כתב נושא: מנסים להפליל את התנועה האיסלאמית?  (נקרא 1633 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
מנסים להפליל את התנועה האיסלאמית?
« ב- : פברואר 24, 2007, 20:30:56 »
כרוז שקרא לעליה המונית למסגד אל-אקצה והבהיר כי "הגזענות הישראלית עולה על הנאצים" נחתם על ידי התנועה האיסלאמית, שמצידה מכחישה כל קשר.

בימים האחרונים מופץ בירושלים כרוז, בו נכתב כי המעשים שמבצעת ישראל בירושלים הם מעשים ש"עולים על מעשיהם של הנאצים". בנוסף, נקראים המוסלמים לסגור את המסגדים בימי שישי ולהגיע למסגד אל-אקצה, ואם הדבר אינו מתאפשר אזי עליהם להגיע למחסומים שבהם נמצאים כוחות הביטחון ולהתפלל שם. הכרוז, שהגיע לידי nrg מעריב, חתום על ידי "התנועה האיסלאמית- פלשתין", אך בפלג הצפוני של התנועה מכחישים כל קשר אליו ואומרים כי לא ידוע להם מי כתב אותו.

הכרוז חולק בימים האחרונים למתפללים במזרח ירושלים ולערבים שהגיעו אף הם לעיר כחלק מצעדי המאה נגד החפירות שמבצעת ישראל בשער המוגרבים. תחת הכותרת "הקרב על שער המוגרבים לא הסתיים, החזיקו מעמד", פונים מנסחי הכרוז למוסלמים בבירה ומבקשים מהם "שלא יתפתו לחשוב שהתוכניות הפושעות שמבצעת ישראל נגד מסגד אל-אקצה נעצרו".

בכרוז נכתב כי "המזימה הציניות נגד מסגד אל-אקצה נמצאת לאורך כל הזמן והמזימה המסוכנת נגד שער המוגרבים אינה אלא פרק בסדרה ארוכה של מזימות ששמו להן למטרה לפגוע בקיום של מסגד אל-אקצה המבורך, באזרח הפלשתיני ובאסלאמיות של הארץ הזו". מפיצי הכרוז מאשימים את ישראל בכך ש"אפילו המתים וקבריהם אינם חסינים מתוכניותיהם המזימתיות".

הכרוז התייחס לוויכוח שפרץ בשנה האחרונה בין החוגים האיסלאמיים בירושלים לבין מרכז ויזנטל על רקע הכוונה לבנות את מוזיאון הסובלנות על בית קברות מוסלמי עתיק. "זו אינדיקציה למנטאליות הגזענית שלהם שעלתה על הנאציזם לאחר הפשעים המכוערים שהם מבצעים השכם וערב נגד בני עמנו הפלשתינים בכל מקום שבו הם נמצאים", נכתב בכרוז.  על רקע מעשים אלה נקראים המוסלמים להגביר את העירנות, לפקח על כל מה שקורה בתוך המסגד ומחוצה לו, ולהיות מוכנים לעימות במקרה שהצעדים יתחדשו בתוך מסגד אל-אקצה ומחוצה לו.


התנועה האיסלאמית: לא יודעים מי עומד מאחורי הכרוז
מנסחי הכרוז משבחים את המוסלמים על "עמידתם האיתנה והאמיצה בפני המתקפה הציונית המכוערת על שער המוגרבים ועל העימותים שהתנהלו במסגד אל-אקצה ובשכונות ירושלים. מפיצי הכרוז לא מסתפקים בכך ודורשים מהמוסלמים להתפלל אלא במסגד אל-אקצה ולסגור את המסגדים השונים בעיר.

מפיצי הכרוז אומרים בנוסף כי פתווה (פסק הלכה- א.ע) שהוציא לפני כשנתיים המופתי לשעבר, השייח' ד"ר עכרמה סברי, מחייב את המוסלמים להגיע בהמוניהם לאל-אקצה, לא להתפלל 
במסגדים הסמוכים לו ולהתפלל במחסומים השונים שפרושים בעיר במידה וכוחות הביטחון ימנעו מהם להתפלל במסגד אל-אקצה.

למרות שהכרוז חתום על ידי התנועה האיסלאמית פלשתין, לא מדובר בכרוז רשמי של התנועה, שעל פי רוב מפיצה את קריאותיה לתומכיה ולחסידיה באמצעות כלי התקשורת הערביים ובהודעות רשמיות. בפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית הבהירו הערב כי לא הם אלה שעמדו מאחורי הפצת המסמך. "אין לנו מושג מי עומד מאחורי הכרוז", אמר ל-nrg מעריב דובר הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, עו"ד זאהי נוג'יידאת.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i