כתב נושא: נשים בירוק ונוער כהנא:נפריע למופז בטקס בגוש עציון מחר  (נקרא 1452 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
השר צפוי לחנוך מחר צומת חדש במקום, אולם פעילי ימין שלא סלחו לו על ההתנתקות מתכננים מחאה.

שר התחבורה שאול מופז צפוי לבקר מחר בגוש עציון כדי לחנוך צומת חדש, אך במקום צפויה לו קבלת פנים "חמה" וקולנית מצד חברי הארגונים "נשים בירוק" ו"נוער כהנא", שזועמים על הגעתו של מי שכיהן כשר הביטחון בממשלת שרון בזמן ההתנתקות.

השר יגיע לטקס הסרת הלוט בצומת אפרת צפון, שייקרא החל ממחר "צומת השיירות". הצומת היווה נקודה בה עברו השיירות לירושלים בשנת תש"ח. במסגרת האירוע החגיגי מחר, יחלוף במקום אוטובוס ישן, תרומת מוזיאון אגד, שנסע בנתיב זה לפני 58 שנה, ומחר יעשה את אותו המסלול. נהג האוטובוס יהיה אחד הלוחמים שהשתתף בקרבות.

אך פעילי ימין, ובהם נציגים של הארגונים "נשים בירוק" ו"נוער כהנא", מאיימים להרוס את החגיגה. פעילי הימין, שזוכרים לשר את חלקו ביישום פינוי היישובים, מתכננים למנוע ממנו לשאת דברים בטקס. 


"גוש עציון הפראיירים"
במכתב שנשלח היום ללשכת מופז, נטען כי השר אינו רצוי במקום. "אנחנו לא שוכחים ולא סולחים על העובדה שאתה היית שר ביטחון בממשלת הגירוש של שרון, עם כל ההשלכות ההרסניות לעם ישראל בארץ ישראל", כתבה נדיה מטר, יו"ר נשים בירוק, למופז. "הזמנתך לטקס היא לא רק יריקה בפני אחינו מגוש-קטיף וצפון השומרון, אלא גם עלבון ללוחמי תש"ח שמסרו את נפשם למען שחרור 
ארץ ישראל מידי זרים".

מטר הוסיפה: "השתתפותך בטקס תאלץ אותנו למנוע את קבלת הפנים 'המכובדת', ואנו נקבלך כראוי לאדם שהוביל את פשע הגירוש. במקום להביע על כך חרטה, אתה מוכן להמשיך גם היום בעקירת יישובים וגירוש יהודים מיהודה ושומרון. אנו מקווים שתחסוך לעצמך ולנו את עוגמת הנפש הזאת ולא תגיע".

פעיל הימין איתמר בן-גביר אמר ל-nrg מעריב כי זו "חוצפה שבן אדם שהיה שותף לכל כך הרבה מהלכים נגד עם ישראל וארץ ישראל מגיע דווקא לגוש עציון. הממלכתיות של גוש עציון הפראיירים שוב ממחישה שיורקים עליהם, והם חושבים שיורד גשם".

בלשכת שר התחבורה סירבו להתייחס לדברים.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i