כתב נושא: צה"ל לתושבי חוות גלעד: "נמצא את הרכב, שמרו על &  (נקרא 1539 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק JewishGirl

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2723
אתמול (א'), בשעות הערב, נגנב רכבה של תושבת חוות גלעד, לאחר שיצאה מרכבה בצומת ג'ית, ושוחחה עם חיילים ושוטרים שעמדו במחסום שהוצב במקום. ערבי נכנס לרכב ופתח בנסיעה לכיוון שכם. במהלך הלילה ניסו גורמים בצה"ל להרגיע את תושבי חוות גלעד, והבטיחו כי צה"ל איתר את הרכב וידאג להחזרתו.

אתמול (א') בשעות הערב גנב ערבי הצליח להיכנס לרכבה של תושבת הישוב חוות גלעד, בשעה שיצאה לרגע אל מחוץ לרכב. הערבי פתח בנסיעה לכיוון שכם.
 
ראשיתו של האירוע, באירוע נוסף. תושב יצהר שנסע על ציר גלעד שבשומרון, הבחין בדגל אשף המונח בסמוך לציר כשלצדו אקדח. בנוסף היו קשורים לאקדח מספר חוטים וחפצים. למקום הוזעקו כוחות צה"ל וחבלן משטרתי, שגילו כי מדובר במטען דמה שהונח בידי ערבים. תוך כדי בדיקת מטען הדמה, נסגר ציר גלעד לתנועה, ומחסומים הוצבו בצומת חווארה ובצומת ג'ית.
 
תושבת חוות גלעד הגיעה לצומת ג'ית, וכשהבחינה במחסום בו עמדו שוטרים וחיילים, יצאה מרכבה במטרה לברר מה אירע בציר. אל מול השוטרים והחיילים, נכנס ערבי אל הרכב ופתח בנסיעה לכיוון שכם. דובר הישוב חוות גלעד, עו"ד יהודה שמעון סיפר בשיחה עם הקול היהודי כי הנהגת צעקה אל השוטרים ולחיילים ואמרה להם שהערבי גונב את הרכב. לדבריה השוטר השיב לה כי אין להם יכולת לנהל מרדף אחריו.
 
מספר דקות לאחר הגניבה, התקשרה אמה של הנהגת אל מכשיר הטלפון של בתה שנשאר ברכב, ללא שידעה כי הוא נגנב. הגנב הערבי ענה לה והסביר כי הוא גנב את הרכב והשאיר את בתה במחסום אצל החיילים. לאחר מכן נתן הערבי את מכשיר הטלפון לאשתו שידעה לדבר עברית בצורה טובה יותר. לאחר השיחה עם האמא, התקשר אל מכשיר הפלאפון שוטר ערבי שעמד במחסום, ושוחח עם הגנב הערבי מספר דקות.


"נמצא את הרכב – שמרו על איפוק"
 
לאחר האירוע החמור, החלו הרוחות בחוות גלעד לסעור. בשעות הערב התקשר קצין הגמ"ר של חטיבת שומרון אל ראשי החווה, והבטיח כי צה"ל יאתר את הרכב ויחזיר אותו עוד במהלך הלילה. "אני מבקש שתרגיעו את התושבים ושאף אחד לא יבצע פעולות תגמול" ביקש הקצין. מאוחר יותר הגיע לתושבי החווה מידע לפיו צה"ל איתר רכב אחר, ואכן במהלך הלילה לא הוחזר הרכב לחוות גלעד. הבוקר הבטיח שוב קצין הגמ"ר לתושבים כי צה"ל עושה כל מאמץ לאיתור הרכב וכי חשוב מאוד לשמור על איפוק.
 
ראשי חוות גלעד אומרים מצדם כי במידה והרכב לא יוחזר בזמן הקרוב, לא יוכלו לשלוט על זעם התושבים. בקרב תושבי גב ההר נשמעו אתמול קולות רבים הקוראים לנקיטת יד לעומת תעוזת הערבים. "מה היה קרה לו היה תינוק ברכב"? שאל אחד התושבים הזועמים.
 
בחוות גלעד ציינו אתמול כי "מדובר באירוע חמור, על רקע אזלת היד של כוחות הבטחון ביו"ש, והעדפתם "טיפול" במתיישבים היהודים על פני טיפול בפשעי הערבים. האירוע היה יכול להיגמר ברצח ודורש בדיקה של התנהגות הכוחות במחסומים" דברי התושבים.


http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=14670

תגידו שזה לא נראה שצה"ל והערבים משתפים פעולה ביחד.

מנותק אביר הקרנפים

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8016
  • מוסר, כבוד, יהדות.
צה"ל לתושבי חוות גלעד: "נמצא את הרכב, שמרו על &
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 16, 2011, 15:01:38 »
ערבוש טמבל שענ לטלפון גנוב ברכב גנוב ומשטרה של חדלי אישים ש"אין ביכולתם לנהל מרדף". זה כמו השוטרים באפריקה...
אמת, כבוד וכוח. שלושה דברים שאנשים מחפשים ומבקשים מזולתם כל ימי חייהם ולא יודעים שצריכים למצוא את זה בתוך עצמם.

צבא יהושע עוד יחזור!