כתב נושא: דפי תהילים הושחתו בחברון  (נקרא 1769 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
דפי תהילים הושחתו בחברון
« ב- : פברואר 18, 2007, 18:31:51 »
קרעי דפים מספר תהילים נמצאו מתנופפים על כביש ביישוב היהודי בעיר. המשטרה פתחה בחקירה.



מי פוגע בקדושת היהדות בחברון? יהודייה תושבת העיר שצעדה בשכונת תל-רומידה מצאה עשרות דפים של ספרי תהילים כשהם קרועים ומתנופפים על הכביש הסמוך. האישה אספה את קרעי הדפים לביתה, ודיווחה למשטרה. משטרת חברון פתחה בחקירה.

חילול ספרי תהילים מתרחש אחרי מספר אירועים של פגיעה באתרים קדושים שבוצעו בשבועות האחרונים. בין היתר חוללו קברים בבית העלמין, נעשה ניסיון לפרוץ את ארון הקודש בקבר ישי ונגנבו קופות צדקה. זאת בנוסף לעשרות אירועים של אלימות ופגיעה ברכוש, ומספר מקרים של אירועי חדירה לשכונות היהודיות. בכל המקרים לא נעצרו חשודים.

נעם ארנון, דובר היישוב היהודי בחברון, מסר כי "בישוב היהודי בחברון מודאגים לנוכח אוזלת ידה של המשטרה בטיפול בעבירות אלימות והתנכלות לקודשי ישראל. במיוחד בולט הפער אל מול הנחישות והיעילות של המשטרה בכל הנוגע לטיפול בחשדות כנגד יהודים בחברון".

רב-פקד משה פינצ'י, דובר מחוז יהודה ושומרון של המשטרה, מסר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

בשבוע שעבר פרצו כ-20 נשים וילדים מהיישוב היהודי במקום לבית נטוש בשכונת תל-רומידה כאות מחאה למה שהם מכנים "האפליה באכיפת החוק כלפי שתי האוכלוסיות בעיר – אכיפת יתר כלפי היהודים, ותת אכיפה כלפי הערבים". הנוכחים עזבו את המקום ללא אירועים חריגים כעבור חצי שעה.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i