כתב נושא: בריטניה: הנסיך צ'רלס נגד ערוץ 4  (נקרא 1433 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
בריטניה: הנסיך צ'רלס נגד ערוץ 4
« ב- : מרץ 12, 2007, 16:11:38 »
ערוץ 4 הבריטי הכין סרט תיעודי על הנסיך, שבו נטען כי יורש העצר הבריטי אינו ראוי להיות מלך, משום שהוא מתערב בענייני הממשלה ועוסק בשתדלנות של שרים. צ'רלס לא נשאר חייב והחליט להשיב לטענות במסמך ארכני ומפורט שיועלה לאתר האינטרנט שלו עוד קודם לשידור הסרט. "הטענות שמעלה הערוץ הן בלתי מבוססות והיפותטיות", טען דוברו.



תוכנית שהכין ערוץ 4 הבריטי על יורש העצר הבריטי הנסיך צ'רלס עוררה את זעמו של הנסיך, שהכין מסמך נגדי בן 21 עמודים בכדי לסתור את הטענה המרכזית המועלית נגדו בסרט, לפיה הוא אינו ראוי להיות מלך, וכי הוא נוהג להתערב בענייני הממשלה.


העיתון הבריטי "דיילי טלגרף" דיווח היום (ב') כי החלטתו של הנסיך לתקוף את הסרט "צ'רלס - הנסיך המתערב" עוד קודם לשידורו התקבלה לאחר התייעצות שהתקיימה בין הנסיך לבין יועצי התקשורת שלו. מדובר בצעד יוצא דופן, שנועד, לטענת גורמים במעונו של הנסיך, קלרנס האוס, להגן על צ'רלס מפני מה שנתפס בעיניהם כביקורת לא הוגנת ובלתי מבוססת. גורמים אלה מודאגים במיוחד מהעובדה שבסרט נטען כי התערבותו של צ'רלס בעינייני הממשלה עלולה להמיט על בריטניה משבר חוקתי.


הלורד וודרברן, מרצה למשפט בלונדון סקול אוף אקונומיקס, אמר בראיון לתוכנית: "אם צ'רלס יומלך למלך - תהיה זו שערורייה של ממש, שתאיים על המרקם של המונרכיה החוקתית במדינה".


מזכירו האישי של הנסיך מוויילס, סר מייקל פיט, מסר כי תגובתו של צ'רלס להאשמות שעולות בסרט תועלה לאתר האינטרנט


האישי של הנסיך מאוחר יותר היום (ב'). "תפקידו של הנסיך ותרומתו לחיים הלאומיים ישתנו כאשר יומלך צ'רלס למלך", כתב פיט. "הטענות כאילו יתגלעו בעיות בעקבות התנהלותו של הנסיך מוויילס הן מוטעות והיפותטיות לחלוטין. כאשר צ'רלס יהיה מלך, התנהגותו תהיה שונה", הוסיף.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i