עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית

הפתרון שלי לבעיה האיסלמית, שלא תגידו שלא אמרתי

(1/4) > >>

נץ וגאה בזה:
א.) הכל מתחיל בחקיקה ויישום בתוך ביתם פנימה של מדינה שסובלת ממיעוט מוסלמי:
1.) הוצאת האיסלם אל מחוץ לחוק באופן גורף, על כל המשמעויות העולות מכך כדלקמן-
1.א.) הרס גורף של כל המסגדים במדינה.
1.ב.) הרס של כל המדרסות ומושבי שיפוט של קאדים במדינה.
1.ג.) איסור מוחלט על לימוד של האיסלם בכל מקום במדינה.
1.ד.) איסור על קיום תפילה מוסלמית בכל שטח המדינה.
1.ה.) ביטול גורף של הזכות להתאגדות כלשהי של מוסלמים לכל צורך שהוא במדינה.
1.ו.) הגבלת חופש הביטוי המוסלמי בכל הנוגע ליחסם למדינה המארחת ובדגש על עינייני חתרנות נגדה.
1.ז.) העונש על מבריחים מוסלמים שנתפסים בגבולות- מוות בבית דין שדה מיידי במקום, כח שמוענק לכל קצין צבא/משטרה/מג"ב/שב"כ מדרגת סגן משנה ומעלה (ומקביליו המשטרתיים/שב"כ בהתאם, נכון גם לכל מדינה אחרת לצורך העניין).
1.ח.) כל פעולת רצח/אונס/פיגוע טרור/שוד מזויין/תקיפה שנעשה על ידי מוסלמי במטרה לגרום נזק גופני כלפי אדם מהרוב במדינה הנדונה יגרור עונש מוות למוסלמי, ביטול אזרחות אוטומטי למשפחתו הקרובה וגירוש והרס בית המשפחה.
1.ט.) כל פעולת גנבה של מוסלמי תענה ב- ביטול אזרחות הגנב וגירוש מיידי, הקפאת כל חשבונות המשפחה לתקופה של חודש וחילוט ערך הגנבה ונתינתו לגורם שממנו נגנב+ מתן קנס בגובה 100% מגובה הגנבה (סוג של תשלומי כפל).
1.י.) כל פעולת זיהום של מוסלמים מקורות מים, קרקע ייענה בהרס מיידי של הגורם המזהם (עסק/מפעל/בית/מקום יישוב)
1.י"א.) כל פעולת בנייה בלתי חוקית-הרס מיידי של כל הבית ללא האפיוס קורפוס (הזכות להליך הוגן).
1.י"ב.) לא יהיה שילוט בערבית במדינה.
1.י"ג.) פיזור כל בתי ספר המוסלמים, פיטורין של כל המורים המוסלמים, אי הכרה בלשון הערבית כשפת לימוד לגיטימית בבתי ספר בו לומדים מוסלמים, הלימוד יעשה באנגלית ו/או בעברית, המורים והמנהלים כולם לא יהיו מוסלמים.
1.י"ד.) אי הכרה בקאדים/מואזינים/אימאמים/שייח'ים או כל תפקיד דתי אחר בעולם המוסלמי באותה מדינה, פיטורין מיידים של כל אלו הממלאים תפקיד ממשלתי, מאסר מיידי ללא הגבלת זמן וללא זכויות לנציג דת המסית כנגד המדינה הנדונה.
1.ט"ו.) פיטורין של כל מוסלמי המשרת במגזר הציבורי באותה מדינה, איסור על מינוי מוסלמי למשרה ציבורית כלשהי במדינה.
1.ט"ז) ביטול תעודות עיתונאי לכל העיתונאים שלהם, סגירת כל כלי התקשורת שלהם (עיתונים, ערוצי טלוויזיה, ימי שידור וביטול תכניות שמיועדות לקהל שלהם, ערוצי רדיו, ואתרי אינטרנט בעלי שרתים הפועלים במדינה הנדונה).
1.י"ז) ביטול הזכות להבחר ו/או להקים מפלגות במדינות דמוקרטיות הרלווטיות.
1.י"ח) זמן קצר לפני הגירוש הסופי, ביטול הזכות לבחור במדינות הדמוקרטיות הנ"ל.
1.י"ט) יישום מלא של נומרוס קלאוזוס- הרחקה מוחלטת ממוסדות להשכלה גבוהה.

2.) הכנת הקרקע להגירתם של המוסלמים במדינות אלה למדינות בעלות רוב מוסלמי מובהק, במצב של שקט יחסי.
3.) גירוש המיעוטים המוסלמים, במתכונת הודו-פקיסטן, פולקסדויטשה במזרח אירופה פוסט מלחמת העולם השנייה, טורקיה-יוון וכו'- במצב של מלחמה חמה כוללת.

ב.) "הטקטיקה המונגולית" שעליה דברתי, היא עצם עשיית דוגמאות לא בהכרח באותו דרך שבה השתמשו המונגולים עצמם (הר הגולגלות) אלא יותר בקו של אייר מרשל ארתור "המפציץ" האריס במלחמת העולם השניה- דהיינו מחיקת ריכוזי אוכלוסין מוסלמים מובהקים מהאוויר ע"י מפציצים נושאי נשק תרמובארי (נאפלם ודלק אוויר) כאשר דרזדן והמבורג והערים היפניות (לא כוונתי להירושימה ונאגאסקי, אלא לערים שהופצצו בדרך קונבנציונלית ע"י מאות פצצות תבערה) משמשות מודל לרעיון, אפשר להפוך את רצועת עזה לטסט קייס.
המטרה של זה היא להכאיב לציויליזציה המוסלמית ולשלוח איתות חד משמעי על רצינות כוונותיתו ושהג'יהאד שלהם הוא בלתי נסבל באופן מוחלט, ולא נסבול את זה עוד בעתיד.

ג.) מציאת אלטרנטיבות בתחום האנרגיה כדי להפוך את מקור כוחם בנפט ובגז הטבעי לחסרי שימוש.

ד.) פיזור האו"ם, והקמת ארגון עולמי ללא מדינות מוסלמיות.

ולבסוף-

ה.) השמדה מוחלטת של 4 המדינות (על תושביהם) המובילות בעולם המוסלמי והמקדמות הגדולות שלו- 1.) מצרים, 2.) סעודיה+מדינות הלווין משופעות הנפט שלה, 3.) איראן, 4.) פקיסטן- במצב של קאזוס בלי

ו.) השמת אמברגו סחר מוחלט על כל שאר המדינות המוסלמיות, סנקציות דיפלומטיות (כולל סגירת כל הנציגויות שלהם במדינות הנדונות) ואיסור כניסת אזרחים מוסלמים למען מטרה כלשהי למדינה.

אחים באמת:
יפה מאוד
ממש חזון אחרית הימים
יישר כוח לאצבעותיך

zelhar:
על חלק גדול מהסעיפים אני חוטם ועל אחרים אני חולק.
העקרון של סעיף 1 נכון מאוד. צריך להוצאי את האיסלאם מחוץ לחוק מכיוון שזו אידאולוגיה חתרנית. אסור למוסלמים לשמש בתפקידי הוראה, חינוך, ממשל, חוק וצבא. יש לאסור עליהם התארגנות ולו הקטנה ביותר. אבל כללת כל מיני סעיפים של ענישה חריגה למוסלמים על עברות פליליות שאין דרך להוכיח כי נבעו בגלל האיסלאם. העונש צריך להיות בהתאם לעבירה. חוצמזה שברוב המקרים ממילא מדובר בעברות שכמעט רק המוסלמים מבצעים וכיום נהנים מחסינות- הברחות, בנייה בלתי חוקית, סיוע לאויב. בעניין החינוך לדעתי אני יותר קיצוני ממך- לא יהיו מורים מוסלמים, לא יהיו בתי ספר מוסלמים- הם ילמדו בעברית או באנגלית תכני לימוד ממלכתיים ונקיים מאיסלאם. בנוסף לא יהיה תפקיד קאדי או שייך או כל נציג דתי של האיסלאם. כל השייכים יגורשו לאלתר ואעד שיימצא להם מקום הם ישבו בבית סוהר או במעצר בית. כל מי שיינסה להיות שייך במחתרת ייענש בצורה זאת.

סעיף 3, לא מתיישב עם סעיף 2. מדובר בשתי חלופות שונות כאשר 3 מבוצע במסגרת מלחמה כוללת ו2 אם נזכה לשקט יחסי.

פרק ב., לדעתי צריך לסייג מאוד. הפצצת אזרחים תעשה רק כתגובה מדדודה להתקפה מוסלמית על אזרחים שלנו. זה צריך להיות עקרון של השקטת עם ולא השמדת עם.

ה.- אני מתנגד לעקרון של השמדת ארצות ועמים. לאיראן ולפקיסטן צריך לתת לבחור אם הן רוצות להתפרק מנשקן ברצון או בכפייה ואז לקחת את הסיכון הוודאי שהן תחרבנה במלחמה.

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: zelhar על פברואר 22, 2009, 13:02:41 ---על חלק גדול מהסעיפים אני חותם ועל אחרים אני חולק.
העקרון של סעיף 1 נכון מאוד. צריך להוצאי את האיסלאם מחוץ לחוק מכיוון שזו אידאולוגיה חתרנית. אסור למוסלמים לשמש בתפקידי הוראה, חינוך, ממשל, חוק וצבא. יש לאסור עליהם התארגנות ולו הקטנה ביותר. אבל כללת כל מיני סעיפים של ענישה חריגה למוסלמים על עברות פליליות שאין דרך להוכיח כי נבעו בגלל האיסלאם. העונש צריך להיות בהתאם לעבירה. חוצמזה שברוב המקרים ממילא מדובר בעברות שכמעט רק המוסלמים מבצעים וכיום נהנים מחסינות- הברחות, בנייה בלתי חוקית, סיוע לאויב. בעניין החינוך לדעתי אני יותר קיצוני ממך- לא יהיו מורים מוסלמים, לא יהיו בתי ספר מוסלמים- הם ילמדו בעברית או באנגלית תכני לימוד ממלכתיים ונקיים מאיסלאם. בנוסף לא יהיה תפקיד קאדי או שייך או כל נציג דתי של האיסלאם. כל השייכים יגורשו לאלתר ואעד שיימצא להם מקום הם ישבו בבית סוהר או במעצר בית. כל מי שיינסה להיות שייך במחתרת ייענש בצורה זאת.
סעיף 3, לא מתיישב עם סעיף 2. מדובר בשתי חלופות שונות כאשר 3 מבוצע במסגרת מלחמה כוללת ו2 אם נזכה לשקט יחסי.
פרק ב., לדעתי צריך לסייג מאוד. הפצצת אזרחים תעשה רק כתגובה מדדודה להתקפה מוסלמית על אזרחים שלנו. זה צריך להיות עקרון של השקטת עם ולא השמדת עם.
ה.- אני מתנגד לעקרון של השמדת ארצות ועמים. לאיראן ולפקיסטן צריך לתת לבחור אם הן רוצות להתפרק מנשקן ברצון או בכפייה ואז לקחת את הסיכון הוודאי שהן תחרבנה במלחמה.

--- סוף ציטוט ---
1.) לגבי החינוך אתה יודע מה, מסכים, אסור שיהיה מורים מוסלמים או בתי ספר כאלה, והלימוד יעשה בעברית ובאנגלית.
2.) לגבי אנשי הדת, זה מה שכתבתי, לזה התכוונתי וזה המטרה בסופו של דבר.
3.) סעיף 3 וסעיף 2 הקודמים שלי, אתה יודע מה, בסדר, 2 במצב של שקט יחסי, 3 במצב מלחמה.
4.) לגבי סעיף ב', אני מזכיר לך את התגובה המדודה של הבריטים לירי טילי ה- V-1 וה V-2 של הגרמנים על הערים שלהם.
כך שכאן אין בינינו הסכמה, וכן זה לא השמדת עם שכן הם לא עם!, תעשה חשבון פשוט, מליון מתוך 1.5 מליארד, זה לא ג'נוסייד, זה טעות בסטטיסטיקה.
5.) השמדת המדינות הנ"ל כפי שהטעמתי, נעשות בסוף! המדינות הנ"ל לא יתפרקו מנשקן בהסכמה/ברצון, וגם מצרים וסעודיה כנ"ל הם חלק מהעניין, כמקדמי הפצת האיסלם החולני בעולם והפצת אנטישמיות זאולוגית, אני מזכיר לך ש-19 המחבלים בפיגועי ה-11/9 היו סעודים ומצרים ולא איראנים או פאקיסטנים.
השמדת המדינות הנ"ל כמובן תעשה במסגרת מלחמתית, לאחר שאלו יתגרו ויעשו בעיות לנוכח הפגיעה בהפצת האיסלם בעולם, אמברגו סחר כללי, וכן גילוי סירוב להתפרקות מנשקן, קאזוס בלי כבר אמרנו?!

blue and white:
כל זה יקרה בחלומות הלילה בצאת הכוכבים, אפילו סעיף אחד לא יעזו לקיים...

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[#] עמוד הבא

עבור לתצוגת גירסה מלאה