כתב נושא: אלמוני איים: "אני עומד לירות בטרטמן"  (נקרא 1485 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
החשוד, שלא התעדכן בחדשות האחרונות, התקשר אתמול למוקד שירות הלקוחות של חברת פרטנר והודיע כי יפגע ב"שרת התיירות". הוא יישלח להסתכלות.

מה רוצים מאסתרינה טרטמן? תושב גני תקווה נעצר הבוקר (ב') בחשד שאיים לפגוע בחברת הכנסת מישראל ביתנו. הבוקר הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה לשלוח אותו להסתכלות.



טרטמן עלתה בשבועות האחרונים לכותרות לאחר שהייתה מועמדת לתפקיד שרת התיירות וכאשר בעקבות כך נחשפו אודותיה מספר פרשות, בהן הפיצוי מחברת ביטוח לאומי, התארים האקדמאים המפוקפקים והתאונה בגינה הורשעה . בסופו של דבר הוחלט בישראל ביתנו כי מועמדותה לתפקיד תוסר ובמקומה יישלח למשרד התיירות יצחק אהרונוביץ' , אבל כנראה שיש כאלו שטרם התעדכנו, כמו המטריד האלמוני למשל.


אתמול בשעות הערב התקבל דיווח מחברת התקשורת "פרטנר" כי אחד מלקוחותיה התקשר למוקד השירות והודיע: "אני עומד לירות בשרת התיירות אסתרינה טרטמן".


בעקבות קבלת הדיווח יצאו מיד שוטרים לביתו של החשוד ועצרו אותו. בחקירתו לא מסר הסבר משכנע מדוע הוא מעוניין לפגוע בח"כ טרטמן ורק אמר כי התקשר אל חברת פרטנר מאחר והוא אחד מלקוחותיה.


מבדיקת המשטרה עולה כי החשוד הינו בעל עבר פסיכיאטרי ולפיכך הוחלט להעבירו הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב, שם כאמור יבקשו לשלוח אותו להסתכלות. במקביל ממשיכה משטרת מסובים בחקירת המקרה.


ח"כ טרטמן מסרה בתגובה: "למיטב ידיעתי האירוע אירע בסמוך להכרזה על מינויי לשרה. לדעתי מישהו ניסה לעשות סיכול ממוקד למינוי. לא התרגשתי מזה ואיני מתרגשת".
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i