כתב נושא: חולדאי נגד ברקת: "אני רואה כאוס בעבודה, עוד לא החלטתי אם לרוץ"  (נקרא 8030 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
ראש עיריית תל אביב-יפו אמר בראיון לגלי צה"ל כי עדיין לא החליט האם להתמודד על ראשות העבודה בפריימריז. "אני מודאג ממה שקורה במפלגת העבודה, אני רואה כאוס, הליכים לא דמוקרטיים והתנהלות לא ראויה", אמר חולדאי. הוא גם המשיך את הקרב מול ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת: "רוצה שיסתכלו על מצבם של ערביי ירושלים, זו בושה. שיראה דבר חברתי אחד שהוא עשה"



חולדאי עוד לא מצהיר, אבל ממשיך לרמוז על מעבר לפוליטיקה הארצית. ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, מתח הבוקר (שלישי) ביקורת על ראשי מפלגת העבודה ואמר כי המפלגה מתנהלת בצורה לא ראויה ומדאיגה.

 

"אני רואה כאוס בתוך המפלגה והליכים לא דמוקרטיים. אמרתי שאני שוקל את העניין אבל לא קיבלתי את ההחלטה. אם הייתי רואה שהמפלגה מתנהלת בצורה ראויה והולכים להנהגה שתביא להצלחה, הייתי מתייצב לצדם. אבל כשאני רואה מה קורה, אני מודאג", אמר חולדאי בראיון לגלי צה"ל.

 

במהלך הראיון חולדאי גם המשיך את ההתנצחות עם ראש עיריית ירושלם, ניר ברקת. הוא האשים אותו בכל שאינו פועל במישור החברתי ותקף אותו על המצב בבירה. "אני רוצה שיסתכלו על מצבם של ערביי ירושלים, זו בושה. אצלי אין דבר כזה", הוא אמר.
 

"שיראה לי דבר אחד חברתי שהוא עשה בקדנציה שלו. אני הצלחתי להביא למציאות שעיר שתושביה עזבו אותה, הפכה לעיר נדרשת שכולם רוצים לגור בה. לאחרונה היה סיפור של הוספת סייעת שלישית. יכולנו לממן את זה אבל אמרנו שלא ניתן אלא אם כן כולם יקבלו, ובגלל המאבק הזה כל המדינה קיבלה סייעת שלישית", הוסיף.