כתב נושא: החומצה הדאוקסיריבונוקלאי  (נקרא 1379 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
החומצה הדאוקסיריבונוקלאי
« ב- : אוגוסט 23, 2009, 13:02:26 »
בס"ד
http://hidabroot.org/ARDetail.asp?BlogID=7739
החומצה הדאוקסיריבונוקלאית (DNA) 
DNA הוא שרשרת כימיקלים שנמצאים בכל תאי החיים. DNA מכיל תרשים מדויק של כל פרט פיסי בגוף 
11/09/07  ``מסילות אל האמונה / הרב יוסף גבאי 
 
ה-DNA הוא שרשרת כימיקלים שנמצאים בכל תאי החיים. DNA מכיל תרשים מדויק של כל פרט פיסי בגוף: טביעת אצבעות של הידיים והרגליים, צבע העור, השער והעיניים, גודלו וצורתו של הלב, הכל. מולקולת הDNA- היא מעשה ארגון מופלא, הבנוי כסולם מפותל.
בתוך כל תא מתאי הגוף מצויים בערך שישה מיליארדי שלבים של ה-DNA הרושמים תוכנית אב לחייו של פרט אחד! האורך הכולל של מלוא הDNA- בתוך תא מגיע ל1.80- מטר...!! מנגנון אריזה יעיל מאפשר לו להיערך ולתפקד בתוך חלל, שקוטרו אלפית הסנטימטר...!
 
 באופן מדהים, DNA מאחסן בסולם של כמה מיליארד שלבים בלבד, תוכניות לאברי גוף שעשויים מטריליוני טריליונים תאים...!!! DNA מתכופף ומתפתל מיליארד פעמים בשנייה..! בעת שצלעות הסולם 'שואפות' ו'נושפות'. התנועה הזאת מתבצעת, ככל הנראה, כחלק מפעולתו של החומר בשני תפקידיו החשובים: א) להנחות את התא ביצירת החלבונים. ב) להכפיל את עצמו. במחקר על האינפורמציה האצורה במבנה ה- DNA''בקוד הגנטי'' של וירוס מסויים, קטן, נמצא שיש יותר אינפורמציה מאשר ניתן להסביר על פי חישוב פשוט של יחידות הקוד.
 
פרסומת 
 
 
   
 
הפתרון שנמצא ממש מרתק: באיזורים מסויימים של המולקולה, היו גנים חופפים!!! כלומר, אותה סדרה של בסיסים המשמשת הוראות ייצור לחלבון אחד, משמשת גם כהוראות לייצור חלבון שני, אם מתחילים במקום אחר!!! אם נתרגם זאת לשפת הכתב העברי, עלינו לצייר לעצמנו מכתב שהוא למעשה שני מכתבים זה בתוך זה.
 
 למשל יהיו כתובים בו המילים דלהלן: אגט - צמר - נספ - מלס - עכמ - י, אפשר לקרוא כפי שהן מהאות א' הראשונה או מהאות השניה גטצ - מרנ - ספמ - לסע - כמי. ננסה לדמיין לעצמנו, כיצד מחברים הוראות ייצור הכוללות את הנוסחה לייצור ההורמון אינסולין, ואותן ההוראות, כשמתחילים במקום אחר ברצף, משמשות לייצור ההורמון טסטוסטרון!!! נשמע קצת קשה לביצוע גם לצוות מתכנתים מומחים... ולא רק בשביל המקרה העיוור... דוגמה זו גורמת ''הרהורי תשובה'' גם למדענים עקשנים...!
 
 ואלו הם דברי ד''ר מייקל דנטון, מיקרוביולוג אוסטרלי: ''... יכולת ה-DNA לאכסן מידע עולה בהרבה על כל שיטה ידועה אחרת, היא כה יעילה, עד כדי שכל המידע הדרוש להגדיר אורגניזם מורכב כאדם, שוקל פחות מכמה אלפי מיליוניות של גרם. ניתן לאכסן את המידע הדרוש להגדיר את כל מיני האורגניזמים שאי פעם היו קיימים על כדור-הארץ.. בכפית, ועדיין ישאר מקום לכל המידע שבכל הספרים שאי-פעם נכתבו...''!!!
 
הגע עצמך: אם המחשב הענק והחזק ביותר בעולם עושה כיום כמה מיליארדים פעולות בשניה, אתה בטוח שהוא לא נעשה מעצמו. והרי 'התא האנושי', שאינו נראה בעין רגילה, עושה יותר מעשרות אלפי מיליארד פעולות בשניה... האם זה כן נעשה מעצמו? צרוף מקרים מוזר? האם שם לא היה מי שתיכנן? האם ''מישהו'' לא אירגן שם את הסדר 
 
 
" הפתרון שנמצא ממש מרתק: באיזורים מסויימים של המולקולה, היו גנים חופפים!!! כלומר, אותה סדרה של בסיסים המשמשת הוראות ייצור לחלבון אחד, משמשת גם כהוראות לייצור חלבון שני, אם מתחילים במקום אחר!!! אם נתרגם זאת לשפת הכתב העברי, עלינו לצייר לעצמנו מכתב שהוא למעשה שני מכתבים זה בתוך זה. "
 
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק 9999

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2204
החומצה הדאוקסיריבונוקלאי
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 23, 2009, 13:13:14 »
בס"ד
מעניין מאוד!

מנותק אלמ

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2059
  • וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ
החומצה הדאוקסיריבונוקלאי
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 23, 2009, 13:15:14 »
טוב לדעת :old_smiley:
כל מה שהיה טוב, עכשיו נחשב רע.
התיישבות הייתה מצווה, עכשיו היא עבירה.
להתגייס לצבא היה זכות, עכשיו זה חובה, עבודת כפיים הייתה כבוד, עכשיו זו בושה.