כתב נושא: מצרים: תפסנו טון חומר נפץ בצפון סיני  (נקרא 1617 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
מצרים: תפסנו טון חומר נפץ בצפון סיני
« ב- : פברואר 23, 2007, 16:24:55 »
המצרים מעריכים כי פלסטינים התכוונו להבריח את כמות חומר הנפץ הגדולה לרצועת עזה. חומר הנפץ נמצא במהלך סריקות אחר מחבלים מתאבדים שחדרו מרצועת עזה לצפון סיני.

כוחות הביטחון המצרים חשפו היום (ו') טון חומר נפץ שהוסתרו במחבוא תת קרקעי סמוך לגבול עם רצועת עזה. חומרי הנפץ נמצאו בתוך 34 שקיות פלסטיק. המצרים מעריכים כי פלסטינים התכוונו להבריח את חומר הנפץ לרצועת עזה.


 

חומר הנפץ נתגלה לאחר שגשש בדואי תושב סיני, העובד עבור כוחות הביטחון המצרים, גילה את חומר הנפץ בכפר מצרי הנמצא כמה קילומטרים דרומית לרפיח. איש ביטחון מצרים אמר כי חומר הנפץ נמצא במהלך סריקות אחר מחבלים מתאבדים שחדרו מרצועת עזה לצפון סיני. 

 

אתמול דווח כי מאות אנשי ביטחון מצרים עורכים מצוד ברחבי צפון סיני אחר שני מחבלים פלסטינים המתכננים כנראה פיגועים באתרי נופש, בעיקר באתרים המושכים תיירים ישראלים. סוכנות איי.פי מדווחת כי השניים נכנסו כנראה במנהרה תת-קרקעית מרצועת עזה. המטה ללוחמה בטרור קורא לכל הישראלים השוהים בסיני לחזור מיד לארץ.

 
 

אין זו הפעם הראשונה שכמויות גדולות של חומר נפץ מתגלות בצפון סיני. בחודש שעבר חשפו כוחות ביטחון מצרים מצבור גדול של חומרי נפץ סמוך לאל-עריש שבסיני. הגורמים מסרו כי לפחות 500 ק"ג של טי-אן-טי נמצאו בתוך שני מיכלי גז ושקיות פלסטיק גדולות, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל. לפני שלושה חודשים תפסה משטרת מצרים במרכז סיני שתיים ורבע טונות של חומרי נפץ וכמות גדולה של אמצעי לחימה, בהם נשק נגד טנקים ופגזי אר-פי-ג'י.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i