כתב נושא: חיים, אם תבוא לארץ איך תצליח להיבחר לראשות הממשלה?  (נקרא 1023 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
התנועה של המורי שלך - כ"ך, נפסלה בטענות המגוחכות "גזענות" ו- "סכנה לדמוקרטיה", אבל באותה תקופה, אפילו בתשדירים של שחור ולבן, כהנא כבר ידע שהמושגים דמוקרטיה וגזענות הם חלולים, כלומר הוא לא נכשל בבחירות כי הצליחו לשטות בו, אז מה בעצם קרה? למה אחרי שסיעתו נפסלה הם לא.. מה, פה נגמר? איך הסיפור של ההתקדמות לכנסת בכלל המשיך? מה היה הדבר שמולו הם לא יכלו לעמוד? הוא הרי היה עורך דין - יודע את החוק.

נשאל זאת כך: מי בדיוק האיש שפסל אותו? ולמה אי אפשר לומר לאיש הזה כלום? זה די מדהים אותי - שיחררתם את יהודי ברית המועצות, אבל נפסלתם מלרוץ בכנסת, זה כמעט כאילו שהכוח בכנסת יותר חזק מהכוח של ברית המועצות.

חיים, נגיד שהגעת לארץ, איך תעלה לשלטון? האם אתה יודע מול מה אתה עומד? האם אתה יודע איך להילחם ברשעים? האם אתה מכיר את הטריקים שלהם? יש הרבה אנשים טובים ואידאליסטיים, בשביל להתקדם צריך גם להבין את השמאל על בוריו. השמאל היום הוא לא השמאל של שנות השבעים. האם אתה מצויד בסוללת עורכי דין? השמאל בארץ יותר מתוחכם מהשמאל בארה"ב לדעתי, אחרת לא ייתכן שהם משחקים כך במדינה שלנו. בכל זאת - אנחנו העם היהודי - העם הכי חכם. איך זה קרה שמשטים בנו ככה?

האם תקיים עצרות ותלך בשווקים כמו כהנא על מנת לסחוף קולות ברחובות?
« עריכה אחרונה: נובמבר 24, 2010, 14:39:37 על ידי yossso »
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)