כיום מתבצעת שטיפת מוח קולקטיבית לבני הנוער בישראל בחטיבות והתיכונים.
אני בטוח כ99 אחוזים כי משרד החינוך הורה לבצע פשעים כאלו והוצאה לפועל כאלו שיטות חינוך חדשות.
אני אפילו אתן כמה דוגמאות שקרו לי אישית לאחרונה.
אז בית ספרי ועמיתיהם, יזמו וחלקו את התוכנית שנקראת "הדבר הגדול הבא" "מבית-אקשטיין", התוכנית קיבלה תקציב בסך ה25,000 ש"ח פלוס+, בתוכנית יוכללו טיולים, סיורים, הצגות וכו".
התוכנית הזאת היא חלק ואלמנט חשוב מהשיעור "סוציולוגיה", שאני במקריות רבה לומד עכשיו ועוד מקריות "רנדומלית" עם היוצרות של התוכנית "הדבר הגדול הבא", עימען ושלי(כן הראשונה היא ערבייה ומוסלמית)
השיעור איך שהם אוהבים לקרוא לזה סוציולוגיה דנה בסכסוך הישראלי-ערבי ואני חייב להגיד, אני הייתי עד בעצמי לשטיפה הזאת! כלכך הרבה רמזים שמאלניים/אנטי ימניים וציונים.
"ינסו" ללמד אותנו איך זה ממבט עין של ערביי ישראל ופלסטינה.
על אדיקות ופנטיות יהודית וחסרונותיה(מה שהיום דנו בכמובן).
תחת כיסוי עלוב של המושג "סוציולוגיה" וב"ללמוד התנהגויות של החברה" מסתתרת שטיפת מוח שמאלנית עכשווית, זה מאוד העציב אותי היום כשראיתי את רוב מחברי ועימתי לכיתה והשכבה המנסים לשתף פעולה ו"להבין את הערבים".
הבטיחו לנו כמובן גם לראות את התמונה ממבטו של יהודי ישראלי, אבל כמובן, בסופו של דבר ההבטחה תמוג עם הזמן, וכבר כשיהיה מאוחר מידי אף אחד לא ירצה אפילו לשמוע דבר בנושא ובצד היהודים.
בשיעור הראשון(היום היה השני) התבקשנו להשלים מילים למושגים שקיבלנו, אני אמלא את התשובות כפי שאני זוכר, היו די הרבה, והיום הקראנו אותם(לפחות זה היה באנונימיות).
"שילוב של ילדים ממגזרים שונים בכתה אחת היא ________" - התשובות: נפלא, מגניב, מופרך, בלתי אפשרי, הרבה חברים.
"ערבים הם __________" - אנשים, חברים, מוסלמים(ודווקא פה אנשים העירו), בני דודים, אויבים(גם לא התלהבו), בשר ודם, נפשות. (שימו לב, ואני זוכר את זה טוב מאוד, לא הוזכרה המילה מחבלים או טרוריסטים)
"היהודים מפורסים בעולם בזכות ________" - "האף הגדול שלהם(ברגע ששמעתי רציתי להקיא)", ההתייחסות לערבים, כלכלה, נשק, השואה.
"היחס בין ערבים ויהודים הוא_______" - נהדר אבל תלוי, חרא. (לא זוכר יותר)
היו עוד כ3 משפטים שאינני זוכר וגם לא רוצה כי זה כבר מחליא אותי, זה עצוב, עצוב מאוד.
אין לי הרבה מה להגיד באמת, הלכתי לרכזת שכבה וביקשתי שכמה מאיתנו רוצים שלא יהיה את השיעור הזה, היא ענתה לי בתגובה הזאת:"תכתבו לי מכתב ונעיין בו ביחד". הסיכוי כבר מת, אז לפחות 3 או 4 מאיתנו יבקשו שישבצו אותנו בשיעורים שונים הרחק הרחק בזמן שיעור שטיפת המוח הנוראית הזאת.
הקישור לאתר/פרויקט של בית אקשטיין:
http://www.b-e.org.il/htmls/page_2972.aspx?c0=16665&bsp=13177בישבילי היום עבר לא קל, כי תהיתי, תהיתי וחשבתי וניתחתי הרבה מאוד אידיאולוגיות וכו", חשבתי על המצב, ועל איך משרד החינוך התדרדר למצב כזה שדחפו את הפרופוגנדה לחינוך של ילדי ישראל בחשאיות.