אני לא בטוח כל כך שאתה סטודנט.
אני למדתי אוריינטליזם באוניברסיטת קיימברידג', מומחה להיסטוריה של מדינת ישראל מקבל את עצמו למומחיות לאחר שלמד את ההיסטוריה של המחצית הראשונה והשנייה של המאה ה-20 - זה למדתי באוניברסיטה העברית.
גם אתה לא מפגין ידע גבוה באסלאם ואם אתה למדת כבר על מסגד אל אקצה אתה צריך לדעת שהטענה שלי לכך שייתכן מאוד שהמסגד נבנה לא רק בגלל רצון בית אומיה לבנות עוד מסגדים ובכך לעלות את חשיבות ירושלים בתוספת ההתנגדויות שלהם במכה ובאל-מדינה אלא ייתכן מאוד בגלל הרצונות הטריטוריאליסטיות שלהם כדי למנוע השפעות של דתות אחרות.
האם אתה לומד תחת אדון מרדכי קידר?
זה שלמדת דברים באוניברסיטה שתחום זה ממומן שם בידי כסף סעודי, לא מרשים אותי יתר על המידה.
מעבר לזה אני סטודנט בבר אילן, שנה ראשונה במסלול- "לימודי המזרח התיכון-מורחב".
לפורום אף העלתי את העבודה האקדמית הראשונה שלי- להלן:
http://hayamin.org/forum/index.php/topic,26403.0.htmlאם אכן עברת באקדמיה, לפחות תקפיד על תעתיק מדוייק מערבית בבקשה- "אלמסג'ד אלאקצא" או לכל הפחות "מסגד אלאקצא".
ד"ר קידר לא מלמד במחלקה ללימודי המזרח התיכון אלא הוא ראש החוג לערבית, דרך אגב ולשאלתך אינני לומד אצלו.
אם היה לך איזה ידע מינימלי באסלאם באמת, היית יודע שמסגד אלאקצא נבנה בשנת 705 לראשונה על ידי הח'ליף האומיי אל וליד, והאסלאם בשנה זו כבר הרחיק הרבה מעבר לא"י גרידא וכבר עבר את מצרים שנכבשה כבר על ידי הח'ליף השני עמר אבן אלחטאב יותר מ-60 שנה קודם לכן, כך שלומר שזה בשל רצונות/שאיפות טריטוריאליות זה פשוט גיבוב של הבלים.
האסלאם כבר בתנאים שהעמיד הח'ליף השני עמר אבן אל חטאב הם "תנאי עמר" המפורסמים, ביחס לצורת החיים האפשרית היחידה למי שמשתייך לבני "אהל אלכתאב" קרי- יהודים ונוצרים, לחיות תחת חוק השריעא בדאר אל אסלאם, חוקים אלו כבר מונעים מראש השפעות של דתות זרות (שלא לומר לגבי שאר בני הדתות ה-לא מונותאיסטיות שפשוט נטבחו בהמוניהם) להרחבה בנדון אפשר לקרוא בספרה המונומנטלי של החוקרת בת יאור- "הד'ימי-יהודים ונוצרים תחת האסלאם".
אם כבר, הרציונל שעמד מאחורי בניית המסגד, נועדה להעלות בגדולה את האסלאם על פני שאר הדתות במרחב, כל זאת בין כה וכה שירושלים מקבלת מעמד משני ביחס למכה ומדינה הגם שנשלטו בזמנו תחת מורדים בח'ליפות, מעבר לכך, מסגד אלאקצא לא מפואר כל כך, ונמצא בחלקו הדרומי של ההר, אתה עושה פה סלט עם מסגד אלעמר הוא כיפת הסלע שאיננו מתפקד כלל כמסגד, אלא כמבנה מפואר גרידא שבא ליטול את גולת הכותרת של היהודים בבית מקדשם, הרומים במקדשם ליופיטר והבינזטים בכנסייתם.
ב-705, כבר לא דאגו לשום השפעה של שום דת אחרת.