כתב נושא: סיני: נעצר מתאבד שהתכוון לפגוע בישראלים  (נקרא 1466 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
כוחות הביטחון המצרים עצרו באל-עריש פלסטיני עם חגורת נפץ. בחקירתו סיפר כי היה בדרכו לפגוע בישראלים. ברפיח נעצרו 9 חשודים בהתארגנות חמושה לביצוע פיגועים.


סוכל פיגוע התאבדות בסיני. כוחות הביטחון המצרים עצרו פלסטיני עם חגורת נפץ בחצי האי סיני, שהיה, כך לטענתו, בדרכו לפגוע בישראלים - כך הודיעו היום (ה') כוחות הביטחון המקומיים.


מקור מצרי מסר כי הפלסטיני, חאמיד אל-נאדור, נעצר ביום שלישי השבוע באתר נופש באל-עריש, כשהוא לבוש בחגורת נפץ. עם זאת, המצרים לא ציינו האם האיש התכוון לפגוע בתיירים ישראלים בסיני, או לחצות את הגבול לישראל ולבצע שם את הפיגוע. יחד עם הפלסטיני נעצר אזרח מצרי, בחשד שסייע לו בהכנות לפיגוע.


בנוסף, עצרו כוחות הביטחון במצרים תשעה מצרים תושבי רפיח, שהיו על פי החשד חלק מהתארגנות חמושה, שכמה מחבריה נעצרו בשבועות האחרונים.


הכוננות בסיני נמצאת ברמה הגבוהה ביותר זה כמה שבועות ושוטרים וחיילים עורכים סריקות, במטרה לעצור טרוריסטים בדרכם לפיגועים.


כוחות הביטחון המצרים הצליחו לעצור בשבועות האחרונים כמה חשודים בתיכנון פיגועים. בסוף החודש שעבר נלכד פלסטיני עם חגורת נפץ, בדרכו לפיגוע נגד תיירים ישראלים בסיני. האיש, בשנות ה-20 המוקדמות לחייו, נעצר סמוך לרפיח המצרית שבצפון סיני. האיש חצה את הגבול מרצועת עזה במנהרה תת-קרקעית.


בישראל שוררת דאגה רבה מהגבול הפרוץ עם סיני, בעקבות הפיגוע באילת , שגבה את חייהם של שלושה ישראלים לפני כחודש וחצי. כזכור, המחבל המתאבד, תושב סג'עיה שברצועה, הגיע לאילת דרך סיני ופוצץ את המטען שנשא עימו במאפיה באחת משכונות המגורים בעיר. גורמי ביטחון ציינו לאחר הפיגוע כי מעבר המחבלים מהרצועה לסיני דרך מנהרות ומשם לתוך ישראל - נעשה באופן פשוט יחסי והסכנה בגבול הדרומי מוחשית מתמיד.


מאז הפיגוע במלון "הילטון טאבה" באוקטובר 2004 ארעו בסיני כמה פיגועים, שבהם נהרגו 125 בני אדם.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i