כתב נושא: ציטוטים של "המתונים" מהפת"ח-אש"ף  (נקרא 759 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מחובר IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
ציטוטים של "המתונים" מהפת"ח-אש"ף
« ב- : מרץ 20, 2009, 00:12:10 »
בס"ד

פייסל חוסייני בנאום שנישא בפני עורכי דין בביירות,
צוטט בעיתון הלבנוני אל-ספיר, מה- 21/03/2001
"ישנו עניין עדין מסויים אשר חייב להיות מובן על ידי כולם.יתכן שאהיה מחוייב לקיים מגעים עם ממשלת שרון בכדי להשיג כמה צרכים חיוניים של עמנו. אולם זאת לא על-מנת להצדיק פתיחת יחסים עם ישראל על ידי אחרים. אני שומר על קשר על-מנת לשים קץ ליחסים. זה לא כמו מדינות המבקשות לבסס קשר".
"קיים הבדל בין המטרה האסטרטגית של העם הפלשתינאי, אשר אינו מוכן לוותר ולו על גרגר אחד של אדמה פלשתינאית לבין המאמץ הפוליטי שקשור למאזן הכוחות ולאופי של המערכת הבינלאומית הנוכחית. המאמץ האחרון שונה מהראשון. אנחנו עשויים לנצח או להפסיד אבל עינינו ימשיכו לשאוף אל היעד האסטרטגי, כלומר, לפלשתין מהנהר עד הים. כל מה שנקבל עכשיו לא יכול לגרום לנו לשכוח את האמת העליונה הזאת"

והאם אתה הקורא שבוי בקסמי החייוכים של אחמד טיבי יועץ ערפאת המנוול?

האם אתה שם לב איך הוא משתולל כאשר מפריעים לאשי אש"ף להשמיד יהודים?



מעריב 24 פב 2006
עבדל ברי עטואן, עורך "אל קודס אל ערבי", סיפר בטלוויזיה הלבנונית את האמת על ערפאת: בשיחה בתוניס בשנת 1994, סמוך לפני הגעתו לעזה, אמר לו ערפאת מילים אלה:
"חי אללה, אני אשגע אותם. אני אהפוך את ההסכמים האלה לאסון עליהם. לא בימי, אבל בימיך אתה תראה את הישראלים בורחים מפלסטין. רק היה סבלני. אל תדבר על זה. שמור זאת אצלך".
----------------------------------------
ערפאת בנאום בערבית (צוטט על ידי צחי הנגבי בתכנית פוליטיקה בערך באמצע כסליו תשסב , נוב' דצ' 2001): "הסכם אוסלו היה סוס טרויאני שמבטנו יצאה האינטיפאדה. "
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!