כתב נושא: החיילת דורון שנפצעה במועדון ''הפורום'' שבה לדבר: דברים קשים  (נקרא 2769 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
בראיון לחדשות תקפה החיילת דורון גנון שצווארה שותק עקב נפילת מבלה במועדון "הפורום" בבאר שבע את הטיפול הכושל שקיבלה במקום. "המתנתי 15 דקות לחובש, וכשהגיע משך אותי דרך הכתפיים", היא סיפרה. לדבריה, "אני קוראת להחרים את 'הפורום'. אימפריה צריכה לדאוג ללקוחות שלה"

מעל חודש לאחר שנפצעה החיילת דורון גנון מנפילת מבלה במועדון "הפורום" בבאר שבע, שטחה היום (חמישי) גנון ביקורת כנגד אנשי המועדון ומבליו בגין הטיפול הכושל והיחס שניתן לה באירוע. בראיון לחדשות 10 אמרה: "התייחסו אלי כמו לשיכורה, אני מתביישת בשביל הבעלים".

 

בשבועות האחרונים חזר מועדון "הפורום" לפעול בתום סגירה זמנית של 30 ימים. ואולם, לדבריה של גנון היא נושאת עימה "כעס עצום" על בעלי המקום: "המתנתי 15 דקות עד שהגיע חובש, וכשהגיע התייחס אלי כאילו אני עוד אחד מהשיכורים במקום. הסברתי שאני לא מסוגלת לקום ושזה משהו רציני וביקשתי לקרוא לאמבולנס, אבל הוא שוב אמר לי 'קומי קומי' ומשך אותי דרך הכתפיים".

 

באירוע נפצעה גנון בצווארה לאחר שמספר מבלים נפלו מגובה לכיוונה. לדבריה, היא נתקלה בלעגה של הקבוצה וכן של שאר המבלים. "הם קמו, הסתכלו, צחקו והלכו", היא סיפרה, "אנשים במועדון התנהגו כאילו כלום. כמה מהם הפכו אותי לגימיק ולמשחק, התחילו לצלם סרטונים שלי ולצחוק".
 

לדברי גנון, "אני פונה לציבור בקריאה להחרים את 'הפורום'. מדובר במועדון שהוא כביכול אימפריה וצריך לדעת לדאוג ללקוחות שלו". גנון שעודה מאושפזת לאחר שרק לפני מספר ימים חזרה יכולתה לדבר הוסיפה: "הדבר היחיד שאני חושבת עליו עכשיו הוא לעמוד על הרגליים ולחזור לחיים. אני אופטימית".
« עריכה אחרונה: מאי 08, 2015, 14:06:51 על ידי Torah »