כתב נושא: הנשק החדש: עמודי חשמל  (נקרא 1973 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
הנשק החדש: עמודי חשמל
« ב- : פברואר 13, 2007, 14:45:35 »
6 נפילות של עמודי חשמל סמוך למכוניות בגדה הבהירו – מדובר בדפוס פעולה מקורי של מחבלים.

יידוי אבנים – אאוט, הפלת עמודי חשמל – אין. בשבועות האחרונים עמודי התאורה בכביש המוביל ליישובי טלמונים החלו ליפול. לאחר שישה מקרים נדלקה אצל קציני הביטחון בגזרה נורה אדומה, ובדיקה העלתה כי מדובר בדפוס פעולה חדש בפעילות החבלנית כנגד מתנחלים.

אביגדור שץ, קצין הביטחון של המועצה האזורית בנימין, סיפר ל-nrg מעריב כי מדובר בנערים פלשתינים שמסובבים את ארבעת הברגים בתחתית העמוד, כל יום שני סיבובים.



"אחרי כמה ימי עבודה בלי שאף אחד מבחין בהם, עמוד התאורה 'מוכן להפעלה'". מספר שץ. לאחר שהעמוד שוחרר מהברגים, קושרים הנערים בחבל את קצהו, וממתינים שיעבור רכב ישראלי, ומושכים.

עד כה לא הצליחו הפלשתינים לתזמן את הנפילה בדיוק, אך שמוליק אברמוביץ, מזכיר היישוב טלמון, אומר כי "מדובר בנס שאף לא נהרג. חבל שבגלל מאבקים על תקציב מישהו ייהרג".

גורם בכיר באוגדת יהודה ושומרון אמר ל-nrg מעריב כי צה"ל, בשיתוף עם השב"כ, פועל כדי למגר את התופעה. הגורם סיפר כי ההתייחסות לאירועים היא כאל פיגוע חבלני, אולם נבדקת האפשרות שמדובר בגנבי מתכות שחושקים בעמודים אלה. לדבריו, יתכן שאותה חוליה פועלת גם במטרה לפגוע ביהודים וגם כדי לגנוב העמוד.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i