כתב נושא: האמת על יש"ן ימח שמו וזכרו!  (נקרא 3418 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
האמת על יש"ן ימח שמו וזכרו!
« ב- : יוני 21, 2009, 20:49:47 »
בס"ד
לקוח מפורום fxp הדות וקבלה את האשכול פתח
SimpleNir 

והנה הוא פותח האשכול
שלום , אני תימני דתי ימני וכיון שאני רואה יותר מדי אנשים נסחפים אחרי יש"ו החלטתי לפתוח אשכול על ישו הכופר הזה .
ישו הנוצרי הוא תלמידו של יהושוע בן פרחיה שהשחית את ישראל לאביהם שבשמים , ועשה את עצמו אלוה בעולם אמר שלמה המלך עליו השלום " גם במעלליו יתנכר נער אם זך ואם ישר פועלו "
כמו שאמרו בגמרא מסכת כלה : ההוא תלמיד (ישו) שנכנס לפני חכמים בגילוי ראש ונתנו חכמים עיניהם בו , (להזכיריכם אלו תנאים שיכלו לשרוף בעיניהם מישהו והלחיות אותו באותו רגע )
רבי אליעזר אמר ממזר רבי יהושוע אמר בר הנידה רבי עקיבא אמר ממזר ובן נידה ,אמרו לו : מה לך לעבור על דברי רבותיך ?
אמר אני אאמת דברי , הלך אצל אימו ששמה מרים (מריה ה"קדושה" לטענת הנוצרים ימח שמה ) אמר לה (ר עקיבא) אם תאמרי לי באמת אני מביאך לחיי עהעולם הבא , אמרה לו השבע לי ,
היה נשבע בפיו ומבטל בליבו , אמרה לו אני נישאתי לפפוס בן יהודה ובעת הכנסה לחופה , פירסה נידה (מחזור) ופירש ממנה בעלה ;
ונכנס השושבין ובא עליה וכיון שהבין פפוס בן יהודה פירש ממנה לעולם ונתעברה מן השושבין וילדתו בעיר אלנצרה וקראוהו ישוע הנצרי (מכאן הוא ממזר ובן נידה . )
אמרו חכמים ברוך ה' אלהי ישראל שגילה סודו לעקיבא בן יוסף .
(יש"ו) למד תורה הרבה אצל ר יהושוע בן פרחיה עד שהיה חכם גדול . פעם אחת הורה הלכה בפני רבו (להזכירכם חייב מיתה . )ואפיק ת' שיפורי ושתיה לההוא גוברא (יש"ו)
היה בכל יום ויום בא אל השער אולי יתיר לו הנידוי , (בקיצור נידה אותו , או במילים אחרות :חרם .) אותו היום הוא בא ורצה להתיר לו ר יהושוע פירש ידיו לקרוא לו והוא חשב שהוא מסמן לו ללכת נתיירא וינס ויצא החוצה .נתייעץ בליבו מהלעשות , אבן שתיה (שממנה הושתת העולם ) הייתה בקודש הקודשים שהיה חקוק בה שם המפורש וכל הלומד אותו ומשתמש בו עושה פלאים ויוצר יצירות בעולם אבל היו ביציאה שני כלבים ענקיים (מדובר בגודל עצום ! ) שהיו נובחין על מי שמנסה לשנן והיה משתכח ממנו השם.מה עשה אותו רשע ? נכנס לקודש הקדשים ,וכתב שם המפורש וחרט על ירכו , ועשה לו סימנים וקשר עליו סמרטוט ויצא ואין מבין אחרי שנתרפא היה פושט בגדיו ופורח באוויר ואומר אנכי ה אלוהיך וכו' , ואומר ראו שאין עימי שום כישוף ! ובגלל שם המפורש היה מניח ידיו על עיני עיוור והיה רואה ! היה רואה חיגר ומתרפא , עד שמשך אחריו גם את עם ישראל , אבל החכמים הגדולים לא האמינו בו .ואמר להם : וכי אין אתם מאמינים בי ? שמשה רבכם נתנבא עליי וכתב בתורה עד כי יבוא שילה ולו יקהת עמים שהוא ר"ת: ישויע , אמרו לו רשע ! תקרא את כל הפסוק ! ראשי תיבות אלו הן : לא יסור שבט מיהודה ומחוקק מבין רגליו עד כי יבוא שילה ולו יקהת עמים ר"ת: לא יש מום רע כישו יחריב עולם ! בקשו להרגו , ברח למצרים וישב שמה כמה ימים ועשה לו ברית חדשה והיה מתנבא להם נבואת שוא והנחיל להם דת ש-ק-ר ! תורת הבאי הייתה בפיהו ועולה כן נמצא בשפתיו ורבים הכשיל עון ואחר ימים חזר לירושלים וביקש להדיח את כל ישראל להיות כולם אחריו ושלחו חז"ל לתפשו ופרח באוויר (עף ) ובא חכם אחד בקיא בשם המפורש ופרח אחריו והטיל מי רגלים עליו וחלשה דעתו ונפל לארץ והביאוהו אצל חכמים והרגוהו ותלו אותו על עץ .וחמישה תלמידים היו לו ואלו שמותם : בוני,מתי,נקי,נצר,תם .עכשיו שימו לב שחכמים מבאים פסוק נגדי והופכי משל התלמיד :1.הביאו לראשון , אמרו לו מה שמך? אמר להם בוני שנא' : "בני בכורי ישראל " אמרו לו "הנה אנכי הורג את בנך בכורך" והרגוהו .2.מה שמך ? מתי . שנא' "מתי אבא ואיראה פני אלוהים " אמרו לו "מתי אמות ואבד שמו והרגוהו .3. מה שמך ? נקי . "ונקי ונצדיק אל תהרוג" . אמרו לו "זכר נא מי הוא נקי אבד " והרגוהו .4.מה שמך ? נצר , "ונצר משרשיו יפרה " אמרו לו "ואתה השלכת מקברך כנצר נתעב " והרגוהו .5. אמרו לו מה שמך? אמר להם תם . "הולך בתום ילך בטח " אמרו לו : "תם ורשע הוא מכלה" והרגוהו .עד כאן סיפורו של ימח שמו ויזכרו, מקווה לתגובות השקעתי הרבה , (נר יאיר )




ואח"כ המשיכו להיות עוד תגובות כנסו........

את התגובה כתב משתמש בשם
yuval222 


יש"ו ישחקו עצמותיו בגהנום אכן היה תלמידו של יהושע בן פרחיה זי"ע ולא כמו שהנוצרים ימח שמם כותבים בספרים שלהם(גם הרשב"א אם אני לא טועה מביא את הסתירה הזו ופותר אותה בכך שקבלת אמת בידינו).
כל מה שאחינו היהודים כתבו פה דברים אחרים על יש"ו הם טעיות שלקוחות מהספרים שלהם ימח שמם.
והרמב"ם ע"ה מסכם בספר שופטים הלכות מלכים פרק י"א:"אף ישוע הנצרי, שדמה שיהיה משיח ונהרג בבית דין, כבר נתנבא בו דניאל, שנאמר: "ובני פריצי עמך ינשאו להעמיד חזון ונכשלו" (דניאל יא יד). וכי יש מכשול גדול מזה? שכל הנביאים דיברו שמשיח גואל ישראל ומושיעם, ומקבץ נדחיהם ומחזק מצוָתן; וזה גרם לאבד ישראל בחרב, ולפזר שאריתם ולהשפילם, ולהחליף התורה, ולהטעות רוב העולם לעבוד אלוה מבלעדי יי".

ודרך אגב המורה הלכה לפני רבו חייב מיתה
« עריכה אחרונה: יוני 22, 2009, 20:13:20 על ידי אחים באמת »
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
האמת על יש"ן ימח שמו וזכרו!
« להגיב #1 ב- : יוני 21, 2009, 21:12:13 »
לא הבנתי כ"כ...במיוחד מ"נתייעץ ליבו מה לעשות" ועד ל"עץ".

מנותק Bravo, Dr. Karadzic

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 413
האמת על יש"ן ימח שמו וזכרו!
« להגיב #2 ב- : יוני 22, 2009, 09:58:49 »
This is something one has to study thoroughly, since Yehoshua Ben Prachia lived about two hundred or more years before Rabbi Akiva

מנותק El Blanco

  • אדמין הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 10516
האמת על יש"ן ימח שמו וזכרו!
« להגיב #3 ב- : יוני 22, 2009, 19:58:42 »
אז מישו יכול להסביר לי?