כתב נושא: רעיון ,מה דעתכם ?  (נקרא 2703 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק רועי דרקון צהוב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 555
רעיון ,מה דעתכם ?
« ב- : ספטמבר 06, 2010, 09:49:13 »
רעיון שעלה לי לא מזמן ..
הרבה כספים זורמים לארוני טרור פלסטינאים ע"י תרומות מחו"ל , חשבתי לארגן עמותה שיקרית שתומכת ב "שחרור פלסטין ויילדי עזה" ,לדוגמא .
לנסות לארגן פעילים (אפשר גם ערבים  :old_grin: ) לערוך הפגנות באירופה ובארץ ,
את הכסף שיגיע נשקיע במגורשי חבל עזה !

אשמח לתגובות ,ורעיונות לביצוע ..
צריך לחלק את ירושלים ,אנחנו למעלה והם למטה . . .

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
רעיון ,מה דעתכם ?
« להגיב #1 ב- : ספטמבר 08, 2010, 03:58:50 »
זאת עובדה היסטורית, שטריקים עובדים. אם כל האידאולוגיה שלך כולה שעליה אתה מבסס את חייך, היא שקר, אז אתה תיעלם. אבל אם אתה משקר בשביל לקדם עניינים, בטח שזה עובד. הטבע הוכיח זאת. נביחה של פינצ'ר, לזמן קצר עובדת (אחרת הייתי הורג אותו בבעיטה). פסים על טיגריס, לשם הסוואה ע"מ לצוד איילה, זה עובד (אחרת הוא היה מת מרעב). אפילו בתנ"ך הייתה דוגמה שבה בני ישראל הפחידו איזה עם שבא לכלותם, באמצעות קולות ורעש (אם זה לא היה עובד, היו רוצחים אותם).
בקיצור, מכל זה הסקתי שעל מנת להציל את עורנו, זה בסדר לשקר.

היה ניסוי עם קופים בטלויזיה. עם חור בקיר, שרק דרכו אפשר להגיע למזון. בני אדם היו עושים תור ולוקחים אחד אחד. אבל לקופים אין סבלנות רבה. אז כאשר קוף אחד לקח מהבננות, הקופים האחרים הצביעו פתאום לאיזושהי פינה, הקוף עם הבננות התעניין, ואז הם תפסו לו את החור של הבננות.

בתקופה דמגוגית כמו של היום, קשה להאמין באובייקטיביות של מחקר או ניסוי שהוא. וזה לגמרי כולל את נשיונל ג'אוגרפיק, אפילו הם בסוף נפלו.

אבל כן. אני מאד בעד הרעיון. אני גם הייתי בעד הרעיון של לתת לתושבי שדרות רקטות כדי שיפציצו את עזה. מה יגידו לנו בחו"ל? שזה לא בסדר כלפיי העזתים? זאת תהיה צביעות ממדרגה ראשונה, וחוץ מזה, זה יהיה מאד קל לסתור את הצביעות הזאת - שזה הדבר הכי חשוב - כמה קל או כמה קשה יהיה, לסתור טיעון שיקרי.

פעם ישראל גם גנבה 2 ספינות מצרפת. היינו צריכים. זה עניין קיומי. (גם אם זה היה מעמיד בסכנה קיומית את צרפת. ה'אני' בא קודם. חשוב להבין זאת. האני כאדם, והאני כעם. אני מעדיף שאדם ימות מאשר שאני אאבד חצי אצבע. זאת אמת.)
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)