סקר

האם אתה חושב שהנתונים האחרונים הם הצילצול האחרון בפעמון לקראת המלחמה האחרונה?

בהחלט שכן, אבינו רוצה שנחזור אליו ומהר !
1 (25%)
לא האחרונים, המלחמה כנראה לא תתחיל בשנתיים שלוש הקרובות
1 (25%)
זה בעיקר איומים, אין צפי למלחמה קרובה
1 (25%)
על איזו מלחמה מדובר?
0 (0%)
אולי הצלצול האחרון, אולי ה-500 אלף לפני האחרון, הנבואה נתנה לשוטים
1 (25%)

סך הכל הצבעות: 0

כתב נושא: נציגים של אירן חמאס וונצואלה נפגשו לקראת מלחמה בישראל  (נקרא 893 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק שמע ישראל

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 624
  • לֹא-יָמוּשׁ סֵפֶר הַתּוֹרָה הַזֶּה מִפִּיךָ
    • אתר לקירוב יהודים לתורת ה'
בס"ד

שמועות עקשניות בקראקס בירת וונצואלה: פקידים של הרשות הפלסטינית נפגשו בחשאי עם נציגים של משרד ההגנה והמודיעין האיראניים.
יום שישי, ו אייר תשס"ט, 20:49

המקורות של תיקדבקה מדווחים, כי ב-24 השעות האחרונות ישנם מספר מקורות בקראקס בירת וונצואלה הטוענים כי פקידים של הרשות הפלסטינית נפגשו בחשאי עם נציגים של משרד ההגנה והמודיעין האיראניים.הפגישה החשאית אורגנה על ידי נשיא וונצואלה הוגו צ'באס, ושליט קטאר השייח' אל תאני. שני השליטים עומדים עתה בראש ציר ערבי-דרום-אמריקני, שמטרתו לקדם את האינטרסים של איראן, סוריה, חיזבאללה, וחמס, בעולם הערבי.

המקורות שלנו מציינים, כי אכן ידיעה זו נכונה, הדבר מהווה מפנה דרמטי במדיניותו של יו''ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן המוכן בפעם הראשונה לאותת כי הוא לא יהסס להחליש את הקשרים של הרשות הפלסטינית עם קהיר, ולהמיר אותם בקשרים חזקים עם טהרן ועם דמשק.

קשרים גלויים או חשאיים בין הרשות הפלסטינית ובין טהרן, יכולים לשפר את היחסים בין הרשות הפלסטינית והפת''ח עם החמס, להביא במהירות להקמתה של ממשלת אחדות פלסטינית, לשפר את היחסים בין טהרן ורמאללה, אבל תסגור את הדלת על כל אפשרות של מו''מ בין הפלסטינים ובין ממשלת בנימין נתניהו.

המקורות בקרקאס טוענים, כי זה לא היה מקרה בלבד, כאשר ביום שני 27.4, הגיעו לבירת וונצואלה בזה אחר זה, בהפרש של כמה שעות בלבד, שר ההגנה האיראני מוסטפה נאג'ר Mostafa Mohammed Najjar, ושר החוץ הפלסטיני ריאד אל מאליכי Riyad al-Malki . שני השרים עמדו בראש משלחות גדולות שנלוו אליהם.

באופן רשמי נמסר כי שר ההגנה האיראני הגיע במטרה לחזק את קשרי ההגנה בין שתי המדינות. ואילו שר החוץ הפלסטיני אל מאליכי הגיע כדי לציין , ביחד עם שר החוץ הוונצואלי ניקולאס מאדורו Nicolas Maduro, את החלטתה של וונצואלה לנתק את יחסיה עם ישראל ולפתוח יחסים דיפלומטיים ושגרירות של הרשות הפלסטינית בקראקס.

אולם המקורות בבירת וונצואלה אומרים, כי לא הייתה שום סיבה דחופה לבואו של שר ההגנה האיראני לקראקס, במיוחד לאחר ביקורו של הנשיא הוגו צ'באס בשבוע האחרון של חודש מרס בקטאר ובטהרן.

לדברי מקורות אלה, כבר במסעו זה של צ'באס למפרץ ולאיראן, הוא העלה גם בפני ההנהגה האיראנית בטהרן, וגם בפני שליט קטאר השייח' אל תאני, את הרעיון כי נציגים איראנים ונציגים של הרשות הפלסטינית ייפגשו בקרקאס.

צ'באס אמר בדוחה ובטהרן, כי אם נשיא ארצות הברית באראק אובמה מוכן לדבר אתו, עם קובה, ועם איראן, מדוע שאבו מאזן לא יוכל לדבר ישירות עם טהרן, ובכך לפתור את הסכסוך המתמשך בין הפת''ח והחמס.

הדברים הובאו לידיעתו של אבו מאזן על ידי שליט קטאר השייח' תאני, ויו''ר הרשות הפלסטינית נתן אור ירוק לקיומה של הפגישה בקראקס.

עוד מוסרים המקורות שלנו כי בפגישה שנמשכה 4 שעות הוחלט, לפי הצעתם של הפלסטינים, כי פגישות נוספות ייערכו במוסקבה, בדוחה, ובאנקרה, שם יש לאיראן ולפלסטינים משלחות דיפלומטיות גדולות.


למי שלא שם לב, שעון החול אוזל, אני מזכיר כי ראש אמ"ן אמר שיש לאירן אפשרות ליצור פצצה ראשונה תוך חודשיים ועד חנוכה 120 פצצות אטום
אנחנו חייבים לקרב יהודים לה' תפיצו את הלינקים הבאים !
מרכ הישועות - http://rabanim.net/index-tfilot.asp
לכל שאלה תשובה ! - http://www.shofar.net/site/faq.htm
שמירת ברית קודש ! - http://emet.org.il/brit/index6.htm
הצופן התנכ"י - http://www.hidabroot.org/MediaDetail.asp?MediaID=890

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
בס"ד
בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם!
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!