כתב נושא: החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים  (נקרא 4009 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק yossso

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 838
  • "...ובחרת בחיים..." (דברים ל, יט)
    • אני בפייסבוק
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« ב- : אוגוסט 28, 2010, 21:55:34 »
תשמעו, יש לי לפעמים רעיונות.. לא ממש יהודיים, ולא מתקבלים בקלות על הדעת. אבל.. בבקשה תשמעו אותי.

תראו, כשאני הייתי נער, בן 13 עד 17.. הייתי בבית הספר. והיו בנות. ובגיל הזה הן היו הכי יפות. הגוף שלהן היה הכי יפה. לפרצוף מיתרגלים. אבל לתחת יפה לא מתרגלים - זה תמיד מלהיב אותך. למרוקאיות ולרוסיות יש תחת יפה. ולרוסיות ואשכנזיות יש דווקא פנים יותר יפות (לפולניות אין תחת.  :old_Angry2:).

התוכנית היא, לקחת את הבנות הכי שוות במדינה הזאת, רצוי בגילאי 15 עד 20, אבל לא בהכרח, יותר חשוב שפשוט יהיה להן תחת מגניב.

לפני שגיבורינו יוצאים לקרב.. לעשות להם ערב ריקודים עם הבנות. ולהבטיח להם שאחרי הקרב, הם יזיינו אותן. (ולא רק להבטיח, גם לקיים).

ישר יקפצו עכשיו, יגידו "לא! זה שובייניזם! אתה הופך אותן לזונות!". לא נכון. זה לא שובייניזם. כי שובייניזם פירושו לזלזל באישה (על עצם היותה אישה) ומה שאני עושה פה, זה רק להעריך את כוחה (המיני, במקרה זה) של אישה - אישה מסוגלת לגרום לנו לנצח את האויב, רק בזכות זה שהיא רוקדת. איך *זה* זלזול בנשים?
הופך אותן לזונות. - עוד קשקוש פמיניסטי טיפוסי. זונה היא אשה ששוכבת עם גבר בשביל כסף. חלק מהנשים היום שנשואות ויש להן ילדים ובעלים, הן זונות - כי הן התחתנו ושכבו עם הבעל, רק בשביל כסף (מזונות - Alimony), זה הרי לא באמת כי אין להן מה לאכול / במה להאכיל את הילדים, סתם כסף רק בשביל הכיס שלהן. אישה ששוכבת עם גבר / גברים, בגלל כל סיבה אחרת פרט לכסף, היא לא זונה.

יש? ניצחתי? יש שאלות?

זה מה שצריך לעשות - להלהיב את החיה שבלוחם! תראו איזה לוחם הוא יהיה!! אני היום קצת חרמן (אני בן 27), מה הייתי בגיל 16, 17... חיה! כל, מה, שזז. זה גם אשכרה משנה בכוח הפיזי: היום אני עושה 2 או 3 מתיחות (מתח), וכשהייתי בן 17 עשיתי 13 מתח. (זה היה השיא שלי בגיל ההתבגרות, כלומר השיא שלי נקודה.)

יש מיליון "סיבות" למה לא לעשות את זה, ורק סיבה אחת למה כן לעשות את זה: זה עובד. (זאת גם לא באמת המצאה שלי. אבל זה כבר סוד, לא לגלות.) בעבר הרמנו את המורל ע"י הבאת כפירים (גורי אריות) אל הגיבורים שלנו. גם זה עובד. ופה אין פוליטיקלי קורקט שיקלקל את זה, אז.. את זה בטוח צריך. אלא אם כן צער בעלי חיים שוב יבכו... (זה שכל הכלבים במדינה מסורסים, לא מפריע להם; אבל נמר שעובד דרך חישוק אש, זה האסון הנורא. לא חשוב, זה לא הנושא.). ומה נעשה עם הגורים? הלוחם בסה"כ מלטף אותם ומשחק איתם. זה גם מפתח את היצר האבהי שבו - היצר השומר שבו. אם הוא במקרה רווק.

זה הרי הכל בראש - איזה אריות זה יעשה מהם אם רק נעיז לעשות דברים מעבר לקופסה המרשעת הזאת - ה- P.C. (פוליטיקלי קורקט)

אנחנו לא מבטיחים להם בתולות, לא 72, וגם לא בגן עדן. אנחנו מבטיחים להם זיון. וגם נקיים זאת.

הצבא הולך על קיבתו? גם על קיבתו.

"לוּלֵי ה' שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם : אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ : ... : בָּרוּךְ ה' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם" (תהלים קכד; ב-ג, ו)

"...לֹא בְחַיִל וְלֹא בְכֹחַ כִּי אִם בְּרוּחִי אָמַר ה' צְבָאוֹת" (זכריה ד, ו)
"...לֶב מֶלֶךְ בְּיַד ה'..." (משלי כא, א)


מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 28, 2010, 22:38:01 »
"והיה מחנך קדוש"- צבא יהודי אמיתי לא מתעסק בעינייני מין וזימה בכלל!
וכדי להחדיר מוטיבציה, בשביל זה בדיוק יש כהן משוח מלחמה שמכניס בלוחמים את האומץ האחרון להתחזק באמונה בה' ובעמו ישראל.
אם כיום לא קיים כהן משוח מלחמה, אזי יש את הרבנות הצבאית שהאמת היא והיא צריכה להאמר שבפעם הראשונה מאז הקמת צה"ל לפני יציאת הלוחמים לקרב במבצע הנפל "עופרת יצוקה" מתוך שטחי הכינוס, הכניסו הרבנים הצבאיים בלוחמים רוח קרב, זה בדיוק על מה שמדברת התורה, כך צריך להראות צבא יהודי (הסיבה שזה היה בזיון ומבצע נפל זה שוב בגלל הדרג האסטרטגי האליטה השלטת הבוגדנית).
מעבר לזה, הוצאת כאן לעז על בנות ישראל, ועל זה בדיוק התריע בשער הנביא על בנות ישראל שהולכות טופפות ונטויות גרון, על פריצות וזנות בעם- "אלוהיהם של אלה (עם ישראל) שונא זימה הוא".
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 29, 2010, 11:53:23 »
אין צורך לגרור את בנות ישראל לזנות - אחרת אנחנו לא שונים מהקומוניסטים.

מנותק Rafoe

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 11045
  • "וְהִתְנַחַלְתֶּם אֶת-הָאָרֶץ" (במדבר, לג, נד')
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 29, 2010, 12:29:57 »
אם המוטיבציה של חיילים יהודים לנצח במלחמה תהיה כי יבטיחו להם בנות, אז הצבא צריך להיסגר.
http://www.youtube.com/user/rafoe10
https://twitter.com/RafoeJTF
    http://gplus.to/rafoe
https://www.facebook.com/RafoeJTF
جيش يوشع سيعود  (ג'ייש יהושע סעופא יעוד) - צבא יהושע עוד ישוב!

מנותק Anti_Islam

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 100
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« להגיב #4 ב- : אוגוסט 29, 2010, 15:35:40 »
אין צורך כי הן כבר זונות ופרחות.

מנותק TONYBEJERANO

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 158
  • גם אם אלך בגיי צלמוות לא אירע רע כי אתה עימדי
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« להגיב #5 ב- : אוקטובר 04, 2010, 17:58:44 »
ומה אתה חושב שאלוהים יאהב תרעיון הזה ?

[i

זצ"ל
------------------------------------------------------------------------------
הזבל שיש לנו בעולם-הישמעלים,העמלקים,יונתן שפירא,יוסי שריד,ציפי ליבני,שמעון פרס
וכל שאר השמאלנים

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« להגיב #6 ב- : אוקטובר 04, 2010, 20:15:28 »
אני סולד וקורא תיגר על אשכול כזה לא רק שזה נוגד את רוח היהדות אלא גם את המוסר האנושי, הצבא צריך להילחם למען הארץ ותושביה בלבד לא למען מטרה זנותית, זה הוא יכול למצוא כיום בכל מועדון זימה בדרום ת"א, הצבא צריך לשאוף לקדושה להיות בעל חשיבות עליונה דתית ומדינית.
הרחב קצת את ידיעותיך המקראיות:
א כִּי-תֵצֵא לַמִּלְחָמָה עַל-אֹיְבֶךָ, וְרָאִיתָ סוּס וָרֶכֶב עַם רַב מִמְּךָ--לֹא תִירָא, מֵהֶם:  כִּי-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ עִמָּךְ, הַמַּעַלְךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם.  ב וְהָיָה, כְּקָרָבְכֶם אֶל-הַמִּלְחָמָה; וְנִגַּשׁ הַכֹּהֵן, וְדִבֶּר אֶל-הָעָם.  ג וְאָמַר אֲלֵהֶם שְׁמַע יִשְׂרָאֵל, אַתֶּם קְרֵבִים הַיּוֹם לַמִּלְחָמָה עַל-אֹיְבֵיכֶם; אַל-יֵרַךְ לְבַבְכֶם, אַל-תִּירְאוּ וְאַל-תַּחְפְּזוּ וְאַל-תַּעַרְצוּ--מִפְּנֵיהֶם.  ד כִּי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם--לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם-אֹיְבֵיכֶם, לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם.  ה וְדִבְּרוּ הַשֹּׁטְרִים, אֶל-הָעָם לֵאמֹר, מִי-הָאִישׁ אֲשֶׁר בָּנָה בַיִת-חָדָשׁ וְלֹא חֲנָכוֹ, יֵלֵךְ וְיָשֹׁב לְבֵיתוֹ:  פֶּן-יָמוּת, בַּמִּלְחָמָה, וְאִישׁ אַחֵר, יַחְנְכֶנּוּ.  ו וּמִי-הָאִישׁ אֲשֶׁר-נָטַע כֶּרֶם, וְלֹא חִלְּלוֹ--יֵלֵךְ, וְיָשֹׁב לְבֵיתוֹ:  פֶּן-יָמוּת, בַּמִּלְחָמָה, וְאִישׁ אַחֵר, יְחַלְּלֶנּוּ.  ז וּמִי-הָאִישׁ אֲשֶׁר-אֵרַשׂ אִשָּׁה, וְלֹא לְקָחָהּ--יֵלֵךְ, וְיָשֹׁב לְבֵיתוֹ:  פֶּן-יָמוּת, בַּמִּלְחָמָה, וְאִישׁ אַחֵר, יִקָּחֶנָּה.  ח וְיָסְפוּ הַשֹּׁטְרִים, לְדַבֵּר אֶל-הָעָם, וְאָמְרוּ מִי-הָאִישׁ הַיָּרֵא וְרַךְ הַלֵּבָב, יֵלֵךְ וְיָשֹׁב לְבֵיתוֹ; וְלֹא יִמַּס אֶת-לְבַב אֶחָיו, כִּלְבָבוֹ.  ט וְהָיָה כְּכַלֹּת הַשֹּׁטְרִים, לְדַבֵּר אֶל-הָעָם; וּפָקְדוּ שָׂרֵי צְבָאוֹת, בְּרֹאשׁ הָעָם.

ובנוגע לבליל השטויות שכתבת להלן:
 
ישר יקפצו עכשיו, יגידו "לא! זה שובייניזם! אתה הופך אותן לזונות!". לא נכון. זה לא שובייניזם. כי שובייניזם פירושו לזלזל באישה (על עצם היותה אישה) ומה שאני עושה פה, זה רק להעריך את כוחה (המיני, במקרה זה) של אישה - אישה מסוגלת לגרום לנו לנצח את האויב, רק בזכות זה שהיא רוקדת. איך *זה* זלזול בנשים?
הופך אותן לזונות. - עוד קשקוש פמיניסטי טיפוסי. זונה היא אשה ששוכבת עם גבר בשביל כסף. חלק מהנשים היום שנשואות ויש להן ילדים ובעלים, הן זונות - כי הן התחתנו ושכבו עם הבעל, רק בשביל כסף (מזונות - Alimony), זה הרי לא באמת כי אין להן מה לאכול / במה להאכיל את הילדים, סתם כסף רק בשביל הכיס שלהן. אישה ששוכבת עם גבר / גברים, בגלל כל סיבה אחרת פרט לכסף, היא לא זונה

"כל כבודה בת מלך פנימה" בת ישראל מטבעה להיות קדושה לשמור על עצמה שלא כל ערס ברחוב ישרוק לה והיא תצייץ לו, וכשהאישה לבושה ע"פ ההלכה בצניעות היא רק מעלה את כבודה העצמי והרוחני.
ולשאר הדברים שכתבת הרשה לי לא להתייחס!

הערה חשובה: תמתן את הכתיבה שלך! לעיתים היא מאוד בוטה!
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
החדרת מוטיבציה בלוחמי צה"ל רווקים
« להגיב #7 ב- : אוקטובר 04, 2010, 20:20:33 »
בס"ד
אחי יש לך כוונה טובה סך הכל אבל הדרך פחות
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!