כתב נושא: פיוס בצמרת ההון-שלטון-עיתון: ג'ודי שלום ניר מוזס הצטלמה עם בנימין ושרה נתניהו  (נקרא 3083 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
'ודי שלום ניר מוזס, אחותו של מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס כתבה בחשבון האינסטגרם שלה מתחת לצילום עם נתניהו: "עם ידיד לוהט, אצל ביבי ושרה בחצר"

TheMarker Online | 31.03.2015 22:25

"יום יבוא ואני אספר מה קרה בינינו לביבי ושרה - ואנשים פשוט יהיו בשוק", אמרה אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס בראיון ל-TheMarker לפני קצת יותר משלוש שנים. ובכן, נראה כי שלום ניר מוזס כבר לא תספר מה בדיוק קרה שם, לפחות לא בתקופה הקרובה, שכן הערב (ג') נרשם פיוס שיש שיכנו "היסטורי" בינה לבין ראש הממשלה ורעייתו.


בקבלת פנים שבה אירחו ראש הממשלה ורעייתו את חברי הכנסת של הליכוד ובני/בנות זוגם, הצטלמה שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום, עם נתניהו ושרה, וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "עם ידיד לוהט, אצל ביבי ושרה בחצר". בפייסבוק, אגב, הכיתוב היה מעט שונה, מתון יותר: "ארוחת ערב בבית של הבוס של סטיב, הרבה ירקות כמו שאני אוהבת".


שלום ניר מוזס היא אחותו של מו"ל ידיעות אחרונות, ארנון מוזס, שהותקף באחרונה על ידי נתניהו. ראש הממשלה כתב לפני הבחירות בחשבון הפייסבוק שלו: "עדויות רבות של עובדים בקבוצת 'ידיעות אחרונות' שהגיעו אלינו באחרונה מעידות על כך שנוני מוזס מוביל קמפיין מתוזמן ומתוזמר נגד הליכוד ונגדי תוך שיתוף פעולה אינטנסיבי עם ארגונים ועמותות שפועלים למטרה זאת בתמיכת טייקונים מהארץ ומהעולם וכן בתמיכת ממשלות זרות".