כתב נושא: עו"ד ישראלי לעזרת חיזבאללה?  (נקרא 1334 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
עו"ד ישראלי לעזרת חיזבאללה?
« ב- : פברואר 26, 2007, 13:27:02 »
מערכת הביטחון הזהירה עו"ד ישראלי שמועסק על ידי סורי שתורם לארגון חיזבאללה

מרדכי ציבין, עו"ד מכפר חב"ד, שמועסק על ידי מיליונר מסוריה הוזהר על ידי מערכת הביטחון שלא להמשיך בקשרים שהוא מקיים עם איש העסקים, המקורב לחיזבאללה ותרם בעבר כספים לארגון הטרור השיעי. בתגובה, הבהיר ציבין כי יחסיו עם הגורמים הסוריים הינם בטוחים.

ציבין, תושב כפר חב"ד ובעל משרד עורכי דין בתל-אביב, מספק לאחרונה שירותים משפטיים לעומר הייסאם, מיליונר סורי ממוצא רומני הידוע כתורם לחיזבאללה וחשוד בסיוע לגורמי טרור, למרות שככל שידוע הם לא פעלו כנגד מטרות ישראליות.

הייסאם התגורר בשנים האחרונות ברומניה, ובשנתיים האחרונות מוזכר שמו ללא הרף באמצעי התקשורת שם בהקשרים שליליים של סיוע לארגוני טרור. בין היתר הועמד הייסאם לדין ברומניה בחשד למעורבות בתכנון חטיפת עיתונאים רומנים בעיראק.

עיתון רומני דיווח לפני ימים אחדים, כי בשבועיים האחרונים ערך ציבין שלושה ביקורים בבוקרשט, במהלכם נפגש עם קבוצת מיליונרים סורים המקורבים להייסאם. על פי הפרסום ברומניה, ציבין העביר למוסד הישראלי מידע שמסר לו הייסאם.

בין היתר, טען הייסאם כי הוא מבקש לסייע למוסד להשיג מודיעין מגורמים ערביים, וביניהם אישים סוריים. בנוסף, הוא הבטיח לסייע למדינת ישראל בהעלאת עצמותיו של המרגל אלי כהן ז"ל, שהוצא להורג בדמשק.

ל-nrg מעריב נודע כי המוסד העביר לציבין, באמצעות גורם ביטחוני ישראלי שדרכו בוצעו המגעים, מסר לפיו הייסאם מוכר למודיעין הישראלי וכי אין למוסד כל צורך בעבודה עמו. ציבין אישר כי הוא עובד עבור משפחת הייסאם, אולם סירב לאשר כי גורמי מודיעין ישראליים עוסקים בסוגייה.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i