כתב נושא: אוניות מלחמה רוסיות בצי הפרסי לקראת עימות קרוב  (נקרא 878 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק שמע ישראל

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 624
  • לֹא-יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ
    • אתר לקירוב יהודים לתורת ה'
בס"ד

אוניות מלחמה רוסיות ייכנסו בפעם הראשונה, ביום ד' 27.5, לנמל מאנאמה Manama בבחריין, שהיא מקום מפקדת הצי החמישי האמריקני במפרץ הפרסי. אוניות מלחמה רוסיות נמצאות גם בנמל סאלאלה Salalah בעומן. תנועות הצי הרוסי מתואמת עם תנועות הצי האיראני.

המקורות הצבאיים ובמפרץ של תיקדבקה מדווחים כי זו הפעם הראשונה ששייטת אוניות מלחמה רוסיות, מצטיידת באספקה ובדלק בבסיסים ימיים במפרץ הפרסי ששירתו עד עכשיו רק את הצי האמריקני. בכך משיגה מוסקבה בפעם הראשונה דריסת רגל לצי הרוסי במפרץ הפרסי.

המקורות שלנו מדווחים כי המודבר ב-4 אוניות מלחמה רוסיות, מהצי הרוסי באוקיינוס השקט Russia's Pacific Fleet, המשתתפות במשימות ליווי והגנה על אוניות סוחר מפני פיראטים סומאליים.

בראש השייטת הרוסית עומדת אוניית הקרב הרוסית נגד צוללות ה'אדמירל פנטלייאב' Admiral Panteleyev .

המקורות שלנו מוסרים כי כי משחתת זו בליווי אוניית האספקה-מכלית איז'ורה Izhora, נמצאות עתה בדרכן לבחריין והן תכנסנה לנמל מאנאמה ביום רביעי 27 למאי. בנמל סאלאלה בעומן, כבר נמצאות אוניית האספקה הקרבית הרוסית 'אירקוט' Irkut, ואניות החילוץ וההצלה הרוסית BM-37.

המקורות הצבאיים של תיקדבקה מציינים, כי הרוסים, כמו האיראנים, משתמשים במלחמה בפיראטים לשם ביסוס אחיזתם הימית-צבאית במפרץ הפרסי ובסביבותיו. בעוד האיראנים מזרימים יחידות צי מערבה למפרץ עדן, הרוסים מעבירים יחידות צי מזרחה לתוך המפרץ הפרסי עצמו.

ביום שני 25.5 הודיע מפקד הצי האיראני האדמירל חאביבולה סאיירי Admiral Habibollah Sayyari, כי איראן שלחה 6 אוניות מלחמה למה שהוא הגדיר 'מים בינלאומיים ומפרץ עדן.

מפקד הצי האיראני, שאפילו לא טרח להזכיר את המלחמה בפיראטים, הגדיר את תנועת הצי האיראני 'כהיסטורית וללא תקדים בתולדות הצי'. ציטוט המקור: as an historically unprecedented move by the Iranian Navy. את הצורך במשלוח אוניות המלחמה הגדיר מפקד הצי האיראני, 'בלהראות את יכולתנו להתמודד באיומים של גורמי חוץ'. הוא לא פירט. ציטוט המקור: to show its ability to confront any foreign threats.

המקורות הצבאיים של תיקדבקה מציינים כי אין ספק כי התנועות האלה של הציים הרוסיים והאיראניים במפרץ הפרסי ובמפרץ עדן מתואמים בין מפקדות הציים במוסקבה

ובטהרן. אחת המטרות העיקריות שלהם היא לדחוק את רגלי הצי האמריקני וציים מערביים אחרים מהמפרץ.

עיתוי תנועת ציים אלה נבחר על ידי מוסקבה וטהרן בגלל 2 סיבות עיקריות.

1. במפרץ הפרסי נמצא עתה מספר אוניות המלחמה האמריקניות הקטן ביותר מזה שנתיים. הסיבה העיקרית לכך היא הוראה חשאית של הנשיא אובמה להקטין את מספר אוניות המלחמה האמריקניות מסביב לחופי איראן, כדי ליצור את התנאים הנחוצים לדעתו לדיאלוג העומד להיפתח בין וושינגטון לטהרן. המקורות שלנו מוסרים, כי עתה לא נמצאת במפרץ הפרסי ולא מול חופיה האחרים של איראן, שום נושאת מטוסים אמריקנית.

2. בואו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי ביום ב' 25.5, לאבו דאבי, במטרה לחנוך שם את הבסיס הצבאי-הימי הראשון של צרפת במפרץ הפרסי.

מוסקבה וטהרן, חושבות כי אם פריס יכולה להכריז על נוכחות צבאית-ימית במפרץ, אין שום סיבה מדוע מוסקבה וטהרן אינן יכולות לעשות זאת
אנחנו חייבים לקרב יהודים לה' תפיצו את הלינקים הבאים !
מרכ הישועות - http://rabanim.net/index-tfilot.asp
לכל שאלה תשובה ! - http://www.shofar.net/site/faq.htm
שמירת ברית קודש ! - http://emet.org.il/brit/index6.htm
הצופן התנכ"י - http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=890

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
בס"ד
וווווווואאווווו
הקב"ה מנהיג את העולם כולו עוד מעט גוג ומגוג!!!!!!!!!!!
קדימה להתקרב אל הקב"ה ותנצלו!!!!
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!