או. קיי, בסדר ערן, הרמת לי להנחתה (מושג בטניס/פינג-פונג).
א.) לגבי השמצות, אני לא זה שקרא למישהו כאן בפורום כופר!!! על אף שיש כאן לא מעט חילונים ואני חושב שהם אפילו רוב, ברגע שאתה פתחת את תיבת הפנדורה, לא יכולתי להשאר חייב.
ב.) אני אתיר לו לשתות את המים, כשם שאתיר לו לשתות מים גלויים שעבר עליהם לילה (מים שלנו שהיו גלויים), ואני מזכיר לך שבגמרא נאמר שאסור לשתות מים שלנו שהיו גלויים שמא הטיל בהם נחש את ארסו, בשל העובדה שהיום זה לא רלוונטי, וכן לגבי בית שיש לו מת, ישנה דעה שלישית שכל נושא כוחות הרוע והטומאה נחלשו מאוד בשלוש מאות שנה האחרונים ולכן אין להם כמעט יכולת היזק, מה גם שלא כמו פעם, המים מגיעים לבתים דרך צינורות ולא דרך גשם לבור בחצר, כך שמבחינה הגיונית, גם אם נניח שיש שדים, השד הנ"ל לא טימא מים שנמצאים בברזים, שכן הם נמצאים בתחלופה מתמדת.
ג.)כל סיפור שלמה המלך ואשמדאי בא לתרץ בדרך ציורית היאך זה שלמה המלך חטא בערוב ימיו וגרם לפילוג הממלכה (יהודה וישראל), שכן ידוע שנשיו היטו את ליבו, אבל הסיפור הזה יש אומרים שזה סתם דרוש וקבל שכר (בדיוק כמו בן סורר ומורא, דבר שאף פעם לא קרה), ומצד שני יש לזה יכולת להסביר שבעצם מי שחטא וייסר את עם ישראל בשוטים (כדברי בנו רחבעם) היה בעצם אשמדאי ולא שלמה, אבל זהו סיפור יפה לפני השינה ותו לא, כאמור, דרוש וקבל שכר, זהו ההסבר לא רק לפי שיטתי אלא לשיטת רוב הפוסקים.