כתב נושא: ראיות למעמד הר סיני במיוחד לכופרים שבפורום הנה התשובה!  (נקרא 1585 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
בס"ד

ראיות נוספות:


יש עוד ראיות נוספות, אפשר לקרוא חלק מהם כאן-
http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=2519957&for um_id=4142





אז נתחיל עם הקדמה (מאוד חשוב לשמוע את ההקדמה לפני כן, ולא לדלג עליה) ואחר כך נגיש להוכחה.


כאן-
http://www.planetnana.co.il/doaro/sipor-mizrayim.htm

הקדמה להוכחה, המשך-

ספר התורה
ספר שמות פרשת "יתרו" פרק יט' :

(ט) רק השמר לך ושמר נפשך מאד פן תשכח את הדברים אשר ראו עיניך ופן יסורו מלבבך כל ימי חייך והודעתם לבניך ולבני בניך:
(י) יום אשר עמדת לפני ה' אלהיך בחרב באמר ה' אלי הקהל לי את העם ואשמעם את דברי אשר ילמדון ליראה אתי כל הימים אשר הם חיים על האדמה ואת בניהם ילמדון:


(יא) ותקרבון ותעמדון תחת ההר וההר בער באש עד לב השמים חשך ענן וערפל:
(יב) וידבר ה' אליכם מתוך האש קול דברים אתם שמעים ותמונה אינכם ראים זולתי קול:
(יג) ויגד לכם את בריתו אשר צוה אתכם לעשות עשרת הדברים ויכתבם על שני לחות אבנים:
(יד) ואתי צוה ה' בעת ההוא ללמד אתכם חקים ומשפטים לעשתכם אתם בארץ אשר אתם עברים שמה לרשתה:
(טו) ונשמרתם מאד לנפשתיכם כי לא ראיתם כל תמונה ביום דבר ה' אליכם בחרב מתוך האש:
(טז) פן תשחתון ועשיתם לכם פסל תמונת כל סמל תבנית זכר או נקבה:
(יז) תבנית כל בהמה אשר בארץ תבנית כל צפור כנף אשר תעוף בשמים:
(יח) תבנית כל רמש באדמה תבנית כל דגה אשר במים מתחת לארץ:
(יט) ופן תשא עיניך השמימה וראית את השמש ואת הירח ואת הכוכבים כל צבא השמים ונדחת והשתחוית להם ועבדתם אשר חלק יהוה אלהיך אתם לכל העמים תחת כל השמים:
(כ) ואתכם לקח ה' ויוצא אתכם מכור הברזל ממצרים להיות לו לעם נחלה כיום הזה:

ספר דברים פרק ד':

(לב) כי שאל נא לימים ראשנים אשר היו לפניך למן היום אשר ברא אלהים אדם על הארץ ולמקצה השמים ועד קצה השמים הנהיה כדבר הגדול הזה או הנשמע כמהו:
(לג) השמע עם קול אלהים מדבר מתוך האש כאשר שמעת אתה ויחי:
(לד) או הנסה אלהים לבוא לקחת לו גוי מקרב גוי במסת באתת ובמופתים ובמלחמה וביד חזקה ובזרוע נטויה ובמוראים גדלים ככל אשר עשה לכם ה' אלהיכם במצרים לעיניך:
(לה) אתה הראת לדעת כי ה' הוא האלהים אין עוד מלבדו:
(לו) מן השמים השמיעך את קלו ליסרך ועל הארץ הראך את אשו הגדולה ודבריו שמעת מתוך האש:
(לז) ותחת כי אהב את אבתיך ויבחר בזרעו אחריו ויוצאך בפניו בכחו הגדל ממצרים:
(לח) להוריש גוים גדלים ועצמים ממך מפניך להביאך לתת לך את ארצם נחלה כיום הזה:
(לט) וידעת היום והשבת אל לבבך כי ה' הוא האלהים בשמים ממעל ועל הארץ מתחת אין עוד:


פרק ה'

אלהינו כרת עמנו ברית בחרב:
(ג) לא את אבתינו כרת יהוה את הברית הזאת כי אתנו אנחנו אלה פה היום כלנו חיים:
(ד) פנים בפנים דבר ה' עמכם בהר מתוך האש:

(יט)ויהי כשמעכם את הקול מתוך החשך וההר בער באש ותקרבון אלי כל ראשי שבטיכם וזקניכם:
(כ) ותאמרו הן הראנו יהוה אלהינו את כבדו ואת גדלו ואת קלו שמענו מתוך האש היום הזה ראינו כי ידבר אלהים את האדם וחי:
(כא) ועתה למה נמות כי תאכלנו האש הגדלה הזאת אם יספים אנחנו לשמע את קול יהוה אלהינו עוד ומתנו:
(כב) כי מי כל בשר אשר שמע קול אלהים חיים מדבר מתוך האש כמנו ויחי:
(כג) קרב אתה ושמע את כל אשר יאמר ה' אלהינו ואת תדבר אלינו את כל אשר ידבר ה' אלהינו אליך ושמענו ועשינו:
(כד) וישמע ה' את קול דבריכם בדברכם אלי ויאמר ה' אלי שמעתי את קול דברי העם הזה אשר דברו אליך היטיבו כל אשר דברו:
(כה) מי יתן והיה לבבם זה להם ליראה אתי ולשמר את כל מצותי כל הימים למען ייטב להם ולבניהם לעלם:
(כו) לך אמר להם שובו לכם לאהליכם:
(כז) ואתה פה עמד עמדי ואדברה אליך את כל המצוה והחקים והמשפטים אשר תלמדם ועשו בארץ אשר אנכי נתן להם לרשתה:
(כח) ושמרתם לעשות כאשר צוה ה' אלהיכם אתכם לא תסרו ימין ושמאל:
(כט) בכל הדרך אשר צוה יהוה אלהיכם אתכם תלכו למען תחיון וטוב לכם והארכתם ימים בארץ אשר תירשון:

מכאן להוכחה -


הוכחה למעמד הר סיני ויצאת מצרים:





התורה עדות לדורות



האם יתכן שהעם הזה שנחשד היום על ידי יהודים ודוקא על ידי יהודים כעם חשוך ובלתי נאור שחי בתקופת ימי הביניים האם יתכן שעם כזה שכל כך מקובל בכל העולם כולו, התורה שלנו היא הבסיס לנצרות ולאיסלם ובאים יהודים מבינינו שחושבים שהם בעלי תרבות ואומרים לנו תשכחו בכלל מההיסטוריה שלכם, מי אמר שהיה? מי אמר שזה בכלל נכון? ובאים ומאמצים תרבויות זרות של עמים אחרים ורוצים לדחות את אלה שבאים עם תרבות של 3300 שנה. אז בואו נרענן קצת את הדברים ונזכיר.
באחת ההרצאות היה חוקר משטרה, ששאלתי מישהו לא מאמין שהתורה ניתנה בהר סיני? הוא הצביע, שאלתי מדוע אז הוא אמר לי שהוא למד בבית ספר חילוני ולימדו אותו שספר התורה זה ספר היסטוריה שנכתב על ידי כמה היסטוריונים בכמה תקופות וזה ניתן ללמוד מהסגנונות המופיעים מפרק עד פרק וכו' אמרתי לו גם אני למדתי אותו דבר, גם אני למדתי בתל נורדאו בתל אביב, גרתי בבן יהודה ואני למדתי בדיוק אותו דבר אותו חומר, אבל באיזה שהוא גיל הזדמן לי ספר שהתחלתי לקרוא ובעקבותיו התחלתי לבדוק והנה התברר לי שלא היא, אמרתי לו בא אני אשאל אותך שאלה בתור חוקר משטרה, אם באים אליך שנים ואומרים לך אנחנו ראינו את פלוני גונב והוא מכחיש למי אתה מאמין לשנים או לאחד? אמר לשנים. אמרתי לו האם ששה יבואו ויעידו זאת תהיה עדות יותר חזקה משנים? אמר לי כן. אמרתי לו ששים יעידו על המקרה, הוא יכחיש ישתטח על הרצפה יבכה, אמר לי כן.. שש מאות איש יעידו? אמר לי טוב מאד, ששת אלפים יעידו? אמר לי מצוין, ששים אלף מעידים נגדו? מעולה, שש מאות אלף אמר לא צריך יותר. אמרתי לו במעמד הר סיני היו שש מאות אלף איש גברים מגיל 20 עד גיל ששים חוץ מנשים חוץ מטף חוץ מזקנים וחוץ מערב רב שהיו כפול מכל יוצאי מצרים. במעמד הר סיני היו מיליונים שראו ושמעו את הקב"ה אומר בעשרת הדברות "אנוכי ה' אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים מבית עבדים" מיליונים מעידים. זה עדות או לא עדות? אמר לי כן זה עדות אבל זה היה פעם, אמרתי לו נכון, גם העדות שהיתה בבית המשפט השלום היא היתה פעם ולמרות זאת השופט פסק שצריך להיכנס להיכל התרבות, כל שופט שומע עדויות שהיו פעם אחרת גם הוא היה נוכח באותו מקרה, כל עדות זה על פעם. אמרתי לו נפוליאון היה? אמר לי כן, אמרתי לו זה לא היה פעם? למה העדות שהוא היה זה כן עדות ושלנו לא עדות? אמר לי כן אבל בתנ"ך כתוב שהיו מיליונים מי אמר שהיו מיליונים? אולי הוא כתב שהיו מיליונים מאיפה אני יודע? אמרתי לו שאלה יפה רואים שאתה חוקר משטרה, אבל אני רוצה לשאול אותך שאלה, אתה מכיר קצת את חגי ישראל? אמר לי כן, שאלתי אותו תגיד אתה מכיר את חג פסח? אמר לי כן, לזכר מה זה חג פסח? יציאת מצרים, וחג שבועות אתה מכיר? אמר לי כן, לזכר מה? אמר לי מתן תורה, אמרתי לו יפה מאד. אמרתי לו תגיד לי, שאלה, שנה שעברה היו החגים האלה? אמר לי כן, אמרתי לו שאלה קצת יותר קשה, לפני שנתיים היו החגים האלה? אמר לי כן, היו. לפני שלוש שנים היו החגים האלה? אמר לי היו. לפני ארבע שנים היו החגים האלה? אמר לי נודניק כל שנה יש. שאלתי אותו מתי התחילו? אמר מיציאת מצרים. ישמעו אזניך מה שפיך מדבר, אתה בעצמך אומר שכל שנה מיציאת מצרים עושים זכר ליציאת מצרים, כל שנה מאז מתן תורה עושים זכר למתן תורה, זה בלי ספר תנ"ך זה בלי הסופר שכתב לשיטתך, זה עם שלם שכל שנה עושה זכר לאירועים ההיסטוריים האלה. שאלתי אותו תגיד היתה שואה? אמר לי ודאי שהיתה שואה. מנין לך? אמר מה זה יש אנשים עד עכשיו ניצולי שואה, אמרתי לו נכון, מה יקרה בעוד עשרה דורות שיבוא תלמיד אחד והמורה להיסטוריה בבית ספר יהודי בישראל יאמר לו שמע בני לא היתה שואה, אז הוא יגיד לו הכיצד? אני צאצא של ניצולי השואה, אם לא ניצלו אני לא הייתי כאן, הוא יאמר לו תשמע זאת דעה מאד פרימיטיבית מאד מיושנת, זאת טענה יהודית ככל הטענות היהודיות על עוולות שנעשו להם זה לא… תצא מזה, יש היסטוריונים אמריקאים גרמנים כותבים שזה שטויות לא היה ולא נברא.
קטע המובא מתוך הערוץ הראשון- ראיון שנערך עם מכחשי השואה: מספרם של היהודים שנהרגו בידי הנאצים, לדברי זונדל ושאר המכחישים, לא קרוב אפילו ל- 6 מיליון. זונדל: הייתי נוקב במספר נמוך יותר בסדר גודל של 300,000. מראיין: זה הכול? זונדל: כן. מראיין: ומה גרם למותם? זונדל: מחלות, טיפול לא טוב, ניסויים רפואיים שבוצעו בהם, עבודת יתר... מראיין: איש לא הומת בגזים? זונדל: לא. קריין: אך אם מתו רק 300,000 יהודים, מה קרה לשאר 6 המיליון שנעלמו אחרי המלחמה? מראיין: וכל העדויות ששמענו לאורך השנים מפיהם של אלפי ניצולים, שסיפרו על מחנות מוות, יחידות חיסול, המתה בגזים, כל אלה הם בדיה? זונדל: אלו שמועות, וכמו כל שמועה אחרת הן התפשטו ככל שיותר ויותר אנשים הרוויחו מן השמועות האלה. מראיין: אם כך, כולנו נלכדנו במעשה גדול של רמאות והונאה. זונדל: כן, הונאה גדולה. מראיין: שבוצעה בידי מה שאתה מכנה זונדל: הלובי של השואה. מראיין: לא היו תאי גזים? זונדל: לא להשמדת אנשים, רק נגד כינים. מראיין: לא הייתה השמדה? היינריך הימלר לא היה אחראי להשמדתו של איש? זונדל: לא! מראיין: בנאומו לקציני האס-אס שלו בפולין ב- 4.10.1943 היינריך הימלך אמר: "הגזע היהודי מושמד. חובתנו לעמנו היא להשמיד את העם הזה, שרצה להשמיד אותנו אנו יכולים לדבר על כך בחופשיות כאן, אך אל לנו לדבר על כך בפומבי, זה פרק מפואר לא כתוב בהיסטוריה שלנו שלעולם גם לא יכתב" זונדל: תאמר לי מה המקור? מראיין: אתה טוען שזה זיוף? זונדל: אני רוצה לראות הוכחות, מספרי עמודים, מסמכים מקוריים... מראיין: אם נוכל להראות לך הוכחות זה ישנה את דעתך? זונדל: כן, נכון. הקריין: הצלחנו לספק את ההוכחות האלה רוברט וולף מהארכיון הלאומי בוושינגטון נתן לנו העתקים של הקלטת והנוסח המקוריים של הנאום הזה, שעשו הנאצים עצמם, וכן הערות של הנאום בכתב ידו של היטלר. כשאמרנו זאת לזונדל הוא טען שהכל מזויף, כפי שהוא מתייחס לכל התיעוד של השואה. -מרואיין אחר: כי אחרת כל הסיפור שלכם המבוסס בחלקו הגדול על אגדה אינו עומד במבחן במציאות. בנתיים הוא מחזיק מעמד, אבל בתוך 10 או 20 שנה כאשר הניצולים שבאמת סבלו על בשרם את כל זה, כשהם יסתלקו מן העולם... מראיין: זה בכל זאת לא מבוסס על אגדות, הניצולים מעידים! מרואיין: כל ראיה יכולה להיות מושמדת. זה משחק חביב של מכחישי השואה ואתה יודע את זה היטב]


איך יוכל להוכיח אותו ילד למורה להיסטוריה המתעקש לשלול את ההיסטוריה, איך יוכל להוכיח לו שאכן היתה שואה? עשרה דורות כבר עברו, יביא לו תמונות?! היום אתם יודעים שניתן לצלם אפילו מה שאין. יראה לו סרטי וידיאו?! אפשר לתפור מה שרוצים, היום אפשר באנימציה לעשות הכל, אפשר למלא גם את הכיסאות הריקים פה, נו, אז מה? מה עושים? איך מוכיחים? יום השואה! יום השואה כל שנה העם עושה זכר ליום השואה לכל החללים וזה עובר שנה אחר שנה ובכל העולם היהודים מתיחדים עם הזכר פעם בשנה. בעוד מאה מאתיים שנה יבואו מכחישים ויאמרו לא היה ולא נברא יאמרו להם ומה עם המיליונים האלה שמנציחים את זכרם ועושים כל מיני דרכים להנצחה כמו אנדרטאות, כמו יד ושם וכמו דברים אחרים? האם תוכל לשלול זאת?! יש היום עצמאות לארצות הברית מאתיים וחמישים פלוס. אין אחד בן 250, ויבוא אחד ויגיד מי אמר לך שהיה להם עצמאות? אולי לא היה? יצחקו עליו, מה אתה בא להכחיש? כל שנה עושים יום העצמאות אתה בא להכחיש? איך באים ומכחישים תורה שמקובלת וידועה בכל העולם! זה לא איזה שבט באפריקה שאף אחד לא יודע עליו והוא פתאום מוציא ספרים ואומר אנחנו היינו והיינו, מדברים העם הכי מפורסם בעולם, העם שספר התורה שלו התפרסם בכל הלשונות, בכל העמים, בכל התרגומים וקמים יהודים מביננו ואומרים מי שטוען כך חסר תרבות, פלא פלאות. אמרתי לאותו חוקר משטרה אם יום השואה זה הוכחה שהיתה שואה אפילו בעוד דורות רבים על אחת כמה וכמה תורת ישראל, לא רק יום כיפור, לא רק ראש השנה, לא רק חגי ישראל והמועדים הם הוכחה למה שהיה עם העם היהודי, אלא כל יום בשנה אנחנו זוכרים את יציאת מצרים ואת מתן תורה, כמעט ואין בית יהודי בעולם, כמעט, לצערנו הרב זה רק כמעט שאין בו מזוזה, והמזוזה לזכר מה? לזכר יציאת מצרים שהשם פסח על בתי העברים זאת אומרת כל יום יהודי נזכר מספר פעמים ביציאת מצרים על ידי המזוזה, מניחים תפילין כתוב בהם ארבע פרשיות שכתוב בהם יציאת מצרים, קוראים קריאת שמע פעמים ביום מזכירים יציאת מצרים, מתפללים שלוש תפילות מזכירים יציאת מצרים, עושים קידוש מזכירים יציאת מצרים, מברכים ברכת המזון מזכירים יציאת מצרים, אין לך כמה רגעים ביום שאין אתה נזכר ביציאת מצרים, זה אפשר לקום ולהכחיש לומר לא היה ולא נברא זה המצאה?! עד איפה אפשר להגיע...
דבר נוסף, אני בא עכשיו הערב ומחלק ספר אדום, אומר הנה לכולם בחינם ספר אדום אתם פותחים את הספר ואני כותב דברי חכמה, בין הדברים אני כותב אנכי ה' אלוקיך אשר הוצאתיך מסעודיה והבאתי אותך לירושלים, ולכן אני מחייב אותך לשמור שבת כשרות וכו' וכו'... אם באת מסעודיה לפה זה נכון ואם לא זה לא נכון ולא שייך לחייב אותך. פרושו של דבר שכל אלה שקבלו את הספרים וראו שמה שכתוב לא נכון, לא קרה איתם לא הוציאו אותם ממצרים לא שייך לחייב אותם.


כתוב בתורה שבמעמד הר סיני כהשהקב"ה דיבר ומשה היה למטה עם כולם וכולם שמעו ביחד, הקב"ה השמיע לכל עם ישראל ביחד כשמשה למטה את עשרת הדברות ואמר אנכי ה' אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים וכולם שמעו, מליונים.
אם אני מקבל ספר אם כתוב בספר אנכי ה' אלקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים, אז צריך שאני מקבל הספר יצאתי ממצרים, נכון? אחרת מה אתה אומר לי אנכי ה' אלקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים?! הם קיבלו ספר ובתורה כתוב עליהם עיניכם הרואות ולא זר אונזכים השומעות ולא אחר ואתם מקבלי הספר! אתם שראיתם את זה! לא אלה שהעבירו לכם, אתם! אז מה זה אומר שזה נכון או לא נכון?!
יצאו, נקרע להם הים? כתוב אתם! אתם אמרתם "זה אלי ואנוהו", אתם אמרתם זה! "זה" - מורה באצבע, אתם אמרתם "זה אלי ואנוהו", זה אתם או לא אתם?! אחד פותח את הספר אומר זה אני?! מה פתאום אני לא הייתי שם. יכולים אלה שלא היו להגיד "זה"? אני אמרתי "זה"?! אני לא יצאתי בכלל ממצרים?

היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!