כתב נושא: האם ההלכה מתייחסת ללסביות?  (נקרא 2105 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
האם ההלכה מתייחסת ללסביות?
« ב- : יוני 28, 2009, 11:09:20 »
נשים המסוללות זו את זו?או שהאיסור על משכב זכר בלבד?
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק MATAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2868
האם ההלכה מתייחסת ללסביות?
« להגיב #1 ב- : יוני 28, 2009, 16:06:02 »
נירא לי שהדין אותו דין..וכשדיברו על משכב זכר מתכוונים גם למשכבי אישה..

מנותק Bravo, Dr. Karadzic

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 413
האם ההלכה מתייחסת ללסביות?
« להגיב #2 ב- : יוני 28, 2009, 16:08:44 »
Only that Shmuel used to take some steps to prevent his daughters from having sexual relationship with each other, and that the halacha is like Shmuel, that a Cohen may marry women who do it

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
האם ההלכה מתייחסת ללסביות?
« להגיב #3 ב- : יוני 28, 2009, 18:01:46 »
Only that Shmuel used to take some steps to prevent his daughters from having sexual relationship with each other, and that the halacha is like Shmuel, that a Cohen may marry women who do it
בפירוש לא נכון, השולחן ערוך מדבר מפורשות על ה"נשים המסוללות" ושזה חטא חמור ביותר.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
האם ההלכה מתייחסת ללסביות?
« להגיב #4 ב- : יוני 28, 2009, 18:04:03 »
נשים המסוללות זו את זו?או שהאיסור על משכב זכר בלבד?
http://www.mechon-mamre.org/i/5121.htm
הלכות איסורי ביאה פרק כא:
ח  נשים המסוללות זו בזו--אסור, וממעשה מצריים הוא שהוזהרנו עליו:  שנאמר "כמעשה ארץ מצריים . . . לא תעשו" (ויקרא יח,ג);
ואמרו חכמים, מה היו עושים--איש נושא איש, ואישה נושאה אישה, ואישה נישאת לשני אנשים.

ט  אף על פי שמעשה זה אסור, אין מלקין עליו--שאין לו לאו מיוחד, והרי אין שם ביאה כלל; לפיכך אין נאסרות לכהונה משום זנות,
ולא תיאסר אישה על בעלה בזה--שאין כאן זנות. וראוי להכותן מכת מרדות, הואיל ועשו איסור. 
ויש לאיש להקפיד על אשתו בדבר זה, ולמנוע הנשים הידועות בכך מלהיכנס לה ומלצאת היא אליהן.