כתב נושא: השקרים של "ציונות" "דתית" "ריאלית".  (נקרא 2352 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
השקרים של "ציונות" "דתית" "ריאלית".
« ב- : ספטמבר 26, 2007, 00:11:12 »
אני מציע לכם לקרוא את השטויות שלהם על המאמר שנכתב בעלון "עולם קטן""
http://www.tzionut.org/articles_details.asp?id=152
וכן את התגובה שכתבתי להם במקום:

כמה עיניינים על המאמר על האיסלם ברשותכם:
לגבי שבט קורייש, הכותב כבר קיבל הערות בנדון וחזר בו, הוא גם אמר שחלק מן המשפט הנ"ל הייתה שגיאה בהקלדת הדברים וכן הוא אמר שהתבלבל עם שבט "בנא אל קורייבא" שישב באל-מדינה.
כך שכוונת הכותב פה היא לשבטי אל מדינה ולא לקורייש, אבל גם אתם שוגים ומטעים ולא טורחים לציין את הנסיבות בהם מי שנשאר בחיים (מיעוט קטן) אוסלם בכוח הזרוע- "דין מוחמד אל סייף".
נכון, הודנה זה הסכם לטווח של עד עשר שנים על פי מסורת האיסלם, אבל אז השבט הנ"ל לא ידע את זה, וכן מי שחולם על איזה הודנה פה גם כן שוגה באשליות וממנו בא הכותב להזהיר.
שבט קורייש לא הפר דבר, פרופ' ברנארד לואיס גדול המזרחנים בעולם כבר כתב על זה רבות, מי שהפר את ההסכם היה מוחמד מה שגם מעיד על אופיו הבוגדני של האיש.
עוד עניין קטן ולא מוזכר על ידיכם בכלל, הוא שמוחמד, על פי האיסלם נחשב כ"האיש המושלם" שיש ללמוד מדרכיו ולהעתיקם -(דבר שאין לו אח ורע ביהדות, כך שהדוגמא שהבאתם על יעקב היא הבל ואינה במקום).
ואגב, ישנו מושג כזה הנקרא בערבית:"אל תאקיה"-שמשמעו הוא סילוף והונאה, את המושג הזה הם למדו ממוחמד ומיישמים תפיסה זו בהתנהלותם של מוסלמים עם לא-מוסלמים.
דבר זה כבר דובר עליו רבות הן על ידי גדולי המזרחנים והן על ידי מוסלמים שעזבו את האיסלם, כגון: וואליד שאובאט, סלמאן רושדי ואחרים.
ואגב, עניין זה לא נהיה "גזעני" בכלל, מה הקשר? אתם סתם צווחים "גזענות" בלי שום קשר לשום דבר, האם הכותב התווה כאן דוקטרינה של עלינות גזעית? האם טען שיש כאן עניין של גזע? האם הגדיר אותם כגזע נחות? אתם עוד חבורה של אווילים הצווחים גזענות בלי כל קשר לכלום, נא לעיין במילון אבן-שושן למונח גזענות לפני שאתם צווחים "גזענות" בפעם הבאה.
ואגב, הם למדו שאפשר לחתום על הסכמים, ולהפר אותם מתי שיראו לנכון ברגע שיש להם עליונות, הדבר הזה שווה בדיוק כמו הסכם מינכן של 1938, או שמא גם תצאו בקמפיין המגן על צ'מברליין ודלדייה בשעתו, אתם עלבון לאינטלגנציה!!!
פיתוח הצבא המצרי לגודלו ה-13 בעולם לא כולל מילואים ומליציות, פקודת היום בצבא המצרי אליבא דתמרוני "באדר" הוא חיסול היישות הציונית, הפצת אנטישמיות בכל רחבי הציויליזציה האיסלמית, ברמה כזו שהופכת את הדר-שטירמר לאלטנוילנד, הצבא מתפתח בקצב כל כך מפחיד ועובר שינויים טכנלוגיים גדולים מאז אותו הסכם בניגוד גמור לאיומים על מצרים ובניגוד גמור ליכולת הכלכלית המצרית מה שגם מתבטא היטב בתל"ג לנפש- שהוא מקביל למדינת עולם שלישי לכל דבר ועניין, הברחת נשק לעזה, ונתינת יד חופשית להברחות בסיני, תמיכה בחמאס ואחרי כל זה אתם עוד מעזים לקרוא לזה הסכם שלום בר-קיימא, בחיי אתם פשוט בדיחה.
אה, ושכחתי, קריקטורות אנטישמיות חולניות בעיתונים, סדרות טלוויזיה שמבוססות על עלילות דם (לא רק אל מנאר) והפרוטוקולים של זקני-ציון.
תעשו לי טובה.
ולגבי ירדן, אתם פשוט בדיחת העשור, מדינה שכל קיומה תלוי בגחמות הסטייט דיפרטמנט וה-CIA, המלך הוא מריונטה של המערב, בובה על חוטים, מדינה שעצם קיומה הוא אם כל חטאת, אתנן פסוודו-פוליטי למשפחה בדואית מחיג'אז על חשבון המנדט החוקי שניתן לעם היהודי בהצהרת בלפור ובהסכם סן-רמו.
כאילו שהספקתם לשכוח מי הציל את המלך חוסיין בספטמבר השחור 1970.
ולגבי הסכמי וואי, גם אם לא היה מבטל אותם, הצד השני בין כה וכה היה הופך את ההסכם הנ"ל להיכוחא והיטלולא כשם שעשה בכל ההסכמים האחרים, עיינו בישעיהו פרק כ"ח ותרגום יונתן במקום ואולי תבינו את הקטע.
אין להרוג מונותאיסטים??? שקרנים, הקוראן והחדית' בעצמם מדברים על כך שהם בני מוות גם כן אלא אם כן הסכימו להכנע ולהקרא "אהיל אל דימה" או "דימים", בין השאר דבר זה אומר רבלה של "תנאי עומר" חוקי החליף השני עומר איבן אל חטאב שקבע קובץ חוקים והתנהגויות של אותם דימים והיחס אליהם, הדבר הכי קרוב לאותם חוקים ביי דפנישן- הם חוקי נירנברג!!!
עמלק כבר איננו מזוהה כעם אלא כציווי כללי של חיסול הרוע הצרוף בעולם ותו לא, ושבעת העממים מוגבלים למקום מאוד מצומצם בעוד הדוקטרינה האיסלמית מדברת על כל העולם, יחי ההבדל הקטן.
ואחרים כן שמעו מוסלמים בכלל וערבים ברט מדברים על אנדלוס, מבן לאדן ועד חסן נסראללה, מה גם שגם על כך מרחיב ברנארד לואיס את היריעה, רק אתם לא טרחתם ללמוד, ומקשקשים בקומקום כאילו אין מחר.
עצם זה שאנו קוראים ל"נבלוס" שכם, אכן אומר שאנו נחזור אליה והיא תהיה עיר יהודית! מטוהרת ממוסלמים גם אם זה קשה לכם לשמוע, אבל אתם יהודים גלותיים שכל עיניינם הוא תרומה לנצחון הציויליזציה האיסלמית, אתם ה"שוטים השימושיים" של הג'יהאד (כפי שלנין התבטא פעם) איך אומרים על זה אצלנו: שכוייח!
אנחנו (קרי המתנגדים לכניעה ולרפיסות מול האיסלם, טוענים שאין מה לחתום איתם על הסכמים בטח ובטח שאין על מה לדבר איתם בכלל, הדבר הזה נובע גם מיחסם ההיסטורי להסכמים וכן בגלל עצם העובדה ששכם היא שלנו היסטורית ולא שלהם, הם הכובשים, ולכן למה אני צריך להסכים לדורסנותם שלהם?) אז נא לא להכליל את "האנחנו" עם המדינה או הממסד, כי אנו לא רואים איתם עין בעין, אתם נשמעים כמו המלך לואי שאמר "המדינה זה אני".
"התזמורת האנדלוסית"- בחיי אתם עלבון לאינטלגנציה, אם אתם הבאתם את זה בתור דוגמא, אז בכלל נכשלתם במבחן התובנה הבסיסית של אדם סביר, ההבל הזה אינו מעיד על IQ גבוה כלל וכלל.
אגב, שגרירות מרוקו יושבת בטולדו, כך שאתם שוב מבלבלים במוח, טורקיה היא לא איסלם, או שמא כמאל אתא טורק הוא לא חלק מלימודי ההסטוריה שלכם? 
ואגב, הכותב כתב במפורש "שגריריות" ולא כולם! אתם אלה שחוטאים בחטא הכוללנות והביקורת שלכם שוב לא במקום.
יש מספר מדינות מוסלמיות שהשגרירות שלהם לא יושבת במדריד בגלל אי הכרה, והדוגמא הקונקרטית היא מרוקו.
מספר אסירים בפועל הוא לא ערובה לכלום, מספר מעשי הפשע המדווחים וגם אלה שלא הם הרבה יותר אינדיקציה, מה גם שלגבי העניין של מעמד כלכלי, הרי שזה הבל ובלוף גמור, זה בדיוק כמו לטעון שמבצעי הפיגוע במגדלי התאומים עשו זאת בגלל התמרמרות ודיכוי על רקע מעמד כלכלי.
אם הודו ופקיסטן עם ההסטוריה שלהם ועם צבא מול צבא ונשק גרעיני לשניהם שווה בעיניכם למצב באירלנד, אז כל שנותר לי לומר הוא רפואה שלמה! ה' ישלח לכם רואה שלמה מן השמים ובעיקר רפואת הנפש!
שוב פעם, לא טרחתם לקרוא בכלל את ספרה הגאוני של ג'ני לבל "חאג' אמין וברלין", לקראת סוף הספר יש שם פירוט לגבי כל הנאצים שמצאו מקלט בארצות ערב ומה היה תרומתם לבניין הכח שם, ובניגוד גמור ומעבר לכל פרופורציה לשום מדינה אחרת שאירחה נאצים מבחינת כמות ואיכות!
ואגב, אם זה תגובתכם אזי שוב, כנראה באמת שלא לימדו אתכם היסטוריה אלה הבל גמור ומנטרות שחוקות שאינן עולין בקנה אחד עם האמת ההסטורית.
אתם באמת משווים בין מה ה"כאילו" קשר של הלח"י לנאצים (שאגב, הסתיים מהר מאוד ולפני שבכלל היטלר עלה לשלטון ודיבר יותר במפורש כנגד היהודים), לבין הקשר האדיר של חלקים נרחבים בעולם האיסלמי בכלל, יותר מצומצם בעולם הערבי, ובפרט גם בתנועת "הקצינים החופשיים" שאנואר א סאדאת היה חבר בהם ועמד בראש המהפכה יחד עם גמאל עבד אל נאצר בהפיכה כנגד המלך פארוק ב-52'.
ואגב, המאסר של סאדאת לא שינה, לא את השקפתו ובטח ובטח שאין בזה לכפר אל מעשיו או עצם המשת"פיות שלו עם הSD, אני גם מזכיר לכם שהחוק בישראל קובע עשיית דין אחד בנאצים ובעוזריהם!!! או שמא לכם יש פרשנות קצת אחרת למילה "ועוזריהם".
ספרו של מנחם בגין אולי נפוץ אבל איננו מתווה דוקטרינה ואיננו מרעיל את מוחותיהם של ההמון ברחבי האיסלם לעומת ההפשעה הכבירה של "מיין קאמפף" ועוד יותר מזה של "הפרוטוקולים של זקני-ציון".
ולסיום, נדמה לי שהכותב היה מעדיף עדיין את אמרת חז"ל: "סייג לחוכמה שתיקה" ולא את המימרה שאתם ציטטתם.
תמהני כיצד אתם עוד מעזים להציג את הגיגיכם, כל במה שתינתן לכם זה פשוט דמגוגיה זולה, סילוף ודברי הבל, אז פשוט תחסכו לכם ולכולנו את השטויות שלכם.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.