כתב נושא: ערב רב  (נקרא 2621 פעמים)

0 משתמשים ו- 2 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק מציאותי

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1401
ערב רב
« ב- : אוגוסט 27, 2012, 16:37:38 »
סטטוס של מישהי מפייסבוק:

חמישה סוגי ערב-רב כספחת על העור דבוקים בישראל עם קדוש היום ומפריעים לגאולת ישראל והם: - נגע ר"ע

למטה יותר בכתבה פירוט מי הם ערב-רב ו- הסוגים שבהם שנקראים בראשי תיבות:- 'נגע ר"ע': - נפילים, גיבורים, ענקים, רפאים ועמלקים ואיך מזהים אותם?

כל מה שעשה השם בצד הקדושה ברא בצד האחר הסטרא אחרא לגויים ולערב-רב שהם לא מהצד של הקדושה ואלו הערב רב דוחים את הגאולה בכל דרך שהם יכולים כי לא יהיה להם חלק בגאולת ישר...אל והם בידם גרמו לזה. בכל אופן מי שיעשה תשובה כן יזכה מהם לגאולה, אבל לא אותו חלק כמו עם קדוש אבל לפחות יזכו לחיי נצח. הערב רב בחלקם נספחו לישראל בעת יציאת מצרים היו ביניהם בניו של בלעם הרשע, כשראו את כוחו של השם שהוא מעל כל כוח הכישוף שלהם, הבינו לאיזה צד כדאי להם להיות שייכים וכשהבינו יותר מכך שלעולם הם לא יוכלו להיות בדרגה של עם קדוש, חיבלו בגאולה ודרך כישוף יצרו עגל זהב והביאו למיתה של רבים מעם ישראל כי נהו אחריהם אף שראו את כל הניסים שעשה השם ביציאתם ממצרים בכל זאת כי בושש (בו-שש, שעה שש), אחר משה לרדת מפגישה עם השם כשקבל את התורה שבכתב ואת התורה שבעל פה וסודות התורה וההלכה מפי הגבורה, נתפתו חלק מישראל לעבודה זרה כשהשתתפו בבנית עגל הזהב ואף שהיו כבר כמלאכי עליון מוכנים לקבל את התורה, מום לא היה בם, נתרפאו בדרך נס כחתן לקראת חופתו וככלה נתיפו והיו כמלאכי עליון והמוות כבר לא היה, לולא חטאו היו ישראל נגאלים כבר אז ולא היה יותר מוות והכל התקלקל שוב בגלל הערב רב, לכן נאמר, אין מקבלים גרים לזמן גאולת ישראל, כי ישראל יהיו לבד קדושים ונקיים ולא יוכלו להיספח אליהם יותר גויים או גרים. כי מסיבתם חרבו בעבר בית מקדש ראשון ושני ולכן נאמר קשים גרים לישראל כספחת. ומשה רבנו ע"ה מאחר ורצה לקרב את הגרים כדי לעשות להם תיקון שלא צלח ולכן הייתה לו ירידה בגינם (זוהר בראשית א' -רכ ואילך).


"לך רד כי שחת עמך" אמר השם למשה, לך רד, הוריד אותו תרתי משמע וניזוק משה ממדרגה שהיתה לו כי לא נשמר מהם (משה רצה לגייר את הערב-רב למרות אזהרות השם מהם שהם באו לעולם עקב חטא האדם הראשון אביו, כי משה הוא גלגול של הבל, ורצה לעשות תיקון לאביו ולא הצליח בזה כי בנו את עגל הזהב ונדחתה גאולת ישראל) ולכן גם לא נכנס משה רבנו ע"ה לארץ מסיבה זו ולא יכנס עד שישלים את התיקון בעתיד, משה יחזור בגלגול גם בין הערב-רב ותהיה לו שמירה שם. (הזוהר מבאר מה התיקון כדי שמשה יכנס לארץ היום לזמן הגאולה בפירוש הסולם אבל זו עמקות ליחידי סגולה).


רק ידוע לנו שכתוב שללא גילוי משה רבנו ע"ה לא תהיה גאולה לישראל, בצד אחר רמוז שגילוי משה אלו גילוי סודות התורה שיעזרו להשלמת התיקון. משה רבנו ע"ה הוא אמצע של המשיח, שיד ימינו בן דוד משיח (מבית לאה) ויד שמאלו, משיח בן יוסף (מבית רחל). ויש שנאמר שהם יכללו בנשמה אחת, שהרי כל ישראל כלולים בנשמה אחת קדושה שנקראת "כנסת ישראל" וכך יהיה בגמר התיקון .משה רבנו ע"ה שקול ל-60 רבוא מישראל (נשמתו כלולה בכלל נשמת ישראל), לכן התפשטותו נמצאת בכל דור ודור והוא כלול בכל עם ישראל חלק ממנו, חלק גדול כמו שכל הצדיקים כלולים בכל עם ישראל בנשמה אחת בחלק יותר קטן. ככל שהצדיק גדול יותר, כך סובל את הייסורים של עם ישראל עליו ולכן גם על עוונות ישראל נלקחים צדיקים, השם ישמור אותם ואותנו. אמןגאולת ישראל נדחתה ואנחנו משלמים על כך מאז ועד היום ממשיכים לתקן את הנזק וגם היום צובאים גרים ורוצים להתגייר ואצלנו עושים להם גיור בג"צ צבאי המוני שלא כהלכה ובכלל שהם ברובם לא מתכוונים לקיים מצוות ולשמור שבת.


הנזק שלנו היום שהערב-רב נמצאים בשלטון בכנסת בממשלה בתקשורת ונלחמים לדחות את גאולת ישראל בכל דרך והם מצליחים רק בגלל יהודים טיפשים שנוהים אחריהם לחשוב שהם מודרנים ומתקדמים והם אין להם כל עתיד כי ימחה השם את זכר עמלק. שעמלק גם הוא אחד מהמינים של הערב-רב שנמצא בתוכנו והם עושים הכל כדי להציף את הארץ בתיאלנדים עובדים זרים בסודנים ומוסלמים, ומצד שני הורסים בתי כנסת ליהודים ומשפצים מסגדים, מגרשים יהודים מביתם באכזריות והורסים ישובים שלמים ומצד שני מאפשרים לערבים להשתלט על הארץ בבניה לא חוקית וללא היתר ואף אחד לא מזיז אותם. נכון מצבנו קשה כי רוב ממשלת ישראל הם ערב רב ויוצאים למעשה נגד עם ישראל בכל דרך וקוראים לזה שלום ודרך שלום ובודאי שראינו ששלום לא בא לנו אלא כל פעם מרחץ דמים יהודי מאז אוסלו וגירוש יהודים באכזריות ואנחנו בצרות ואין לנו על מי להשען רק על אבינו שבשמים, ויהודים? תתפללו חזק ותשמרו שבת ולעשות עתים לתורה ולתמוך בלומדי הישיבה וללמוד תורה לשמור שבת ולקיים מצוות, רק זה יציל אותנו ממשלת ערב-רב שהם בידי הס"מ שבויים ועליהם נאמר העבר ממשלת זדון מן הארץ. גם שיהיה מנהיג יהודי שלא מתפלל ולא אוכל כשר, הוא נופל שבוי בידי הס"מ לפעול נגד עם קדוש גם נגד רצונו. השם ישמור ויציל אותנו מהם אמן ויגאל אותנו ברחמים.
אמן כן יהי רצון

~*~*~*~**~

חמשת הסוגים של הערב-רב המעורבים בישראל היום שעליהם מדבר הזוהר בפירוט, מי הם?


נגע ר"ע = נפילים, גיבורים, ענקים רפאים, עמלקים. והם דבוקים בעם ישראל ובכל מקום בשלטון בממשלה בתקשורת במערכת המשפט ועוד ועם קדוש ישראל סובלים מהם קשות בגלל יהודים שהולכים אחריהם אחרי תרבות הגויים ועץ הדעת שהביא לנו את המוות , אקדמיה ותרבות של דרך גויים שהם עץ הדעת (המתחזה לדעת-אמת אתר כופרים שמפיל תלמידי ישיבה לנהות אחריהם ולצאת מדרך התורה) , ועץ החיים היא התורה הקדושה וסודות התורה שיבטלו את המוות ואת הערב-רב ואת כל אויבנו מהעולם. אילנא דחיי (עץ החיים) לזמן גאולת ישראל.


עמלקים - בלעם ובלק הם מבחינת עמלק = קחו שתי אותיות אחרונות מבלעם ושתי אותיות אחרונות מבלק ויש לכם 'עמלק'. (זוהר בראשית א' רכד) ואלו הם מקליפות הרע שסובבות את עם קדוש ישראל וגם דבוקים בנו עם יתר הערב-רב והם ראשי העולם כי הם מקליפות כתר ושולטים בכוח. מה שיש מצד הקדושה הספירות העליונות כך קיים מצד הטומאה מהסטרא אחרא. ואלה הקליפות של עמלק נמצאים רבים מהם בשלטון בעולם כי הם חזקים מקליפת כתר מהצד הרע ולכן סובלים ישראל את גלות אדום מהם והם נעשים כלי חמס לישראל ועליהם נאמר, כי מלאה הארץ חמס והם העמלקים שהם כתר הקליפות.


נפילים - הנפילים מערב רב עליהם נאמר ויראו בני האלוקים את בנות האדם כי טובות הן וחברו עימם. הנפילים היו מלאכי עליון עוזה ועזאל שקטרגו על האדם, למה אתה נותן להם תורה הרי ידוע לפניך שהם יחטאו - מה אנוש כי תזכרנו - ולמה אתה משפיל את המלאכים תחת בני האדם ונותן להם תורה ולא לנו. אמר להם הקב"ה, גם אם אתם הייתם למטה הייתם חוטאים ונופלים בידי היצר הרע והפיל אותם השם לארץ כדי להתנסות ומיד ראו את בנות האדם וחטאו עימן ולכן השם העניש אותם והשאיר אותם למטה לבסוף קשרם בהררי החושך והם לימדו את שלמה המלך את החכמה של הסטרא אחרא הכישופים ועוד ושלמה כמובן נזהר מהם רק למד איך להזהר ולהישמר, כי שלמה המלך כוחותיו היו רק מצד הקדושה ברוך השם. ואלו הנפילים מנשמתם סוג שני של ערב-רב משום שהפילו עצמן מקדושתם לזנות אחרי נשים טובות, נותן להם שכרם בעולם הזה כי יש להם חכמת הקליפות רק לעולם הזה. לכן השם הפיל אותם ולא יהיה להם חלק לעולם הבא להם ולצאציהם שהולכים בדרכם.


גיבורים - מין שלישי של ערב-רב שנתערבו בישראל, עליהם נאמר המה הגבורים אשר מעולם אנשי השם, והם נמשכים מצד אלו שנאמר עליהם, הבה נבנה לנו עיר ונעשה לנו שם. מצד דור ההפלגה שרצו לבנות בנין גבוה עד השמים כדי להחליף את השם ולהפיל אותו ולשלוט במקומו והשם הפיץ אותם לכל עבר בלבל שפתם, על זה מגדל בבל, דור ההפלגה, על בלבול שפתם, חלק ירדו לגיהנום, חלק עפו עם הרוח וחלק הפכם לקופים (זה מה שמוצאים המדענים וחושבים בטעות שכל בני האדם הם צאצאי קופים, אוי להם ולהנשמתם). והם בונים בתי כנסת ובתי מדרש ונותנים בהם ספר תורה ושמים על ראשו עטרה ותומכים בהם כנגד הכתוב.. עיר ומגדל וראשו בשמים, בונים בתי הכנסת ומדרשות, הוא כנגד עיר ונותנים שם ספר תורה, הוא כנגד מגדל ועטרה על ראשו כנגד ראשו בשמים, ואינם מתכוונים לשם השם, אלא לעשות לעצמם שם כמו שנאמר ונעשה לנו שם. ובני הסטרא אחרא מתגברים על ישראל שנתברכו להיות כעפר הארץ וגוזלים אותם והעבודה נשברת ונחרבת דהיינו בתי הכנסת ומדרשות שעשו ועליהם נאמר הקליפות והסטרא אחרא חרבו את הארץ בהתגברותם ואלה מן השלישי של הערב רב. שהם הגבורים והם כנגד בינה דקליפה.


רפאים - מן רביעי של הערב-רב שנתערבבו בישראל. אלה יראו את צרת ישראל מניחים אותם והולכים לאויבנו לא מסייעים ולא עוזרים ואפילו יש בידם אפשרות לעזור ולהציל את ישראל מצרה, אינם רוצים להצילם ומתרפין והם הנרפים מהתורה, ומתרחקים ממנה ומכל אלו העוסקים בתורה. כדי לעשות טובה לעובדי עבודה זרה. כלומר מתרחקים מהתורה ומישראל בשביל לסייע לעובדי עבודה זרה ועליהם כתוב, ורפאים בל יקומו לתחיית המתים בעת שיפקדו ישראל ויגאלו, נאמר עליהם ותאבד כל זכר למו. כי להיותם תולדות החושך, נאבדים בהכרח עם ביאת האור לישראל והם הרפאים הקליפה הרביעית.


ענקים - מין חמישי של ערב-רב. עליהם נאמר ענקים לגרגרותיך, שהם מזלזלים באלו שנאמר בהם וענקים לגרגרותיך, דהיינו בישראל מקיימי התורה. רפאים הם יחשבו גם כענקים ועליהם נאמר, רפאים וכו' כי רפאים וענקים שקולים זה בזה, אלו הם שמחזירים את העולם לתוהו ובהו. וסוד הדבר הוא, חרב בית המקדש, הנאמר עליו והארץ היתה תהו ובוהו כי בית המקדש הוא העיקר של העולם וישוב העולם ועל כן נחשב כאילו כל הארץ היתה תהו ובהו ושני מינים אלו של ערב רב שנתערבבו בישראל גורמים חורבן בית המקדש. תכף כשיבוא האור לישראל שהוא הקב"ה, ימחו מן העולם ויאבדו. אבל גאולת ישראל אינו תלוי במחייתם אלא רק במחיית עמלק. עד שימחה אותו שבו היא השבועה.


אוי יהודים, לא קל. שנזכה לרחמים וישועות ונתפלל שהשם יעביר ממשלת זדון מן הארץ כדי שהקדושה תשלוט ולא הקליפות ונזכה לגואלה שלמה וברחמים במהרה בימינו אלה. אמן כן יהי רצון.וְהָיָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים, נָכוֹן יִהְיֶה הַר בֵּית-יְהוָה בְּרֹאשׁ הֶהָרִים, וְנִשָּׂא, מִגְּבָעוֹת; וְנָהֲרוּ אֵלָיו, כָּל-הַגּוֹיִם. וְהָלְכוּ עַמִּים רַבִּים, וְאָמְרוּ לְכוּ וְנַעֲלֶה אֶל-הַר-יְהוָה אֶל-בֵּית אֱלֹהֵי יַעֲקֹב, וְיֹרֵנוּ מִדְּרָכָיו, וְנֵלְכָה בְּאֹרְחֹתָיו: כִּי מִצִּיּוֹן תֵּצֵא תוֹרָה, וּדְבַר-יְהוָה מִירוּשָׁלִָם. וְשָׁפַט בֵּין הַגּוֹיִם, וְהוֹכִיחַ לְעַמִּים רַבִּים; וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים, וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת--לֹא-יִשָּׂא גוֹי אֶל-גּוֹי חֶרֶב, וְלֹא-יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה. ----וְאוֹתָם עֵרֶב רַב הֵם עֲשִׁירִים בְּשַׁלְוָה, בְּשִׂמְחָה, בְּלִי צַעַר, בְּלֹא יָגוֹן כְּלָל, גַּזְלָנִים, בַּעֲלֵי שֹׁחַד, שֶׁהֵם דַּיָּנִים רָאשֵׁי הָעָם. (בראשית ז) כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ חָמָס מִפְּנֵיהֶם. עֲלֵיהֶם נֶאֱמַר (איכה א) הָיוּ צָרֶיהָ לְרֹאשׁ. בִּשְׁבוּעָה עָלֶיךְ פַּעַם שְׁנִיָּה, בְּחַי ה' צְבָאוֹת אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל יוֹשֵׁב הַכְּרוּבִים, שֶׁכָּל הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה לֹא יִפְּלוּ מִפִּיךְ, בְּכָל יְכָלְתְּךְ לְדַבֵּר אוֹתָם לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּלְהַרְאוֹת אֶת הַדּחַק שֶׁלָּהֶם.

וַהֲרֵי כַּמָּה הֵם עֵרֶב רַב רָעִים בְּהֵמוֹת וְחַיּוֹת, אֲבָל יֵשׁ עֵרֶב רַב מִצַּד שֶׁל הַנָּחָשׁ, וְיֵשׁ עֵרֶב רַב מִצַּד שֶׁל אֻמּוֹת עַכּוּ''ם שֶׁדּוֹמִים לְחַיּוֹת וּבַהֲמוֹת הַשָּׂדֶה, וְיֵשׁ עֵרֶב רַב מִצַּד שֶׁל מַזִּיקִים, שֶׁנִּשְׁמָתָם שֶׁל רְשָׁעִים הֵם מַזִּיקִים שֶׁל הָעוֹלָם מַמָּשׁ, וְיֵשׁ עֵרֶב רַב שֶׁל שֵׁדִים וְרוּחוֹת וְלִילִין, וְהכֹּל מְעֻרְבָּבִים בּיִשְׂרָאֵל, וְאין בְּכלָּם מְקֻלָּל כּעֲמָלֵק, שֶׁהוא נָחָשׁ רַע אֵל אַחֵר. וישׁ סמא''ל צַד שׁל הַנָּחָשׁ מְקֵלָּל עַל הַכל. (זוהר בראשי


וְאוֹתָם עֵרֶב רַב הֵם עֲשִׁירִים בְּשַׁלְוָה, בְּשִׂמְחָה, בְּלִי צַעַר, בְּלֹא יָגוֹן כְּלָל, גַּזְלָנִים, בַּעֲלֵי שֹׁחַד, שֶׁהֵם דַּיָּנִים רָאשֵׁי הָעָם. (בראשית ז) כִּי מָלְאָה הָאָרֶץ חָמָס מִפְּנֵיהֶם. עֲלֵיהֶם נֶאֱמַר (איכה א) הָיוּ צָרֶיהָ לְרֹאשׁ..


לעתיד לבוא עתיד הקדוש ברוך הוא לבער כל מינים רעים מהעולם כמו שכתוב בלע המות לנצח, אז שב הכל למקומו כמו שכתוב ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד (זוהר בראשית)

וְעֵרֶב רַב, כְּמוֹ שֶׁנֶּאֱמַר בָּהֶם, (שמות כ) וַיַּרְא הָעָם וַיָּנֻעוּ וַיַּעַמְדוּ מֵרָחֹק. כָּךְ יִהְיוּ רְחוֹקִים מִן הַגְּאֻלָּה, וְיִרְאוּ תַלְמִידֵי חֲכָמִים וְהָעָם הַקָּדוֹשׁ בְּכָל הַכָּבוֹד הַזֶּה, וְהֵם רְחוֹקִים מֵהֶם. וְאִם יֵרְדוּ לְהִתְחַבֵּר אִתָּם, מַה כָּתוּב בָּהֶם? (שם יט) לֹא תִגַּע בּוֹ יָד כִּי סָקוֹל יִסָּקֵל אוֹ יָרֹה יִיָּרֶה. בְּאוֹתוֹ זְמַן יִתְקַיֵּם בְּיִשְׂרָאֵל, (דברים לב) ה' בָּדָד יַנְחֶנּוּ וְאֵין עִמּוֹ אֵל נֵכָר, וַהֲרֵי פֵּרְשׁוּהָ, אֵין מְקַבְּלִים גֵּרִים לִימוֹת הַמָּשִׁיחַ. (שמואל א ב) וּרְשָׁעִים בַּחֹשֶׁךְ יִדָּמּוּ - הֵם עֵרֶב רַב וּכְמוֹ שֶׁנֶּאֱמַר בְּעַמֵּי הָאָרֶץ מִצַּד הַטּוֹב, (שם) וַיִּתְיַצְּבוּ בְּתַחְתִּית הָהָר - כָּךְ יִהְיֶה בַיְצִיאָה (בגאולה) הָאַחֲרוֹנָה תַּחַת תַּלְמִידֵי חֲכָמִים, כְּעֶבֶד שֶׁהוֹלֵךְ לְרַגְלֵי סוּס בְּעָלָיו, וּכְמוֹ שֶׁאָמַר לָהֶם בְּתַחְתִּית הָהָר: אִם תְּקַבְּלוּ תוֹרָתִי - מוּטָב, וְאִם לָאו - שָׁם תְּהֵא קְבוּרַתְכֶם. כָּךְ יִהְיֶה בִּיצִיאַת גְּאֻלָּה אַחֲרוֹנָה: אִם תְּקַבְּלוּ עֲלֵיכֶם תַּלְמִידֵי חֲכָמִים בִּיצִיאַת הַגָּלוּת, כְּאָדָם שֶׁרוֹכֵב עַל סוּס וְעֶבֶד שֶׁמְּשַׁמְּשׁוֹ - מוּטָב. וְאִם לֹא - שָׁם תְּהֵא קְבוּרַתְכֶם בַּגָּלוּת.
הזוהר הקדוש הסולם אשל"ג, בראשית א'