כתב נושא: בשעה טובה: אין לישראל תשובה לטילי הסאג'יל 2 Sejil האיראנים  (נקרא 890 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק שמע ישראל

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 624
  • לֹא-יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ
    • אתר לקירוב יהודים לתורת ה'
בס"ד

המקורות הצבאיים של תיקדבקה: אין לישראל תשובה לטילי הסאג'יל 2 Sejil האיראנים. החץ 2 מסוגל ליירט טיל כזה רק כאשר הוא קרוב מאוד לישראל. החץ 3 המתוכנן להתמודד עם טילים כאלה יהיה מוכן מבצעית רק בעוד כמה שנים.

המקורות הצבאיים והאיראנים של תיקדבקה: תדהמה בישראל, בארצות הברית, ובאירופה. האיראנים לא רק שהצליחו ביום ד' 20.5 לשגר טיל שכל 2 שלביו מונעים בדלק מוצק, אלא שהטיל שפגע במטרה שנקבעה לו בדיוק רב. פירוש הדבר שבידי האיראנים ישנם עכשיו טילים בעלי טווח של 2000 ק''מ היכולים לפגוע במטרות שייקבעו להם.

מקורות צבאיים מערביים אמרו בלילה, כי איראן הקדימה את פיתוח מערכות ההגנה האוויריות של ישראל לפחות בשנתיים עד שלוש.

המדובר בתקופת זמן שהיא קריטית עבור המאמצים האיראנים לבנות מאגר גרעיני גדול בו יהיו לפחות 10 עד 12 פצצות ו/או ראשי חץ גרעיניים.

זה לא היה מקרה שכאשר נשיא איראן אחמדינג'אד הודיע על שיגור הטיל, הוא הדגיש את היכולות המיוחדות שיש לטיל ואת העובדה כי הוא פגע בדייקנות במטרה.

מערכות עיקוב אמריקניות אחר טילים, כולל מערכת המכ''ם האמריקנית המתקדמת נגד טילים FBX-T המוצבת בבסיס חיל האוויר נבטים בנגב, אישרו את דבריו של נשיא איראן.

עד עתה, היו האמריקנים והישראלים בטוחים כי בגלל בעיות טכניות שהאיראנים לא הצליחו להתגבר עליהן, אין לטילים האיראנים מנגנון הנחייה מדויק, וכי חלק מהטילים שישוגרו נגד ישראל יסטו ממסלולם ולא יפגעו במטרותיהם.

ביום ד' הנחה זו התבטלה. עתה יצטרכו מתכנני ההגנות האנטי אוויריות והטיליות הישראלים והאמריקנים לחזור את שולחנות התכנון, ולהתחיל ולחפש תשובות ליכולות החדשות של טיל הסאג'יל .

המקורות הצבאיים מציינים, כי טווח הטיל, והעובדה כי הוא מונע בדלק מוצק יאפשרו לאיראנים לשגר אותו לכל מטרה בישראל, מכל נקודה שהיא באיראן. יכולת כזו תהפוך את הסיכוי כי ישראל תנסה לפגוע בטיל מיד עם שיגורו, לבלתי מעשית.

המקורות האיראנים של תיקדבקה מציינים, כי אין ספק כי זה לא היה מקרי שהאיראנים בחרו את יום ד' 20.5, כתאריך לשיגור הטיל.

ביום זה חזר ראש הממשלה בנימין נתניהו לישראל משיחותיו עם הנשיא באראק אובמה בוושינגטון. הצלחת שיגור הטיל יוצרת מצב בו אין ערך אסטרטגי רב לסיכומים שהושגו בין אובמה לנתניהו, לגבי התוכנית הגרעינית ותוכנית הטילים האיראנית.

אם אכן היו באמת הישגים מעשיים ומשמעותיים כפי שראש הממשלה ואנשיו טוענים, הייתה צריכה לבוא בימים הקרובים תגובה אמריקנית-ישראלית על שיגור כזה. אולם עצם העובדה שתגובה כזו לא תבוא, מצביעה על כך כי הסיכומים שהושגו בין שני המנהיגים, הם כלליים ביותר, ואינם מתייחסים ישירות לתנאים המצבעים המתרחשים בשטח.

נתניהו מציג את הדברים כאילו הושגה הסכמה בין ארה''ב וישראל כי לאיראן לא יהיה נשק גרעיני. הבנה כזו בין וושינגטון וירושלים הייתה קיימת החל משנת 2002 בתקופות בהן כיהנו אריאל שרון, ואהוד אולמרט כראשי ממשלות ישראל. היום אנו יודעים בדיוק למה הביאו הבנות כלליות כאלה. הן אפשרו לאיראן להתקדם בתוכנית הצבאית הגרעינית והטילית שלה ללא הפרעה


בהחלט שאפשר לומר אין לישראל תשובה צבאית לטילים
אבל לעם ישראל יש תשובה, תודה לאל שאין תשובה צבאית שסוף סוף אנשים ידחקו לצד ואופציה היחידה תיהיה לפנות לבורא עולם
אנחנו חייבים לקרב יהודים לה' תפיצו את הלינקים הבאים !
מרכ הישועות - http://rabanim.net/index-tfilot.asp
לכל שאלה תשובה ! - http://www.shofar.net/site/faq.htm
שמירת ברית קודש ! - http://emet.org.il/brit/index6.htm
הצופן התנכ"י - http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=890

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
דברי תיק דבקה לא תמיד מדוייקים ולא תמיד נכונים ולא תמיד מעודכנים.
חוץ מזה, תמיד קיים אפצית מהלומה קודמת (האופציה ההתקפית) כדי למנוע מראש אופצית שיגור (אני מתכוון להשמדת איראן באופן סופי).
מעבר לזה, פניה לבורא עולם צריכה לבוא עם או בלי ההתפתחויות הנ"ל במקביל לעשיה על פני האדמה במישור הפיזי.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
תודה רבה על הידיעה.