כתב נושא: מה זה שוויון?  (נקרא 3968 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
מה זה שוויון?
« ב- : אוגוסט 30, 2010, 22:38:00 »
שוויון אמיתי, זה כמו קיר אבן.
ילד מתבכיין על שטויות? סטירה. בוכה עוד יותר חזק? סטירה יותר חזק. נחמד ועושה מה שאומרים לו? ליטוף. מסובך? לא. היום לא אומרים להם כלום, ונותנים להם ריטלין - או מצפים שהטלויזיה או החברה כבר תחנך אותם.. אלוהים ישמור. אני גדלתי בבית מאד מחמיר (אבל מחמיר סתם. אבא סתם היה משוגע ותקף אותי בלי שום פרופורציה למה שעשיתי - למשל, פעם שאלתי אותה 'איך היה בעבודה' והוא נתן לי סטירה... האמא לא התמרדה - היא איתו. זה היה בגיל 6, ככה גדלתי (אני בן 27). כלומר ההורים שלי זה כמו ההורים שמפנקים בלי סיבה ולא מענישים אף פעם, רק בדיוק הפוך. אין היום הורים טובים - הורים שהם משהו באמצע - בין התעללות לחופש מוחלט. ולכן יש כ"כ הרבה לוזרים היום, וכ"כ מעט וינרים.)

ומה זה שוויון עם ערבים? גם: קיר אבן. משפחה ערבית, ילד מהמשפחה יצא משם והרג יהודי (גם ליהודי יש משפחה). מה זה קיר אבן? מה זה החוק ה- III של ניוטון? להרוג את הילד הערבי. המשפחה של הילד היהודי, תהרוג את הילד הערבי. זה הכל. ואז המשפחה הערבית תבין בדרך של ניסיון מעשי, איזה כאב היא גרמה למשפחה היהודית כשנרצח להם הילד. אבל.. צריך לשמור על פרופורציות: אם למשפחה היהודית היה רק ילד אחד, ולמשפחה הערבית היו 3 ילדים, אז המשפחה היהודית צריכה להרוג את כל ה- 3! זה(!) ממש עין תחת עין. *זה* צדק. *זה* שוויון! אם למשפחה היהודית נרצח ילד אחד מתוך 2. ולמשפחה הערבית היו 3 ילדים. אז מעגלים תמיד כלפי מעלה: כלומר יש לרצוח למשפחה הערבית 2 ילדים, ולא 1.
שוויון מוחלט עם הערבים, זה קודם כל, לגרום לאותו כאב לב. אותה כמות של משפחות שכולות שיש היום בארץ, צריכה להיות אצל הערבים. לא להרוג את כל המשפחות, כי אז למשפחות הערביות לא ייכאב - כי הן מתות. כל המטרה זה שיכאב להם - שירגישו! ולאותה השפלה לאומית. להשפיל את רוחם! זה אפילו יותר חשוב מההרג. להתחיל פשוט ללעוג להם - לנפנף להם עובדות היסטוריות ישר בפרצוף, על כך שבעצם אין ולא הייתה מעולם מדינה פלסטינית. תשפילו אותם! תבזו אותם! תזכירו להם עובדות כמו העובדה שמה"עם" שלהם עוד לא יצא שום דבר (*שום* דבר!) שיש לעולם מה להעריך בו! תזלזלו בהם! תירקו להם בפנים! בפנים! ה"השפלה" של ערבים ע"י מג"ב הייתה כלום! תנו להם לנשק לכם את הנעליים (ואחרי זה אל תירו בהם - תשאירו אותם חיים. - ותחזירו אותם לעזה. - תפיצו באינטרנט סרטונים על ערבי שמנשק לחייל ישראלי את הרגליים! תשפילו אותם עד עפר! עד. עפר! ישראלים מומחים בהשפלות - הם עושים את זה אחד לשני כבר שנים! להפוך את היוצרות, לא אפשרי? כל המילים הכי משפילות ששמעתי ושהופנו לכיווני, יכולות להיות מופנות כלפיי ערבי! תורידו להם את האגו, לאפס! הם באמת כלום, דרך אגב. - רק צריך להראות להם שהם כלום. זה הכל - אפילו בלי כל ההשפלות. רק להראות להם. איזה כלום הם. (ואז אולי הם יתחילו לחשוב... ואז, אולי, יום אחד, יהיה שלום. (או שנרצח את כולם, מה שנחליט). יש גבול לכמה הם יכולים להשפיל אותנו, כי אנחנו כבר בתחתית. - אנחנו כמעט חסינים לכל השפלה. אתם יודעים מה זה לקחת ערבי, אב ל- 6 נשים, ומול כל המשפחה שלו, להכריח אותו לנשק לחיילת ישראלית את החריץ של התחת? ואז שהיא תתקע לו נוד בפרצוף? (רצוי בת 18, ואחת שאח שלה מת בגלל ערבים. - כזאת שהשנאה לערבים מושתתת בה.) לעזאזל, מצידי שתחרבן לו בתוך הפה מגובה 2 מטר ותכריח אותו עם איומים ברובה, לבלוע את כל החרא. והיא תצרח על הערבי! "תבלע! עכשיו!" *לפחות* כמו שהיא צווחת על החבר שלה כשהיא לא מסכימה איתו. באותו טון פולני-נשי מרושע שכולנו מכירים "ואוהבים".
תחשוב מה זה עושה למשפחה הערבית שלו... שילד שלו בן 6 רואה איך עושים צחוק מאבא שלו. - הוא יגדל להיות משוגע. (זאת המטרה) - פירוק אגו מושלם - הכל מתפרק להם שם מבפנים. אחרי ה"טקס", לשחרר אותם חזרה לעזה (בלי לשרוט אותם אפילו). פתאום ה"גבר" הערבי (כי הגבר הערבי הוא אכבר גבר: לרצוח אזרחים יהודים לא חמושים, נשים בהריון, ילדים בני 0 עד 16 שנים - זה הכי גבר שיש. בינינו.. לא ככה?) פתאום הגבר הערבי יתחיל להבין איך מרגיש גבר ישראלי... פתאום הנשים שלו והילדים שלו לא יעריכו אותו והוא יהפוך להיות עבד שלהם! פתאום חוקים אבסורדיים כמו "מזונות לאישה" ו- "חזקת הגיל הרך" או מושגים חסרי משמעות כמו 'שוויון זכויות לנשים' (שיומצאו *במקרה* ע"י הערביות הכי מכוערות - הגרסה הערבית של בילי מוסוקנה לרמן.) יהפכו לחלק אינטגרלי מהחברה הערבית... *ברגע* שזה קורה, *הם* יהפכו להיות היהודים, ואז *הם* יתחננו לשלום כמו חבורת נקבות, ואז נסכים! תמורת שטחים כמובן. אני בעד להחזיר שטחים. - לעצמנו.

אנחנו אוהבים בארץ, לומר לעצמנו כמה לישראלי יש אגו נפוח. וכמה הישראלים הם עצבניים.
ראיתם ערבי פעם?
אז ברשותכם, תיקון קל: זה שהישראלי אוהב לדרוך על החבר הישראלי שלו (וישראלים עושים את זה לישראלים, כל הזמן), זאת לא תוצאה של אגו נפוח, זאת תוצאה של אגו שבור, מי שתוקף סתם, זה אדם שמרגיש חלש. מי שלא תוקף גם כשצריך (אני, לפעמים), זה גם כן בנאדם שלא מספיק בטוח בכוח שלו. וזה מה שאני תמיד רואה בארץ - תמיד אנשים ש*מרגישים* חלשים. אז הנה - מיתוס האגו הישראלי. הלוואי שהיה לנו אגו כמו לאמריקאים, למשל. - אגו טוב, לא מדי נפוח כמו למוסלמים ולערבים - כזה שלא מאפשר להם לראות ממטר (BERSERKERS), וגם לא אגו ירוד ודרוך כמו האגו הישראלי. - שגם הוא כבר לא רואה ממטר, וכל פעם שישראלי גאה בעצמו (גם אם זה על משהו שהוא השיג ב- 10 אצבעות) ישר אומרים לו "היי! אל תתפאר!", למה לא? שיתפאר! זה מציק לך? אז תתפאר גם אתה על משהו שהשגת! בואו כולנו נתפאר (על משהו שבאמת השגנו) במקום להתבייש כל הזמן רחמנא ליצלן!
הלא הרב כהנא מתאר סיפור בין רבי לתלמידיו:
הרבי אמר, שכשהקב"ה רצה לתת את התורה, כל ההרים ביקשו שיתן אותו על הפסגות שלהם. אבל הוא החליט לתת את התורה על הר לא גבוה כ"כ, אלא על הר די נמוך (בשביל הענווה). שאל תלמיד, שאם כבר ענווה אז למה לא לתת את התורה בעמק - בכלל לא בהר. הרבי הסביר, שצריך צניעות, אבל לא יותר מדי צניעות - לא לתת שידרכו עליכם - זה גם לא טוב.

בארץ יש צניעות-יתר. (אני בכוונה לא אומר פה "לפי דעתי בארץ יש צניעות-יתר", כי מי שלא מבין שזו דעתי, ולא קביעת עובדה, הוא בדיוק זה שסובל מצניעות-יתר.)

כהנא גם דיבר על 'משאל עם', מישהו יודע על זה משהו?
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
מיומנו של אחמד בן-טרור
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 30, 2010, 22:57:57 »
קטע מיומנו של אחמד בן-טרור

"
איך לרסק את מדינת ישראל מבפנים.
--------------------------------------------
נפעיל עליהם קומוניזם: קודם כל, נשתלט על אמצעי התקשורת שלהם, ובהדרגה נחנך אותם למושגים חסרי משמעות כמו 'שלום', 'גזענות', 'אלימות', אבל קודם כל, נכניס את זה בתוכניות של ילדים, שהמבוגרים לא צופים בהם, כמו פרפר נחמד ורחוב סומסום.

עכשיו, כשהילדים מבוגרים יותר, והחוויות הכי יפות שלהם מבוססות על התוכניות האלה, הקרקע מוכנה לפעולה:

מטרה ראשית: לפרק את עם ישראל לגורמים.

ביצוע: קומוניזם - חלוקת העם לקבוצות, החלטה שקבוצה אחת היא טובה, והאחרת היא רעה. וגם, האשמת הממשל / העשירים בכל בעיה במדינה.

חלק א'
חלוקה ראשונה: אשכנזים ומזרחיים.
-------------------------------------------
עובדה: ב- 48 עלו מזרחיים דתיים לארץ, הממסד בארץ פחד שהן יצביעו למפלגות דתיות מדי (כי הוא תמך בישראליות יותר מאשר ביהודיות),

אז הממסד דאג לתת עבודה ובתים רק עבור מזרחיים ששלחו את ילדיהם לבני ספר לא יהודיים - כלומר ממלכתיים, ודאג שיהיו רשומים

בהסתדרות. וגם אמר למזרחיים הצעירים ''אבא שלכם פרימיטיבי". - הממסד גזל מהם את היהדות שלהם כדי שלא יצביעו ימינה מדי.
עוד עובדה היא, שהרבה מאנשי הממסד הזה היו ממוצא אשכנזי. (אין קשר בין המוצא של אנשי הממסד, לבין מה שעשו למזרחיים, כי הם לא

עשו את זה בתור אשכנזים, אלא בתור 'אנחנו ישראלים, ולא יהודים יותר'. אבל זה הבדל מאד קטן שאף אחד לא ישים לב אליו - מקום טוב

לתעמולה!)

בשלב מסוים עלו לארץ יהודים יוצאי אירופה (ובעיקר פולין) - אנשים שבורים לחלוטין, שעכשיו צריכים זמן להשתקם נפשית. אסור לתת להם זמן

להשתקם! האנשים האלה יודעים מניסיון אישי איך הזוועות הכי נוראיות נראות, ומה התוצאות שלהן, והכי חשוב - הם יודעים מה הגורם שלהן.

אם ניתן להם זמן להשתקם, התעמולה שלנו לא תצלח בחיים! מוכרחים לפעול מהר!

תוכנית: להפיץ שקרים בטלויזיה הישראלית על איך האשכנזים דפקו את המזרחיים.
כל האשכנזים כולם: גם ניצולי השואה, וגם הממסד שהיה פה כשהמזרחיים הגיעו - קל לבלבל ביניהם כי שניהם בעלי עור לבן (זו גזענות כלפי לבנים! טוב מאד! (-: אללה הוא אכבר! והוא גם חום.), ולטעון שהאשכנזים הם עשירים (ולתת דוגמאות *נקודתיות* לאשכנזים עשירים, לא סטטיסטיקות. או פשוט לתת סטטיסטיקות שגויות.), וכמובן לקדם בו-זמנית את האג'נדה שהעשירים מקפחים את העניים - ואז נשלים את הרעיון: העשירים מקפחים + האשכנזים עשירים = האשכנזים מקפחים. קל!

חלק ב'
חלוקה שניה: גברים ונשים.
-------------------------------
"
המשך יבוא...
"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
מיומנו של אחמד בן-טרור
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 30, 2010, 23:22:03 »

 ב- 48 עלו מזרחיים דתיים לארץ, הממסד בארץ פחד שהן יצביעו למפלגות דתיות מדי (כי הוא תמך בישראליות יותר מאשר ביהודיות),

אז הממסד דאג לתת עבודה ובתים רק עבור מזרחיים ששלחו את ילדיהם לבני ספר לא יהודיים - כלומר ממלכתיים, ודאג שיהיו רשומים

בהסתדרות. וגם אמר למזרחיים הצעירים ''אבא שלכם פרימיטיבי". - הממסד גזל מהם את היהדות שלהם כדי שלא יצביעו ימינה מדי.

ואת התוצאות אנו רואים היום.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!