כתב נושא: סימני אלימות התגלו על הערבושי שמת במעצר  (נקרא 1149 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
הסימנים התגלו לאחר שמשפחתו החליטה לבצע בגופתו ניתוח שלאחר המוות. עדים טוענים: הוא הוכה ע"י השוטרים.


משפחתו של וואל אל-קראווי, פלסטיני מא-טור שבמזרח ירושלים שמת אתמול בתחנת משטרה בירושלים לאחר שעוכב לחקירה, החליטה לבצע בגופתו ניתוח שלאחר המוות. הבוקר, בזמן שטיפת הגופה, התגלו סימני אלימות לכאורה בראשו של קראווי וברגליו. סימנים אלה לא התגלו בבדיקה שביצע אתמול בגופה רופא פלסטיני מטעם המשפחה, ואף לא צוינו בדו"ח של רופא מד"א. עקב גילוים החליטה המשפחה לערוך בגופה נתיחה פתולוגית לבדיקת נסיבות המוות.


פרסומתאל-קראווי עוכב אתמול בשכונת א-טור לאחר שברכבו אותרה תושבת ירדן ששהתה בישראל בלא היתר שהייה. קרוביו טוענים כי קראווי הוכה בעת המעצר. לפחות שני בני אדם טוענים כי ראו את קראווי מוכה בידי שוטרי מג"ב שעצרו אותו. מנגד, גורמים במשטרת ירושלים אמרו אתמול כי לא היה כל מגע בין שוטרי משמר הגבול לבין אל קראווי. ממשטרת ירושלים נמסר, כי הוא התבקש להגיע ברכבו לתחנת שלם של משטרת ירושלים ברחוב סלאח א-דין, וכבר בכניסה לתחנה הוא חש לא טוב. השוטרים במקום הזעיקו ניידת מד"א, וזמן קצר לאחר שהוזעקה הניידת, התמוטט אל-קראווי והניסיונות להחיותו כשלו.


מח"ש: הוא מת מוות טבעי
חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים הוזעקו למקום וגבו את עדויותיהם של השוטרים שהיו מעורבים באירוע ושל האשה שנסעה ברכבו של המת. במח"ש העריכו אתמול, כי אין חשד שאל-קראווי הוכה למוות במהלך חקירתו וכי ככל הנראה מת מוות טבעי.


עו"ד נאילה עטיה, המייעצת למשפחה, אמרה הבוקר ל"הארץ" כי את הנתיחה אמור לבצע הפתולוג הפלסטיני, ד"ר סאבר אל-עאלול. אם יסכים המכון הפתולוגי באבו כביר לקבל מחדש את הגופה, ישתתף בנתיחה גם רופא מהמכון. אתמול שוחררה הגופה מאבו כביר, לאחר שמשפחת ההרוג סירבה לאשר את הנתיחה, והיא הועברה לבית החולים אל-מקאסד במזרח ירושלים. לדברי עו"ד עטיה, עריכת הנתיחה חשובה במקרה שהמשפחה תבקש להמשיך בהליכים המשפטיים נגד המשטרה.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i