כתב נושא: כתבי אישום נגד רונאל פישר ורפ"ק ערן מלכה - עד יום חמישי  (נקרא 2810 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
(עדכון) - מלכה: "אני לא אצא מזה... לא אהיה עד מדינה, לקחתי אחריות על המעשים שלי" ■ עוד התפתחות בפרשה: האחים הקבלנים אביב ויוסף נחמיאס חשודים כי העבירו לפישר כספים תמורת מידע; מכחישים החשד

כתבי אישום נגד עו"ד רונאל פישר וקצין המשטרה לשעבר רב-פקד ערן מלכה יוגשו עד יום חמישי הקרוב - כך הודיעה היום (ב') המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). מעצרו של פישר הוארך שוב, עד יום שישי.

"אני לא אצא מזה. אצטרך לשלם מחיר, אבל יהיה בסדר בסוף", אמר היום מלכה מחוץ לאולם בית המשפט, שם נערך דיון בהארכת מעצרו, לפי דיווח בערוץ 2. "זה לא על הפרק להיות עד מדינה. לקחתי אחריות על המעשים שלי, אשלם את המחיר ובאומץ רב. אין ברירה".

מלכה הוסיף כי "הכסף לא עניין בסיפור הזה".



בתוך כך, שמותיהם של שני חשודים נוספים במעורבות בפרשת רונאל פישר הותרו לפרסום. השניים הם האחים הקבלנים אביב ויוסף נחמיאס, תושבי המרכז, החשודים במתן שוחד לפישר.

האחים נחמיאס חשודים כי העבירו לפישר כספים בתמורה למידע שמסר לו רב-פקד ערן מלכה בנוגע לחקירה שהתנהלה נגדם. עורכת דינם, ליה פלוס, הכחישה את החשדות וטענה כי השניים הם קורבנותיו של פישר.

היום בצהריים יובאו פישר ומלכה, שני החשודים המרכזיים בפרשה, להארכת מעצר נוספת. מלכה ממשיך לנהל מגעים לקראת חתימת הסדר טיעון עם הרשויות, שבמסגרתו הוא מבטיח למסור מידע על מעורבים נוספים בפרשת השחיתות. במח"ש ובפרקליטות מתכוונים כאמור לגבש כתב אישום נגד מלכה עד סוף השבוע.


אתמול (א') העיד במח"ש פרקליט שליווה את חקירת פרשת ב. יאיר. על-פי החשד, במהלך היותה של עו"ד רות בלום-דוד סנגורית פרטית, היא פנתה אל הפרקליט אותו הכירה מתפקידה הקודם. על-פי החשד, היא הציעה לו לעזוב את הפרקליטות לטובת תפקיד אחר. במהלך החקירה נבדק חשד שהמהלך נועד לנטרלו מהמשך טיפול אפקטיבי בתיק.

משהבשיל החשד, על סמך ראיות שנאספו בתיק, זומן הפרקליט למסירת עדות כתשתית להמשך החקירה. יודגש כי הפרקליט לא נחקר באזהרה, אינו חשוד בדבר ואף דיווח על ההצעה בזמן אמת לממונים עליו.