כתב נושא: לפיד יתמודד על ראשות הממשלה הבאה  (נקרא 2864 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
יו"ר מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, מצהיר כי בכוונתו להתמודד בבחירות הבאות לראשות הממשלה ולהחליף את נתניהו: "צריך להכין את התשתית לממשלה הבאה, לכן אני נוסע לארה"ב כבר בשבוע הבא לפגישות מדיניות"

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', חבר הכנסת יאיר לפיד, נמצא רק מספר שבועות במעמד של ח"כ פשוט, אך כבר מצהיר כי בכוונתו להתמודד בבחירות הבאות לראשות הממשלה.

לאחר שחשף כי קיבל מראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצעה לכהן כשר החוץ בתמורה לכניסה לממשלתו, מצהיר לפיד כי כבר כעת הוא עמל על הכנת התשתית שתקל עליו להתמודד בבחירות הבאות.

בריאיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' אמר לפיד כי "צריך להכין את התשתית לממשלה הבאה, לכן אני נוסע לארה"ב כבר בשבוע הבא לפגישות מדיניות", אמר השר לשעבר. "אנחנו צריכים לקדם את עניינה המדיניים של המדינה כי הממשלה לא עושה זאת".

כשנשאל על שאיפותיו העתידיות אמר לפיד כי מפלגתו "תהיה האלטרנטיבה השלטונית" והודה כי הוא מכוון להחליף את נתניהו בבחירות הבאות. "אנחנו רוצים להיות מפלגת השלטון אחרי הבחירות הבאות וזה אומר שאני אהיה המועמד לראשות הממשלה", הוסיף.

לפיד התייחס גם לביקורת הציבורית נגד התנהלותו של מחליפו במשרד האוצר, השר משה כחלון, ואמר כי "אני יכול להבין למה הוא חטף לא מעט, אבל אני לא רוצה להצטרף לזה. חשוב לי ולכולנו שהוא יצליח", אמר לפיד שטען כי השאיר לכחלון כלכלה במצב טוב יותר מאשר קיבל לפני כשנתיים.