כתב נושא: ערערה: הרוג שני מירי תוך יממה  (נקרא 1444 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
ערערה: הרוג שני מירי תוך יממה
« ב- : מרץ 11, 2007, 23:10:32 »
צעיר בן 25 נורה למוות בכפר ערערה, בוואדי ערה. זהו מקרה הרצח השני תוך יממה ובמשטרה מעריכים: מדובר בסיכסוך חמולות, שפרץ בשבת על רקע תאונת דרכים שארעה לפני חודש וחצי.

תאונת דרכים הביאה לשני מקרי רצח. גבר כבן 26 נורה למוות הערב (א') בכפר ערערה שבוואדי ערה. האיש נכנס לרכבו ושניות לאחר מכן נורה למוות. צוות של מד"א שרון הגיע למקום, אך כל שנותר לאנשי הצוות הוא לקבוע את מותו של הצעיר.


מפרטים ראשונים עולה כי הנרצח שייך ככל הנראה למשפחת יונס ומדובר בתגובה על רצח צעיר ממשפחת מרזוק, אתמול. הרקע לסכסוך בין החמולות הוא תאונת דרכים שאירעה לפני כחודש וחצי. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת הארוע. ל-ynet נודע שבכפר נמצאים הערב גם חברי הכנסת אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל) וג'מאל זחאלקה (בל"ד) בניסיון להרגיע את הרוחות. לכפר הגיעו גם נכבדים וראשי מועצות ערביות מהאזור.


מאז שעות הצהריים, כאשר נקבר עבדל וואחיד מרזוק, הנרצח בתקרית אתמול, שהו בכפר שוטרים מהמחוז הצפוני מחשש להפרות סדר עתידיות. עם זאת, קצינים בכירים במחוז הצפוני יצרו קשר עם מכובדי הכפר וסוכם כי עד תום ימי האבל מובטחת הודנא. לאחר התקרית הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, שיישארו בכפר בנוכחות מוגברת במהלך כל הלילה והבוקר.

 
סגן מפקד מרחב העמקים, סגן-ניצב ליאור בוקר אישר ל-ynet כי אכן מדובר בסכסוך חריף כהגדרתו בין שתי המשפחות המתגוררות בכפר. עוד אמר בוקר כי כעת המצב נמצא בשליטה והסדר הושב על כנו: "אנו מוסיפים להזרים כוחות גדולים לתוך הכפר והמערך הזה יישאר עד שהסדר יחזור למקום".


התקרית הערב היא השנייה תוך יממה. במוצאי שבת נורה ומת צעיר בכפר ושלושה נוספים נפצעו מירי ומדקירות, במהלך עימות אלים בין חמולות. הפצועים פונו לקבלת טיפול בבית החולים "הלל יפה" בחדרה. הסיכסוך פרץ על רקע פיצוי כספי שבית המשפט פסק לאחת המשפחות בעקבות תאונת דרכים שאירעה לפני כחודש וחצי.

 
מפקד תחנת משטרת עירון, סגן-ניצב קובי שבתאי, סיפר ל-ynet אחרי התקרית הראשונה כי "הקטטה הגדולה פרצה בין שתי חמולות בכפר, ככל הנראה על רקע תאונת דרכים שאירעה ובה היו מעורבים בני משפחה משתי החמולות". השוטרים חששו תחילה להיכנס לכפר, מחשש שנוכחותם תצית מהומות נוספות, אולם לבסוף נותר במקום כוח שוטרים, בניסיון לשמור על השקט.


בתקרית אלימה אחרת שארעה בכפר יאסיף סמוך לעכו - נרצח לפנות בוקר צעיר בן 21 וצעיר בן 19 נפצע בינוני. במשטרה חושדים כי השניים ירו זה אל זה במהלך ויכוח, וכי הרקע למעשה פלילי.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i