כתב נושא: דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים  (נקרא 25613 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק נדב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 732
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #50 ב- : אוגוסט 26, 2010, 22:30:08 »
טוב,

אני לא מעוניין להתפזר לכל תחומי המדע והפילוסופיה באשכול אחד. אני לא יודע אם הומוסקסואליות היא גנטית או נרכשת, והאמת היא שזה גם לא ממש משנה לטיעון שלי, יתכן והומוסקסואלים יכולים להשתנות, ויתכן שלא, כך או כך זה לא משנה לי ואני אכבד את בחירתם כי מדובר באנשים בוגרים שהחלטתם לא פוגעת באיש מלבדם. שזה ליברליזם, שהנאציזם קם כאנטי תזה מוחלטת אליו, בעוד הליברליזם מקדש את האדם, את השוויון ואת החופש, הנאציזם טוען שרעיון החופש פירשו אנארכיה, הנאציזם והפשיזם טוענים שטובת הגזע או העם (בהתאמה) קודמים בהרבה לטובת הפרט, מהותו של האדם בכך שהוא חלק ממדינה, שזה בדיוק הפוך לרעיון הליברליזם שמקדש את זכויות האדם ואת הפרט, שטוען שהמדינה קיימת כדי לשרת את הפרט ולא להפך.

כך שהיבראיכ, הבנתי, יש לך מנטרה, "נאציזם וליברליזם אלו שני ענפים אותו עץ", אתה נהנה לחזור עליה, בתקווה שזה יהפוך לאמת אם תשנן את זה מספיק פעמים.

אבל אני חייב לציין שזה ממש מבדר שמצד אחד אתה אומר "הסיבה שאנחנו נגד זה זה אך ורק בגלל שהקב"ה אסר את זה" ומצד שני דופק מגילות שלמות עם טיעונים כביכול "ראציונאליים" ו"מדעיים" נגד ההומוסקסואליות. אתה צריך להחליט, או שזה אסור אך ורק בגלל שכך כתוב או שזה אסור בגלל שזו סטייה, זה לא טבעי וכו'. נתקלתי כבר בדתיים שטענו שהומוסקסואליות דומה לאכילת חזיר, כלומר אין בזה שום דבר רע אובייקטיבית, ופשוט בגלל שמה לעשות,  כך כתוב בתורה אז אנחנו נאלצים לקיים את זה. אין לי בעיה עם טיעון כזה, כלומר יש לי בעיה שאני לא מקבל הוראות מישויות דימיוניות, אבל בנקודה כזו נראה שהויכוח נגמר והפתרון הוא מאבק כוחות, אני לא אצליח לשכנע אותך לעולם שאלוהים לא קיים וכך גם אתה לעולם לא תשכנע אותי.

אבל כן יש לי בעיה עם חוסר יושר אינטלקטואלי, במקום להגיד תכל'ס שאתה מתנגד לזה כי אתה מאמין בתורה וכך כתוב בתורה, אתה בא ומזיין את השכל עם טיעונים "לוגיים" שלא מחזיקים מים:

- זו סטייה.

לא מספיק להגיד שזו סטיה, צריך גם להסביר למה סטיה היא בהכרח דבר רע והאם כל סטיה היא רעה, ואם לא אז איך מחליטים מהי סטיה רעה? גם ללכת עם שטריימל זו סטיה - הרוב לא עושים את זה, לכן זו סטיה. גם להיות יהודי זו סטיה. רוב העולם אינו יהודי לכן יהודים הם סוטים מהנורמה ויש להוקיעם. גם להיות גאון בעל מנת משכל של 170 זו סטיה, אם כך צריך לפעול נגד גאונים ולעקור מהם את גאוניותם שכן הם לא כמו הרוב - סוטים. 

מתי התחלנו לקדש את הנורמה? כנראה מתי שנגמרו הטיעונים.


זה לא טבעי.

יופי נחמה, גם לטוס במטוס זה לא טבעי - אדם הוא חיב יבשתית, גם ללבוש בגדים זה לא טבעי, גם לאכול עם סכו"ם זה לא טבעי, לעומת זאת לטרוף את הגורים של מנהיג הלהקה זה דווקא מאד טבעי אז אולי נאמץ את ההתנהגות הזו כי היא טבעית? גם אונס זה דבר שקיים אצל אין ספור מינים לכן הוא טבעי, אולי נאמץ את זה?

מתי התחלנו לסגוד לטבע? שוב, כנראה שבנקודה שנגמרו הטיעונים וצריך להתחיל לזיין את השכל.

ציטוט
סטייה ממה ? מקוד הלבוש שלך ?  לא אמרת לפני רגע שאתה "מקדש את החופש" ואת "זכויות האדם באשר הוא."
מה אכפת לך איך אחרים מתלבשים?

אני חושש שהחום השפיע עליך קשות, התבלבלת, לי ממש לא אכפת מה אנשים לובשים, אתה זה שאכפת לו מה אנשים מבוגרים עושים בחדר השינה, אתה זה שנדחף להם.

אתה אמרת:

הומוסקסואליות היא לא נורמאלית = לא כמו הרוב, לכן יש להוקיעה.

לכן הגבתי:

ללבוש שטריימל זה לא נורמאלי = לא כמו הרוב, לכן גם זו סטיה, וגם את זה צריך להוקיע. ירד האסימון?






מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #51 ב- : אוגוסט 26, 2010, 22:34:09 »
טוב,



כך שהיבראיכ, הבנתי, יש לך מנטרה, "נאציזם וליברליזם אלו שני ענפים אותו עץ", אתה נהנה לחזור עליה, בתקווה שזה יהפוך לאמת אם תשנן את זה מספיק פעמים.




נאציונל סוציאליזם זה מה שדמוקרטיה גורמת בסופו של דבר כך אמר אבי הדיקטטורה המודרנית לנין...

שיעבוד של האדם ליצר הרע איננו חירות כלל.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 28, 2010, 17:51:28 על ידי רון בן מיכאל »

מנותק נדב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 732
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #52 ב- : אוגוסט 27, 2010, 12:08:05 »
אם לנין אמר כנראה זה נכון.

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #53 ב- : אוגוסט 27, 2010, 13:05:45 »
אם לנין אמר כנראה זה נכון.

גם רשעים אומרים אמת מדי פעם - בטעות או לא.

היא שמתיימרת להיות הדמוקרטית ביותר, ארצות הברית של אמריקה, נוסדה דווקא כרפובליקה חוקתית,
ולא סתם פחדו מייסדיה מדמוקרטיה - אותה הגדירו ובצדק כ"דיקטטורת הרוב" - הרבה יותר מאנרכיה.

דיקטטורת הרוב אינה שונה במוסריותה מדיקטטורה של איש אחד - אני לא מעוניין לחיות תחת שלטון
שעוין את ערכיי, קל וחומר כשהוא מאיים על חיי.

לנין לא רק צודק בפתגם הזה - הוא ביצע את הפתגם הנבון הזה בפועל כשיורשו סטלין הביא את הצורר הגדול
ביותר לעם ישראל לשלטון בגרמניה כשעשה הכל כדי להחליש את אויביו ולחזק אותו - מסיבות שלא רלוונטיות
כרגע. דמוקרטיה היא הדרך הטובה ביותר לתת דרור למחשבות ולאנשים המסוכנים ביותר, לשכנע המונים
בדרכם, במישרין או בעקיפין, ישירות או ברמז, לבחור את הרעיונות ההרסניים ביותר לשלוט בהם
ב"זכות" דמוקרטית שמגיעה להם מהשד יודע איפה לעשות את דרכם המרשעת.

ולא סתם המשטרים האכזריים ביותר עלי אדמות - משטרו של היטלר לדוגמא - התקיימו רק בגלל
זכותם הדמוקרטית להתקיים.

נ.ב: וזה עוד מבלי להיכנס לדיון למה היהדות ודמוקרטיה לא הולכות ביחד.. מחלוקת אידיאולוגית שכל יהודי אמור להבין.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 27, 2010, 15:14:53 על ידי רון בן מיכאל »

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #54 ב- : ספטמבר 01, 2010, 23:08:01 »
שלום נדב

הסיבה שאני אומר שנאציזם וליברליזם הם ענפים של אותו עץ ,זה כי זה האמת, כוונתי היא שהם נולדו על אותו מצע תרבותי , עיון היסטורי יראה לך את זה בקלות .

הרעיון של גזעים אנושיים התחיל אמנם בעת העתיקה(על ידי רומאים מסוימים שראו בשבטים אירופאים מסוימיים כטהורים ומודל ליופי,אפשר להגיד) ,אבל הוא שורבב למדעים על ידי בני האדיאולוגיה של עידן האורות

הרעיון של מניעת חופש הפרט לטובת המדינה ,הגיעה מאותם הוגי דעות שתרמו להתגבשות הליברליות, ולא מעט נשיונליסטים היו אכן ליברלים בהשקפתם . אני אתן כמה דוגמאות כדי להבהיר את זה :

גזענות "מקובלת" אצל הפילוסופים ה"נאורים" שיצרו את התרבות המכוערת שלך שהובילה להתפתחות הגזענות המדעית :

דיוויד יום - הקטע הבא מופיע בהערת שוליים מספר 10 של המאמר OF NATIONAL CHARACTERS

I am apt to suspect the Negroes to be naturally inferior to the Whites. There scarcely ever was a civilized nation of that complexion, nor even any individual, eminent either in action or speculation. No ingenious manufactures amongst them, no arts, no sciences. On the other hand, the most rude and barbarous of the Whites, such as the ancient Germans, the present Tartars, have still something eminent about them, in their valour, form of government, or some other particular. Such a uniform and constant difference could not happen, in so many countries and ages, if nature had not made an original distinction between these breeds of men. Not to mention our colonies, there are Negro slaves dispersed all over Europe, of whom none ever discovered the symptoms of ingenuity; though low people, without education, will start up amongst us, and distinguish themselves in every profession. In Jamaica, indeed, they talk of one Negro as a man of parts and learning; but it is likely he is admired for slender accomplishments, like a parrot who speaks a few words plainly.

בקיצור , יום טוען שהשחורים נחותים לעומת האדם הלבן ולא מסוגלים להשתוות אליהם לא במדעים, לא באומנות ,ואפילו לא אדם יחיד שהצליח להתעלות מעל המעמד הנכשל שהוא נולד לתוכו ,להבדיל מהאדם הלבן ,שאפילו בלי תנאים של השכלה מוקדמת יכול להתעלות לגדולה ,הוא מזכיר כדוגמה שחור מג'מייקה (הוא מדבר על  פרנסיס וויליאמס ,שהיה מנהל בית ספר משכיל ביותר, וכתב שירה בלטינית )  שהוא משווה לתוכי שפשוט משנן דברים שאנשים חכמים אומרים ,  משעשע שאדם כמו יום,שטען בעד אמפיריציזם , לא ידע שישנם אפילו באירופה שני פרופסורים לפילוסופיה שחורים בתקופתו (והרחיק עד ג'מייקה כדי להביא דוגמה לכושי שלדעתו לא באמת היה משכיל) ... מאד אמפיריציסטי מצידו

הלאה . 

עמנואל קאנט -  זה לקוח מעבודה מוקדמת שלו בשם  Observations on the Feeling of the Beautiful and the Sublime ,שם יש קטע שהוא מביא את דברי יום ומוסיף משלו

The Negroes of Africa have by nature no feeling that rises above the trifling. Mr. Hume challenges anyone to cite a single example in which a Negro has shown talents, and asserts that among the hundreds of thousands of blacks who are transported elsewhere from their countries, although many of them have even been set free, still not a single one was every found who presented anything great in art or science or any other praiseworthy quality, even though among the whites some continually rise aloft from the lowest rabble, and through superior gifts earn respect in the world. So fundamental is the difference between these two races of man, and it appears to be as great in regard to mental capacities as in colour. The religion of fetishes so widespread among them is perhaps a sort of idolatry that sinks as deeply into the trifling as appears to be possible to human nature. A bird’s feather, a cow’s horn, a conch shell, or any other common object, as soon as it becomes consecrated by a few words, is an object of veneration and of invocation in swearing oaths. The blacks are very vain but in the Negro’s way, and so talkative that they must be driven apart from each other with thrashings

ההערה הבאה של קאנט נלקחה מPhysical Geography(אוסף של כל מיני הערות שלו ושל הסטודנטים שלו)

In the hot countries the human being matures in all aspects earlier, but does not, however, reach the perfection of those in the temperate zones. Humanity is at its greatest perfection in the race of the whites. The yellow Indians do have a meagre talent. The Negroes are far below them and at the lowest point are a part of the American peoples.

בקיצור, אני חושב שהנקודה הובהרה :)

הלאה , לטוטאליטריות וליברליזם:

משפט אחד של ז'אן ז'אק רוסו יספיק :

"כל מי שימאן(יסרב) להישמע לרצון הכללי, יכריחוהו לכך הגוף כולו, דבר זה אין פירושו אלא זה שיכריחוהו להיות חופשי"

בקשר לקשר ההדוק בין ליברליזם לנשיונליזם ...פשוט תקרא על ההיסטוריה של הליברליזם .


בקשר לשאר טיעוניך :

הסיבה היחידה שאני מתנגד לתועבה הזאת, היא אך ורק כי הקב"ה אסר את זה .

השאלה שלך אם כן , למה אני נכנס לטיעונים אחרים שלא קשורים לאיסור גרידא היא שאלה ראוייה , ולכן , למרות שאתה לא ראוי לתגובה (בגלל הצורה העלובה בה אתה מתבטא, במקום לשמור על תרבות דיון) אענה לך .

1. לטעון שהומוסקסואליות היא דבר שהוא לא מבחירה אלא דבר טבעי "מולד" "גנטי" ושאר הממבו ג'מבו , זה לטעון שהקב"ה לא שופט משפט צדק . הרי איך ייתכן שהקב"ה יאסור משהו שהוא תכונה מולדת?  ולכן , אני עונה על זה

1. זה לא תכונה מולדת,יש מחקרים מדעיים שהוכיחו מעל לכל ספק שהדבר הוא לא כתוצאה מאיזה מידע גנטי שהאדם קיבל מלידתו , על ידי השוואה של אנשים בעלי מטען גנטי זהה , התוצאה מוכיחה שהבחירה בין האנשים האלה יכולה להיות שונה , ולכן ,זה לא תכונה שמולדת גנטית, סוף פסוק. אחרת היה צריך להיות מאה אחוז התאמה ,ואין, כפי שהבהרתי לעיל . חשוב לציין שהמחקר היה סקר מדעי אמיתי והדעה של הצוות שעשה אותו היה בדעה שיש וניסה להוכיח קשר גנטי לכתחילה , ונאלץ ,כתוצאה מהמחקר, לקבוע על פי המסקנות שזה לא המצב.
2. גם אם היה אפשרות (קלושה) כלשהי שזה מולד , אם כן על האדם להתגבר על יצרו (כמו הדרישה מכל גבר להתגבר על יצרו בקשר ליצרי מין "נורמליים") ולחיות חיי קדושה וטהרה כמו כל יהודי אחר . להגיד שאין לאדם דרך למלא אחר הציווי הזה זה שקר .


2. כל עניין "מה טבעי" "מה נורמלי" "זה סטייה"  .הוא פשוט מאד  התייחסויות "אגב" לנושא (אם לא שמת לב איך הדיון נפתח, הוא נפתח על ידי העלאת טענות בנושא, שעליהם הגבתי,ושם הגבתי על טענות שכללו כל מיני מושגים) ,  לא הטיעון ל"למה לא" (מבחינתי). הטיעון היחיד ל"למה לא" זה כי זה אסור מהתורה .והבהרתי את דעתי בעניין כמה וכמה פעמים ולא רק בדיון הספציפי הזה . לכתחילה אמרתי "הבעייה בהומוסקסואליות היא שהקב"ה אסר את זה , אין כאן שום השוואה לסטיות אחרות, זה סטייה בפני עצמה , אך לעצם הטענה אפשר לענות כך"  בשורה הראשונה שבה באתי (לענות על טענה) בנושא


סטייה מינית היא כל סטייה מהנורמה , הנורמה ידועה לכל. סטייה לא חייבת להיות מקובלת , רק כי היא קיימת , מעבר לאיסור עצמו. הדבר אכן מגעיל בפני עצמו

כבר עניתי לך על הטענה המגוכחת שלך שמשווה לבישת שטריימל לסטייה .

הרוב לא לובשים כובעים ?  OH REALLY ? ...

"גם להיות יהודי זו סטיה.  רוב העולם אינו יהודי לכן יהודים הם סוטים מהנורמה ויש להוקיעם"

הרוב מטומטמים , היהודים חכמים , לכן היהודים מיעוט , והרוב לא . מעטים המים הראויים לשתייה וחקלאות , מעט הפרי לעומת העץ, מעטה האדמה הראוייה לעיבוד , וכו' .. הרוב הוא בדר"כ ,אפילו שממלא תפקיד כלשהו , לא העיקר , העיקר הוא בדרך כלל המעט .
האמת כבדה, ולכן נושאיה מעטים .

להיות חכם זה לא סטייה , לכל אדם יש יכולת להגיע לזה , הרוב פשוט בוחרים להשאר מטומטמים ,ולצערי , חלק מהיהודים , כמוך, מעדיף ללמוד ממקור הטמטום ,מאשר ממקור החכמה .

"גם להיות גאון בעל מנת משכל של 170 זו סטיה"

לא , זה בחינה  עבודה קשה בתחומים שאותם בוחנים כדי לקבוע מנת משכל בציווילזציות המתקדמות (האירופאים וגרורותיהם, אנחנו,הסינים,וכו' ) ובחברות הנכשלות שמנסות לחקות את האירופאים כדי לנסות להשלים פערים . + כמה מתנות מהקב"ה כמו תפישה מהירה ,יכולת לעמוד בזמנים לוחצים וכו' .

אין (למיטב ידיעתי) שום שוני מהותי במח של אדם בעל מנת משכל של 170 לשל כל אדם אחר , הוא פשוט אדם חרוץ וניחן בכמה מתנות. 

ייתכן (ואני מאמין בזה) שישנם אנשים שמקבלים מתנה של יכולת שכלית חזקה מאד , אבל שלא יהיה לך ספק, הסיבה שהם יודעים יותר , זה כי הם משקיעים יותר ,גם אם יש להם "מתנות" מיוחדות שעוזרות להם בתהליך.

זה לא סטייה.

הנורמה היא איש ואישה . יש לזה סיבה , מאד פיזית, ומאד הגיונית.

"גם לטוס במטוס זה לא טבעי - אדם הוא חיב יבשתית, גם ללבוש בגדים זה לא טבעי, גם לאכול עם סכו"ם זה לא טבעי, לעומת זאת לטרוף את הגורים של מנהיג הלהקה זה דווקא מאד טבעי אז אולי נאמץ את ההתנהגות הזו כי היא טבעית? גם אונס זה דבר שקיים אצל אין ספור מינים לכן הוא טבעי, אולי נאמץ את זה?

מתי התחלנו לסגוד לטבע? שוב, כנראה שבנקודה שנגמרו הטיעונים"

אף אחד לא סוגד לטבע (טוב, אולי אתה . )  המין האנושי , הוא נעלה , וחלק מטבעו, הוא לדעת לפתור בעיות, וליצור דברים, לכן , הוא לובש בגדים , מכין מכשירים לביצוע משימות, ומכיוון שהאדם גם "נולד" כדי "לאמץ" מוסר אלוקי ,שנשמתו מפעימה בגופוו ,ולכן הוא גם אוכל עם "סכום" כדי להתעלות מעל הבהמיות , ומתעלה מעל יצריו הבהמיים ומתנהג כמו ג'נטלמאן ,ולא כמו חיה .

אולי תאמץ את טבעך, ותלמד מהו מוסר ?...

לא, אני אוהב את המזג האוויר , משתדל להנות מהקיץ ומהחורף באותה מידה , אין כמו ארטיק בקיץ, ולהתכרבל בחורף, התענוגים הקטנים ... ברוך השם שברא לנו את כל העונות

ובכל אופן לטיענוך המוזר, אם לא שמת לב , בסך הכל הבעתי תרעומת על ש"אתה" ה"ליברל" כביכול ,שאמר שהוא "מקדש את החופש" וגם את "זכויות האדם באשר הוא." כחלק מהליברליזם שהוא אימץ - יתרעם על קוד לבוש שונה משלו .

אני להבדיל, לא טענתי שאני ליברל.  כך שאני בהחלט חושב שצריך ואפשר לכפות מוסר (אלוקי) וחוקים שנובעים ממנו על אנשים ... לציווילזציה יש מחיר .

שטריימל זה כובע , יש המון סוגי כובעים. זה כן נורמלי .

לו היית רוצה להבהיר נקודה ליברלית על ידי אנאלוגיה , יכולת פשוט להשוות לכובע טמבל , עצם זה שבחרת שטריימל , חייב אותי לתשאל את נאמנותך לליברליזם , לא מדאגה לליברליזם . להראות לך שאתה לא באמת ליברל , אלא פשוט ליברליות נוחה להשקפתך,לכן אימצת אותה ,וגם את זה אימצת, כשנח לך .

נ.ב : הקב"ה חי וקיים . דבר דמיוני הוא רעיונך שהעולם נברא לבד.
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק 500sw

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 648
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרי
« להגיב #55 ב- : ספטמבר 01, 2010, 23:29:08 »
הערבים החרות עושים פיגועים ובינתיים מתעסקים עם ההומואים והלסביות..דיי עזבו אותם כבר יש לנו אויבים אמיתים לשם שינוי!
אל תצביע תשפיע

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #56 ב- : ספטמבר 02, 2010, 14:12:05 »
בקשר להאם הומואיות היא תכונה מולדת, אני שמעתי  שאצל חלק מהאנשים יש גנטית נטיה יותר לאלימות. שהם גנטית נולדו ככה, זה לא אומר שכולם יהיו רוצחים, אבל אדם כזה  שיוולד לסביבה אלים יש לו הרבה יותר סיכוי להיות רוצח. אותו דבר עם ההומואים, אולי לחלק מהאוכלוסיה יש את הגן הזה, אבל רק בשילוב של גורמים חברתיים/סביבתיים כאלה ואחרים הם באמת יהיו הומואים.

מנותק נדב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 732
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #57 ב- : ספטמבר 06, 2010, 00:26:24 »
ציטוט
הסיבה שאני אומר שנאציזם וליברליזם הם ענפים של אותו עץ ,זה כי זה האמת, כוונתי היא שהם נולדו על אותו מצע תרבותי , עיון היסטורי יראה לך את זה בקלות
.

נו. מול טענה כזו איך אפשר להתווכח? אני חושב שעיון היסטורי יראה לי את ההיפך בקלות. אינני יודע מה זה "מצע תרבותי" אני רק יודע שהליברליזם מקדש את האדם ואת הפרט, והפשיזם מבטל אותו, הפשיזם טוען שהאדם קיים למען המדינה והליברליזם טוען ההיפך.

ציטוט
גזענות "מקובלת" אצל הפילוסופים ה"נאורים" שיצרו את התרבות המכוערת שלך שהובילה להתפתחות הגזענות המדעית :

אתה יודע זה מצחיק כשאתה אומר את זה, כאשר אתה שייך לתנועה שאחד ממנהלי הפורום שלה טוען טענות כאלה בדיוק ועוד טוען שהוא מייצג בכך עמדה דתית? כן כן, אחד המנהלים הבכירים של הפורום הזה טען כאן רק לפני כמה חודשים - בתגובה לדיון על בחורות לבנות שמתחתנות עם שחורים - "אם כמה גויות רוצות לפגוע במאגר הגנטי שלהן, זו זכותן". הוא טען שיש הבדל גנטי ביכולות בין הגזעים ואף טען שזו עמדת ההלכה. אתה אולי לא תסכים איתו אבל הוא מנהל קבוצה שאתה שייך אליה, לא תוכל לברוח מזה. אז אולי הדת היהודית והנאציזם הם שני ענפים של אותו עץ רקוב?

דיוויד יום ועמנואל קאנט אינם אלים. פילוסופים גדולים הם, מהאנשים החכמים שידעה האנושות וזאת למרות שחלק מדעותיהם מתועבות בעיני. אין לזה שום קשר לליברליזם ולא ל"עידן האורות".

ציטוט
בקשר לקשר ההדוק בין ליברליזם לנשיונליזם ...פשוט תקרא על ההיסטוריה של הליברליזם .

ואללה, קראתי. זה לא טיעון רציני. אני יכול להגיד לך באותה מידה "תקרא קצת ותבין שאני צודק" ובזאת לסגור את הדיון.

ציטוט
לטעון שהומוסקסואליות היא דבר שהוא לא מבחירה אלא דבר טבעי "מולד" "גנטי" ושאר הממבו ג'מבו , זה לטעון שהקב"ה לא שופט משפט צדק . הרי איך ייתכן שהקב"ה יאסור משהו שהוא תכונה מולדת?  ולכן , אני עונה על זה


לא הבנתי את זה האמת. מה הבעיה להניח שאלוהים ברא אנשים שהם הומוסקסואלים גנטית, בתור ניסיון, כדי שיאלצו להלחם בטבעם במשך כל חייהם? זה בהחלט אפשרי ואף אנושי, אתה הרי יודע שישנם אנשים שמתנזרים ממין כל חייהם. נשמע לי מאד הגיוני. יש אנשים בעלי דחף רצחני חזק מאד, זה שאלוהים ברא אותם עם הדחף הזה לשיטתך, לא אומר שהוא התכוון שהם יממשו את הדחף הזה. ולשיטתך, למה שמישהו יבחר להיות הומוסקסואל? ואל תשכח שתופעה זו מלווה את האנושות מראשיתה.

ציטוט
כל עניין "מה טבעי" "מה נורמלי" "זה סטייה"  .הוא פשוט מאד  התייחסויות "אגב" לנושא (אם לא שמת לב איך הדיון נפתח, הוא נפתח על ידי העלאת טענות בנושא, שעליהם הגבתי,ושם הגבתי על טענות שכללו כל מיני מושגים) ,  לא הטיעון ל"למה לא" (מבחינתי). הטיעון היחיד ל"למה לא" זה כי זה אסור מהתורה .והבהרתי את דעתי בעניין כמה וכמה פעמים ולא רק בדיון הספציפי הזה . לכתחילה אמרתי "הבעייה בהומוסקסואליות היא שהקב"ה אסר את זה , אין כאן שום השוואה לסטיות אחרות, זה סטייה בפני עצמה , אך לעצם הטענה אפשר לענות כך"  בשורה הראשונה שבה באתי (לענות על טענה) בנושא

אני אשאל אותך ככה, אם לא היה איסור מהתורה, עדיין היית מתנגד לזה? ברור שכן ועל זה הדיון.

ציטוט
הרוב מטומטמים , היהודים חכמים , לכן היהודים מיעוט , והרוב לא . מעטים המים הראויים לשתייה וחקלאות , מעט הפרי לעומת העץ, מעטה האדמה הראוייה לעיבוד , וכו' .. הרוב הוא בדר"כ ,אפילו שממלא תפקיד כלשהו , לא העיקר , העיקר הוא בדרך כלל המעט .
האמת כבדה, ולכן נושאיה מעטים .

נו, אז למה לא להניח שהומוסקסואלים הם המיעוט הנבחר? הרוב מטומטמים, הומוסקסואלים לא, לכן ההומוסקואלים מיעוט, והרוב לא כמו שאמרת. כדי להראות שתופעה היא פסולה לא מספיק להגיד "הרוב לא נוהג כך", זה לא ראיה לכלום, אמרת בעצמך שלפעמים הרוב טועה. אתה צריך להסביר למה התופעה רעה בפני עצמה לא בגלל שהיא נחלת מיעוט.

 ודרך אגב, "זה מגעיל" זה גם לא טיעון. גם התנועה הזאת מגעילה לי את החיים, אבל אני עדיין לא קורא לאסור על קיומה. שוף?

ציטוט
לא , זה בחינה  עבודה קשה בתחומים שאותם בוחנים כדי לקבוע מנת משכל בציווילזציות המתקדמות (האירופאים וגרורותיהם, אנחנו,הסינים,וכו' ) ובחברות הנכשלות שמנסות לחקות את האירופאים כדי לנסות להשלים פערים . + כמה מתנות מהקב"ה כמו תפישה מהירה ,יכולת לעמוד בזמנים לוחצים וכו' .

תעשה לי טובה ואל תז**ן, בסדר? להיות גאון זו סטיה בין אם הגורמים לכך הם גנטיים ובין אם הם תוצאה של חריצות, לרוב האנשים יש איי קיו פחות מ 150, מי שיש לו מעל 150 הוא סוטה - שכן הוא סוטה מדרך הרוב, אין קשר לשאלה מה הסיבה לאיי קיו הגבוה שלו.

כנל: רוב האנשים לא לובשים שטריימלים בקיץ. מי שעושה זאת הוא סוטה, נקודה. "סוטה" = לא כמו כמו הרוב, יען שהוא סוטה מדרך הרוב. לכן, הטיעון "הומוסקסואליות פסולה משום שזוהי סטיה" עף לפח הזבל, שכן לא כל סטיה היא רעה.

ציטוט
אף אחד לא סוגד לטבע (טוב, אולי אתה . )  המין האנושי , הוא נעלה , וחלק מטבעו, הוא לדעת לפתור בעיות, וליצור דברים, לכן , הוא לובש בגדים , מכין מכשירים לביצוע משימות, ומכיוון שהאדם גם "נולד" כדי "לאמץ" מוסר אלוקי ,שנשמתו מפעימה בגופוו ,ולכן הוא גם אוכל עם "סכום" כדי להתעלות מעל הבהמיות , ומתעלה מעל יצריו הבהמיים ומתנהג כמו ג'נטלמאן ,ולא כמו חיה .

הבאתי את הטיעון הזה כדי להפריך את הטיעון "הומוסקסואליות פסולה כיוון שהיא מנוגדת לטבע". גם טיעון זה נמחץ. אדם לא אוכל כמו בטבע, לא גר כמו בטבע ולא חי כמו בטבע, אז אין שום סיבה שהוא - תסלח לי, יז**ן כמו בטבע, מבין? אני מחפש טיעון ראציונאלי (שלא כולל חברים דמיוניים) כדי לשלול הומוסקסואליות, על זה הדיון, לגבי טיעון החבר הדמיוני אין לי מה להגיד, לא מתווכחים אם אנשים שמתקשרים עם ישויות, בעניין הזה הפתרון הוא רק מאבק כוחות.

ציטוט
ובכל אופן לטיענוך המוזר, אם לא שמת לב , בסך הכל הבעתי תרעומת על ש"אתה" ה"ליברל" כביכול ,שאמר שהוא "מקדש את החופש" וגם את "זכויות האדם באשר הוא." כחלק מהליברליזם שהוא אימץ - יתרעם על קוד לבוש שונה משלו .

אתה שוב לא מבין, אני ממש לא התרעמתי, בסך הכל טענתי שמי שמתנגד להומוסקסואליות מהטעם שזוהי "סטיה" צריך להתנגד גם ללבישת שטריימל, כי גם זו סטיה. זו השוואה, לי אישית אין בעיה לא עם זה ולא עם זה.





מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #58 ב- : ספטמבר 14, 2010, 04:53:09 »
נדב -

שוב , לא אמרתי שהדברים לא שונים , אלא שהם שתי ענפים של אותו עץ, ושאדיאולוגיות נשיונליסטיות נטו להיות מחוברות עם גישה ליברלית עד לאחר מלחמת העולם השנייה . היסטורית זה נכון .
שים לב שלא בהכרח קשרתי בין פאשיזם לליברליזם , אלא בין תנועות נשיונאליסטיות לליברליזם , החיבור היחיד שטענתי בין פאשיזם וליברליזם הם הקשר ההדוק ההיסטורי בהתפתחותם התרבותית

"בתגובה לדיון על בחורות לבנות שמתחתנות עם שחורים - "אם כמה גויות רוצות לפגוע במאגר הגנטי שלהן, זו זכותן". הוא טען שיש הבדל גנטי ביכולות בין הגזעים ואף טען שזו עמדת ההלכה."

אני לא יודע מי אמר את זה , אני לא מכיר שום עמדה הלכתית שטוענת שלכושים יש יכולת פחותה. אני אסכים עם הקביעה שהתרבויות הכושיות המודרניות למשל באפריקה הם בעלי יכולת פחותה כתוצאה מתרבות יותר פרימיטיבית\נחותה (אגב , לא חסר גם אירופאים לבנים שנחותים תרבותית באותה מידה ) ולא בהכרח באשמתם ( הם הוצאו משיווי משקל התפתחותי על ידי כובשים זרים ששינו את כל הסדרים של ממשל ודפוסי חברה שהיו מקובלים שם,ולכן הם תקועים בנסיון של ייצוב עצמי ,לצד מלחמות בתוך היבשת בהתערבות המון גורמים ) שבולמים התפתחות של ממשל אחיד ופיתוח אחיד , ולכן רוב המדינות שכן הצליחו לצאת מהבוץ (כמו אתיופיה) הפיזי , נאלצות בנתיים לנסות להשתוות לכובשים לשעבר על ידי הסתמכות על מדינות רחוקות מהם כדי שיקנו להם יתרון מקומי ,אבל רוב המדינות שם עדיין נשארו בבוץ שהם הוכנסו אליו)  זה עניין של תרבות ואיך היא משפיעה על הסביבה המיידית של מי שמאמצים אותה , לא ליכולת פיזית כזאת או אחרת , אין לי ספק שמבחינה אנושית, כושים יכולים להקים ציווילזציה חזקה( מצרים העתיקה , כוש (ממלכת אתיופיה העתיקה,שהייתה באיזור סודאן ,ולא באיזור של אתיופיה המודרנית) ) , עם טכנולוגיה מתקדמת לתקופתם (מצרים העתיקה למשל )

(ולמי שמתווכח עם היות המצריים הקדמוניים כושים,  ראו למשל כיצד התנ"ך מכנה את הפרעה אוסטרכון\אוסורכון הראשון (כנראה)  "זרח הכושי" , ואפשר שהם היו באמת מה שרש"י מגדיר "אחיהם של כושים", אך השושלת שממנה בא זרח הכושי , באמת הייתה של פרעונים ממוצא כושי שהשתלטו על המלוכה במצרים בימי ששנוק הראשון  (הוא שישק מהמקרא) )

 "מהאנשים החכמים שידעה האנושות וזאת למרות שחלק מדעותיהם מתועבות בעיני. אין לזה שום קשר לליברליזם ולא ל"עידן האורות"."

הם שני אדיוטים(שמע , בן אדם כמו יום שישב לכתוב ספר שלם על בעיית האינדוקציה ,ואז השתמש באינדוקציה כדי לסתור את אפשרות שהוא לא רוצה שתהיה אפשרית,לדוגמה,זה די אדיוטי)  , לטעון שליום אין קשר לליברליזם, עוד הייתי מוכן לקבל , לטעון ששניהם לא קשורים לעידן האורות?  למד היסטוריה דחוף

"ואללה, קראתי. זה לא טיעון רציני"
זה לא טיעון , זה היה הצעה , נתתי דוגמאות למה שרציתי , רק הצעתי שתמשיך לחקור את הנושא קצת כדי להבין את ההיסטוריה של הנושא ולא תסתפק בדוגמאות שהבאתי ,למשל, איך התחברו רעיונות נשיונליסטיים וליברליים ביחד .

לעניין "לא הבנתי את זה האמת." וכו'

כתבתי , השימוש שלי בסקר המדעי הזה בא כנגד הטענה "איך אתה מצפה מהם ללכת נגד הטבע שלהם" בהתייחס למצות השם
לכך זה נחוץ מצידי להוכיח שזה לא גנטי מולד ,כדי להראות שזה לכתחילה לא הטבע שלהם ,ואם יש לי הוכחה פיזית, למה בדיוק שלא אשתמש בה כדי לנגח את הטיעון הנבוב הזה?

אתה לא קורא מה שאני כותב?  כתבתי בפירוש "גם אם היה אפשרות (קלושה) כלשהי שזה מולד , אם כן על האדם להתגבר על יצרו (כמו הדרישה מכל גבר להתגבר על יצרו בקשר ליצרי מין "נורמליים") ולחיות חיי קדושה וטהרה כמו כל יהודי אחר . להגיד שאין לאדם דרך למלא אחר הציווי הזה זה שקר ."

"ולשיטתך, למה שמישהו יבחר להיות הומוסקסואל?"

זה לא רלוונטי בכלל  , הנקודה היא , הוא בחר בזה, זה לא גנטי מולד . זה טענה כנגד טענה .

" ואל תשכח שתופעה זו מלווה את האנושות מראשיתה."

על סמך ?  

"אני אשאל אותך ככה, אם לא היה איסור מהתורה, עדיין היית מתנגד לזה? ברור שכן ועל זה הדיון."

על סמך מה ברור שכן ? אתה מכיר אותי?  

מה שהייתי חושב על זה לו היה לי חופש לחוות על זה דעה (אין , הקב"ה לכתחילה קבע מה הדעה צריכה להיות על זה , למי שרוצה לאמץ את רעיונותיו כרעיונותיו שלו ) לא רלוונטי

"נו, אז למה לא להניח שהומוסקסואלים הם המיעוט הנבחר?"

במה זה מתבטא ?  בלמנגיות שלהם ? (של אלה שחיים את דרך החיים הזאת) (למניג זה חיה  שכשיש לאוכלוסיה שלה פיצוץ אוכלוסין היא מתפזרת, ובין השאר מגיעה לפעמים לצוקים, בגלל ראייתם הלא טובה הם חושבים שזה נהר שהם יכולים לעבור , וקופצים ...ומושמדים , הדבר הזה גרר אגדה אורבנית שהלמינגז בעצם מתאבדים כדי למנוע פיצוץ אוכלוסין ) הרי זה מתכון בטוח להכחדה , ללא יכולת רבייה

במה הם מיעוט נבחר ? ...

מגעיל זה לא היה טיעון, אלא ציון עובדה מקובלת על רוב המין האנושי . זה לא היה סיבה ל"למה לא" , כבר הסברתי שהסיבה היחידה מבחינתי ל"למה לא" זה כי זה אסור מהתורה

להיות גאון זה לא סטייה.זה דבר "נורמלי" להיות גאון למי שמוכן להשקיע  
וגם לא ללבוש שטריימל. אני בספק אם אתה יודע מזה שטריימל ....לא לובשים את זה "בקיץ" סתם , לובשים את זה לכבוד משהו, שבת, חתונה , אנערף , הרבה דברים, זה כמו ללבוש חליפה יפה באמצע הקיץ , לכבוד איזה חתונה .זה דבר "נורמלי" להתהדר לכבוד משהו שחשוב בעיניך

להבדיל אלף אלפי הבדלות . אישה + גבר = חיבור נורמלי + צאצאים   גבר + גבר = חיבור לא נורמלי - צאצאים (אלא אם הם משיגים אותם בדרכים לא נורמליות אף הן)

איך בדיוק מחצת אותו ?

יש אלוקים , יש אלוקים . זה לא חבר דמיוני . אני באמת מרחם עליך שאתה טוען שאתה רציונלי אבל מתעלם מהוכחות לקיומו של אלוקים.  
כבר עניתי לך על עניין מהו "הטבע האנושי" וזה שהוא ,להבדיל מהבהמות, משתמש בטבע באופן תבוני ,אז חזור למעלה ותקרא ,כי אני לא תוכי.

ההשוואה שלך חסרת קשר השוואתי

LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק לוחמת

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 35
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #59 ב- : ספטמבר 14, 2010, 13:08:37 »
בס''ד

הומוסקסואליות היא מחלה נפשית. כל הפסיכיאטרים והפסיכולוגים הגדירו את הומוסקסואליות כמחלה נפשית עד לפני 40 שנה כששינו את ההגדרה אך ורק בגלל לחץ פוליטי מההומואים. אבל אפילו אתאיסטים אנטידתיים כמו זיגמונד פרויד הגדירו את הומוסקסואליות כסטייה חולנית.

הקב''ה מזהיר אותנו בתורתנו הקדושה שהומוסקסואליות היא תועבה חמורה ביותר. אין להומואים פעילים מקום בעולם הבא, עולם הנצח. ז''א המסכנים האלה יאבדו את חיי הנצח ר''ל אם הם לא יפסיקו להתנהג כמו הרשעים של סדום ועמורה.

כל אדם נורמלי יכול לראות איך הומוסקסואליות מנוגדת לטבע. רואים בגוף האדם שכשיש שני זכרים, חלקי הגוף שלהם לא מתאימים אחד לשני. חלקי הפאזל לא מתאימים כשיש שני זכרים או שתי נקבות. רק כשיש זכר ונקבה, חלקי הפאזל מתאימים.

המסכנים האלה מקבלים עונש לא רק בעולם הבא. אפילו בעולם הזה, הקב''ה מנסה להזהיר את הסוטים האלה להשתנות לפני שיהיה מאוחר מדי. לכן הרבה הומואים נדבקים במחלת האיידס. בשכונות מסויימות בארה''ב, עד 50% מהומואים פעילים נדבקים באיידס, מחלה שכבר קטלה עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם.




על זה נאמר:  כשחיים רוצה וצריך אז אפשר לגייס את פרויד וכל הפסיכולוגים בעולם צודקים, אבל מה פרויד היה אומר על ההערות והבורות שנוטפת בדיון הזה, אני חושב שרוב הפסיכולוגיים היו אומרים שאתה משוגע וחבל שבכלל השתמשת בגיבוי שלהם.

כמו שאוהד הפועל אמר: קטנת מלקבוע מה בניגוד לטבע ומהי סטיה, מה שסטיה היום אולי לא היה סטיה פעם וההיפך, החברה תמיד עוברת שינויים אבולוציוניים.
אתה יכול להוכיח שבני האדם נועדו לחיות במונוגמיה? בלתי אפשרי להוכיח את זה..

מנותק לוחמת

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 35
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #60 ב- : ספטמבר 14, 2010, 13:10:22 »
גם אם נסכים שהומוסקסואליות היא לא סטייה/הפרעה, הרי היא סוג של מום (מולד או לא מולד).
גם אוטיזם ותסמונת דאון הם לא מחלות (הם מום מולד) ועדיין אף אחד לא משלה את עצמו שהם אנשים רגילים.
למה אוטיסטים לא עושים מצעד גאווה ומצהירים שהם גאים במה הם? (מישהו פעם שמע על אוטיסט שלא רוצה להיות רגיל?)

מעניין מה דוד המלך היה אומר עלזה, או הרב מוטי אלון, שהוא גם הומו וכנראה גם קצת פדופיל.

מנותק לוחמת

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 35
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #61 ב- : ספטמבר 14, 2010, 13:14:47 »
גם אם נסכים שהומוסקסואליות היא לא סטייה/הפרעה, הרי היא סוג של מום (מולד או לא מולד).
גם אוטיזם ותסמונת דאון הם לא מחלות (הם מום מולד) ועדיין אף אחד לא משלה את עצמו שהם אנשים רגילים.
למה אוטיסטים לא עושים מצעד גאווה ומצהירים שהם גאים במה הם? (מישהו פעם שמע על אוטיסט שלא רוצה להיות רגיל?)

אתה מעולם לא פיתחת היכרות מעמיקה עם אוטיסטים או בעלי מוגבלויות כי את מתבייש להיראות בסביבתם.
תתפלא לשמוע, אבל אם תלך לפגוש תיווכח שהם האנשים המאושרים בעולם, הם לא חושבים על חייהם כהחמצה בכלל, הם רואים בהם מתנה.
הם לא עושים מצעד גאווה כי הם אנשים רגילים...ויש להם זכויות מלאות כמו כל אזרח..
להומואים אין זכויות מלאות כמו לאמץ ילדים וכו'...
בורות..בורות..בורות..האויב הגדול של האנושות.


מנותק לוחמת

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 35
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #62 ב- : ספטמבר 14, 2010, 13:19:44 »
למה בכלל לענות להומואים? אם משוגע אומר לך שעצים מדברים, אתה תנסה להוכיח לו שזה לא נכון? לא, כי אין טעם לדבר עם משוגעים. ההומואים הם משוגעים. אין מה לדבר איתם.

צודק , בוא נתחיל להכניס אותם לכלא לפי סדר הא-ב, הראשון

אלון מרדכי

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #63 ב- : ספטמבר 14, 2010, 18:37:24 »
מעניין מה דוד המלך היה אומר עלזה,

אותו דבר

ציטוט
או הרב מוטי אלון, שהוא גם הומו וכנראה גם קצת פדופיל.

על סמך מה?

מנותק לוחמת

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 35
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #64 ב- : ספטמבר 14, 2010, 18:43:17 »
אותו דבר

על סמך מה?

אני מאמין שבין כל תלמידי ומורי הישיבות בארץ, בהם לומדים וחיים רק בנים אחד עם השני, חייב להיות לפחות הומו אחד..אז ניחשתי את השם שלו..
זאת אומרת שיהיה מאוד מפתיע וכנגד כל תחזית לחשוב שאין אפילו אחד בניסוי הזה.

מנותק hebraic

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 575
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #65 ב- : ספטמבר 14, 2010, 21:48:15 »
לוחמת - המלך דוד עליו השלום לא היה הומו, את יודעת שהוא היה נשוי לכמה נשים כן?  
דברי (ההספד ) על יונתן בן שאול עליו השלום  "אֵיךְ נָפְלוּ גִבֹּרִים, בְּתוֹךְ הַמִּלְחָמָה--יְהוֹנָתָן, עַל-בָּמוֹתֶיךָ חָלָל.  צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן--נָעַמְתָּ לִּי, מְאֹד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי, מֵאַהֲבַת נָשִׁים.  כז אֵיךְ נָפְלוּ גִבּוֹרִים, וַיֹּאבְדוּ כְּלֵי מִלְחָמָה. "

בדרך כלל ,האדיוטים שרוב הסיכויים למדת את זה מהם , מצטטים את הקטע הזה ללא הקונטקסט . דוד המלך עליו השלום  בסך הכל מספיד את יונתן בן שאול עליו השלום שנפל במלחמה ,שהיה כאח לו , שהיה מוכן ללכת נגד אביו (המלך שאול עליו השלום) כדי להגן על דוד המלך עליו השלום ,ושאהבה והרעות ביניהם הייתה יותר גדולה אפילו מאהבה שיש בין איש ואישתו ... אין פה שום דבר שקשור לגועל נפש שאת שמעת על זה

ובקשר למה שכתבת בהודעה לעיל , חוץ משטויות ,יש לך משהו מעניין להגיד ?
LIONS OF JUDAH ARE AWAKEN , EAGER TO SPILL OUR ENEMIES BLOOD

מנותק רועי דרקון צהוב

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 555
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #66 ב- : ספטמבר 15, 2010, 12:21:02 »
אני מאמין שבין כל תלמידי ..

אתה מאמין או את מאמינה ?!
האם ה "לוחמת" ,זהו בעצם פרחח ?

מתחזה ? , מה המטרה שלך ? ..
צריך לחלק את ירושלים ,אנחנו למעלה והם למטה . . .

מנותק לוחמת

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 35
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #67 ב- : ספטמבר 15, 2010, 19:27:50 »
לוחמת - המלך דוד עליו השלום לא היה הומו, את יודעת שהוא היה נשוי לכמה נשים כן?  
דברי (ההספד ) על יונתן בן שאול עליו השלום  "אֵיךְ נָפְלוּ גִבֹּרִים, בְּתוֹךְ הַמִּלְחָמָה--יְהוֹנָתָן, עַל-בָּמוֹתֶיךָ חָלָל.  צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן--נָעַמְתָּ לִּי, מְאֹד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי, מֵאַהֲבַת נָשִׁים.  כז אֵיךְ נָפְלוּ גִבּוֹרִים, וַיֹּאבְדוּ כְּלֵי מִלְחָמָה. "

בדרך כלל ,האדיוטים שרוב הסיכויים למדת את זה מהם , מצטטים את הקטע הזה ללא הקונטקסט . דוד המלך עליו השלום  בסך הכל מספיד את יונתן בן שאול עליו השלום שנפל במלחמה ,שהיה כאח לו , שהיה מוכן ללכת נגד אביו (המלך שאול עליו השלום) כדי להגן על דוד המלך עליו השלום ,ושאהבה והרעות ביניהם הייתה יותר גדולה אפילו מאהבה שיש בין איש ואישתו ... אין פה שום דבר שקשור לגועל נפש שאת שמעת על זה

ובקשר למה שכתבת בהודעה לעיל , חוץ משטויות ,יש לך משהו מעניין להגיד ?

יש לך מושג כמה גברים נשואים, הם הומואים בסתר? פקח את עיניך..
חוץ מזה דוד המלך היה אפס של בן אדם אחרי מה שהוא עשה לאוריה..קצת דפק אותו..
אי אפשר להוכיח שלא היתה בין דוד ויהונתן קירבה מינית..לא פחות משאי אפשר להוכיח שהייתה

אני אולי כתבתי את מה שכתבתי בצורה צינית, אבל אני חושב שזה ממש לא שטויות שרב בישראל או כל אדם מנצל את עמדתו ומילתו כדיי לבוא על סיפוקו המיני..ולא עומד לדין על כך..
הוא אולי בן אדם טוב..מורה לחיים...אבל כנראה שאיפשהו הוא עשה קצת הרבה הנחות עם עצמו... הגיע הזמן להיות גבר להודות ולצאת מהארון..הכחשות לא יעזרו, רק יעכבו את התהליך.

מנותק לוחמת

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 35
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #68 ב- : ספטמבר 15, 2010, 19:30:13 »
אתה מאמין או את מאמינה ?!
האם ה "לוחמת" ,זהו בעצם פרחח ?

מתחזה ? , מה המטרה שלך ? ..


אני גבר, אגב לא הומו..אני מוכן לשמוע הצעות לשם אחר..

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #69 ב- : ספטמבר 15, 2010, 19:38:17 »
חוץ מזה דוד המלך היה אפס של בן אדם אחרי מה שהוא עשה לאוריה..קצת דפק אותו..

צא לנשום אוויר

מנותק חיים בן_פסח

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 8063
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #70 ב- : ספטמבר 15, 2010, 21:59:16 »
יש לך מושג כמה גברים נשואים, הם הומואים בסתר? פקח את עיניך..
חוץ מזה דוד המלך היה אפס של בן אדם אחרי מה שהוא עשה לאוריה..קצת דפק אותו..
אי אפשר להוכיח שלא היתה בין דוד ויהונתן קירבה מינית..לא פחות משאי אפשר להוכיח שהייתה

אני אולי כתבתי את מה שכתבתי בצורה צינית, אבל אני חושב שזה ממש לא שטויות שרב בישראל או כל אדם מנצל את עמדתו ומילתו כדיי לבוא על סיפוקו המיני..ולא עומד לדין על כך..
הוא אולי בן אדם טוב..מורה לחיים...אבל כנראה שאיפשהו הוא עשה קצת הרבה הנחות עם עצמו... הגיע הזמן להיות גבר להודות ולצאת מהארון..הכחשות לא יעזרו, רק יעכבו את התהליך.


בס''ד

ההשמצות שלך מגעילות.

א. דוד המלך פעל נגד אוריה כי הוא היה מורד שקשר קשר נגד מלכותו. מה שדוד עשה לאוריה היה צודק.

ב. אתה אומר "אי אפשר להוכיח שלא היתה בין דוד ויהונתן קירבה מינית". חס ושלום! אתה דורש שאנשים צריכים להוכיח לך שהם חפים מפשע. רק ברודנות נאצית, פשיסטית או קומוניסטית דורשים שאדם מוכיח שהוא חף מפשע. כי כמעט בלתי אפשרי ברוב המקרים להוכיח שאדם חף מפשע. בכל מדינה שמאמינה בזכויות מינימליות, צריך להוכיח שאדם אשם, אין לאדם את החובה להוכיח שהוא חף מפשע.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #71 ב- : ספטמבר 15, 2010, 22:19:43 »
חיים תוכל להרחיב לגבי אוריה? אני למדתי שדוד פשוט חמד באשתו ושאר הסיפור ברור, ואם אוריה אכן היה בוגד, מדוע דוד נענש?

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #72 ב- : ספטמבר 15, 2010, 22:20:59 »
חיים תוכל להרחיב לגבי אוריה? אני למדתי שדוד פשוט חמד באשתו ושאר הסיפור ברור, ואם אוריה אכן היה בוגד, מדוע דוד נענש?

בתקופה ההיא, לפני שהחיילים יצאו למלחמות, הבעלים נתנו גט לנשותיהם, ולכן חטאו היחיד של דוד היה על כך שקיים יחסי מין עם נידה.

מנותק m4a1

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3342
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #73 ב- : ספטמבר 15, 2010, 22:44:06 »
בתקופה ההיא, לפני שהחיילים יצאו למלחמות, הבעלים נתנו גט לנשותיהם, ולכן חטאו היחיד של דוד היה על כך שקיים יחסי מין עם נידה.

הבנתי, איפה מסופר שאוריה היה בוגד?

מנותק Brain

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 172
דיון: איך לענות להומואים/לסביות/טרנסג'נדרים
« להגיב #74 ב- : ספטמבר 18, 2010, 19:52:28 »
זה כבר הוכח גנטית שהומוסקסואליות היא נתון גנטי ולא פסיכולוגי.