כתב נושא: ערבים ניסו לבצע לינץ' במשפחה יהודית בירושלים.  (נקרא 1656 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק רק כך

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 228
  • אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני
בס"ד
משפחה ניצלה מלינץ' בעיר העתיקה
חוליית רעולי פנים ובידיהם בלוקים תקפה משפחה יהודית בסמוך לביתה בעיר העתיקה. אם המשפחה מתארת את רגעי הפחד שלב אחר שלב.
פרסום ראשון: 19/09/11, 17:46שמעון כהן



ציפי: ניצלנו בנס מלינץ'

זה קרה בערב השבת האחרונה. משפחה יהודית שבה לביתה ליד שער הפרחים שבעיר העתיקה בירושלים, ושם מצאה את עצמה במארב של חוליית רעולי פנים חמושים בבלוקים. על האירוע הטראומתי שוחחנו ביומן ערוץ 7 עם ציפי, אם המשפחה.

"חזרנו מתפילת ליל שבת עם כל המשפחה ואורחת, עשר נפשות. התקרבנו לבית בשער הפרחים ופתאום הגיחה מסמטא חולייה של חמישה בחורים רעולי פנים, לבושים בחולצות שחורות שמשוכות להם על הפנים ובידיהם בלוקים. הם השליכו את הבלוקים על המאבטחים שליד הבית שלנו, ופתאום שמענו איך ילדים קראו להם 'שבאב, שבאב' והפנו את תשומת ליבנו לכך שאנחנו נמצאים מאחוריהם. באותו רגע הפכנו למטרה. הם התחילו לרגום אותנו. היינו במרחק של כחמישה עשר מטרים. נצמדנו אוטומאטית לקיר. התכווצנו וכשזה לא עזר עמדנו מאחורי גגון של חנות שספג במקומנו את האבנים".

"הם התקרבו אלינו, והמאבטחים התחבאו", היא מספרת ומציינת שגם לוחמי מג"ב שהיו במקום חבושי קסדות ולבושי שכפ"צים הסתתרו גם הם. "הידיים שלהם כבולות", היא אומרת ומספרת ש"אחרי שנגמרה התחמושת לערבים שאלנו אותם למה הם הסתתרו ולא הגיבו. הם ענו לנו 'מה אתם רוצים, שנסתבך?'...".

ציפי משוכנעת שבני משפחתה יצאו אך בנס מהלינץ' שהוכן להם היטב. "יצאנו שלמים בגוף, אבל בנפש זה כבר משהו אחר. הילדים בחרדות", היא מספרת.

לאחר האירוע התקשרו בני המשפחה לתחנת מג"ב. "מפקד מג"ב שלח צוותים למקום, אבל עד שמגיעות ההוראות ועד שמגיעים צוותים לשטח כבר אף אחד לא נשאר במקום".

לדבריה זריקות אבנים אינם מחזה נדיר במקום. "הם זורקים המון על הבית. הייתה תקופה של חצי שנה שבכל יום זרקו אבנים. זורקים גם בדרכים", היא מוסיפה.

"זה ממש ניסיון לרצח. למה מחכים. שיהיו נפגעים בנפש? מותר לחיילים ולמג"בניקים לפעול רק כשנשקפת סכנת חיים", אומרת ציפי ומוסיפה שהאזור אמנם מרושת במצלמות אבטחה, אך דווקא בסמוך לביתה המצלמות נשברו על ידי רעולי פנים ששבים ומנפצים אותן.

אתמול (א') דווח כי חברי החוליה נלכדו. ציפי תוהה מה יהיה עונשם כעת...
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/226156
"וְשַׁתִּי אֶת-גְּבֻלְךָ, מִיַּם-סוּף וְעַד-יָם פְּלִשְׁתִּים, וּמִמִּדְבָּר, עַד-הַנָּהָר: כִּי אֶתֵּן בְּיֶדְכֶם, אֵת יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ, וְגֵרַשְׁתָּמוֹ, מִפָּנֶיךָ." (שמות כ"ג 31)

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
ערבים ניסו לבצע לינץ' במשפחה יהודית בירושלים.
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 22, 2011, 13:26:44 »
"דווח כי המחבלים נלכדו". האמנם?
ואם כ? הם יענשו? -שטויות!
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!