כתב נושא: אובמה בקואליציה נגד דאעש: בסופו של דבר נחסל את דאעש  (נקרא 2498 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק Torah

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 912
אובמה: "לא ניגרר לפעולה קרקעית, בסופו של דבר נחסל את דאעש"
 
בעולם |
עודכן 06:34 11/09/2014
 
סוכנויות הידיעות
נשיא ארה"ב ברק אובמה אמר לפנות בוקר כי ארצו תרחיב את התקיפות האוויריות נגד הארגון הסוני הקיצוני עד שהוא יחוסל. "נרדוף את הטרוריסטים שמאיימים עלינו בכל מקום שהם לא יהיו. זה אומר שלא נהסס לתקוף את דאעש גם בסוריה", אמר הנשיא האמריקני והבהיר עם זאת כי ארצו לא תיגרר לפעולה קרקעית בעיראק או סוריה

 נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, במסיבת עיתונאים

אובמה מבטיח לחסל את דאעש מבלי להכניס חיילים לעיראק וסוריה. נשיא ארצות הברית ברק אובמה התייחס לפנות בוקר (חמישי) למערכה נגד דאעש ואמר כי בסופו של דבר ארצות הברית תחסל את הארגון.

 

"אנחנו נפגע ונחסל בסופו של דבר את דאעש. העיקרון הבסיסי הוא שלמי שמאיים על אמריקה לא יהיה שום מקום בטוח להסתתר בו", אמר אובמה בהצהרה לעם האמריקני. אובמה הודיע כי עוד 475 חיילים אמריקנים יישלחו לאזור עיראק, בנוסף ל-1,000 שכבר מוצבים שם.

 

יחד עם זאת הוא הבהיר כי ארצות הברית לא תיגרר למערכה קרקעית ולא תכניס כוחות יבשה לעיראק או לסוריה. "הבהרתי היטב שאנחנו נרדוף את הטרוריסטים שמאיימים על ארצנו בכל מקום שהם לא יסתתרו בו", אמר אובמה.
 

"זה אומר שלא נהסס לפעול נגד דאעש גם בסוריה, כמו גם בעיראק", הוא אמר והבהיר כי התקיפות האוויריות האמריקניות יורחבו גם למטרות דאעש בסוריה. במהלך דבריו הוסיף אובמה כי ארצות הברית תסייע למורדים המתונים בסוריה. האמריקנים יגבירו את אספקת הנשק והציוד הצבאי למורדים שמתנגדים גם לארגון דאעש וגם למשטרו של הנשיא בשאר אסד.