כתב נושא: איום בטרור על גרמניה ואוסטריה: צאו מאפגניסטן  (נקרא 1172 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
ארגון איסלמי קיצוני איים בסרטון וידאו לפגוע בגרמניה ואוסטריה אם לא יוציאו את חייליהן מאפגניסטן. בסרטון אחר נראו אם ובנה, אזרחי גרמניה ככל הנראה, שנחטפו בעיראק. הארגון שחטף אותם דורש גם הוא מגרמניה להוציא את חייליה מאפגניסטן.

ארגון קיצוני מוסלמי פירסם היום (א') סרטון וידאו בו הוא מאיים לתקוף בגרמניה ואוסטריה אם לא יוציאו מיד את חייליהם מאפגניסטן.

 
"גרמניה תקבל עוד איומים ותהיה בסכנה אם לא תסיג את חייליה מאפגניסטן", טוען בסרטון דובר בלתי מזוהה ורעול פנים שיושב באולפן טלוויזיה. לפי שעה אין אישור לאמיתותו של הסרטון אך הוא פורסם באינטרנט באתר המשמש פעילים של אל-קאעידה.

 
הדובר בסרטון מאיים שאם גרמניה לא תוציא את 2,750 חייליה מאפגניסטן, "הם לא יהיו בטוחים מפני התקפה" בידי הטליבאן ולוחמי אל-קאעידה. הוא גם מאיים על אוסטריה באותו אופן. "אוסטריה הייתה תמיד אחת המדינות הבטוחות ביותר באירופה, והיא תלויה בתיירות בקיץ ובחורף. אבל אם לא תוציא את חייליה מאפגניסטן, היא תהפוך למטרה". אוסטריה מחזיקה רק חמישה קצינים מטעמה במסגרת כוחות נאט"ו באפגניסטן.

 

חטופים בעיראק - למען אפגניסטן

בתוך כך בודקת ממשלת גרמניה סרטון וידאו אחר שפורסם בשבת, בו נראים גבר צעיר ואישה מבוגרת, שנטען שהם אם ובנה אזרחי גרמניה שנחטפו בעיראק. חוטפיהם דורשים גם הם מברלין להוציא את חייליה מאפגניסטן תוך 10 ימים אחרת יוצאו השניים להורג.

 

ארגון בלתי מוכבשם "חיצי הצדק" לקח אחריות לחטיפה. בסרטון נשמעה האישה, שאמרה ששמה הוא הנולורה מריאן קראוזה, מפצירה בקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל להענות לדרישת החוטפים. בסרטון הוצג גם דרכונה.

   
 
"זו לא בדיחה. אני כאן מאויימת על ידי האנשים הללו, והם אומרים שהם ירצחו את בני לנגד עיני ואז ירצחו אותי אם הכוחות הגרמניים לא יצאו מאפגניסטן", אמרה האישה שדיברה בגרמנית. דבריה תורגמו בכתובית לערבית. "קנצלרית נכבדה, אני מאוד מפחדת במדינה הזו ואני נמצאת בשבי כבר זמן רב. אני מבקשת ממך לעשות כל שניתן כדי לפייס את האנשים האלה", הוסיפה האישה. בסרטון נראו שני חמושים רעולי פנים מכוונים לעבר השנים רובים.


גורמים רשמים בגרמניה אמרו ששני האזרחים הגרמנים מוגדרים נעדרים מ-6 בפברואר. שר החוץ הגרמני פרנק ולטר-שטיינמאייר הגדיר את הסרטון "מדאיג" ואמר כי הוא ייבדק על ידי מומחים כדי לאמת אותו. הוא אמר כי לא יחסוך מאמצים כדי להחזיר את שני האזרחים הגרמנים לביתם בשלום, אך לא התייחס לדרישה להסיג את כוחות ארצו מאפגניסטן.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i