כתב נושא: שכם: נער פלסטיני נעצר כשברשותו מטעני חבלה  (נקרא 1718 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
בבדיקה שיגרתית שנערכה במחסום חווארה דרומית לשכם, גילו החיילים שני מטענים חבלה ברשותו של הנער. עדיין לא ברור האם הנער היה אמור להעביר את המטענים לגורם נוסף או לבצע פיגוע בעצמו.


כוחות הביטחון סיכלו פיגוע. שני מטעני חבלה במשקל 1.5 קילוגרם כל אחד התגלו הבוקר (שבת) ברשותו של נער פלסטיני במהלך בדיקה שגרתית במחסום חווארה דרומית לשכם. המטענים פוצצו באופן מבוקר על-ידי חבלני מג"ב והנער (16) הועבר לחקירת השב"כ.


מקורות פלסטינים דיווחו כי האיש שנעצר שייך לגדודי חללי אל-אקצה. עדיין לא ברור האם הנער היה אמור להעביר את המטענים לגורם נוסף או לבצע פיגוע בעצמו. מתחילת השנה חשפו כוחות צה"ל הפועלים באזור שכם שבעה מטענים ושתי חגורות נפץ שהיו מיועדים לביצוע פיגועים.


בחודשים האחרונים אירעו מספר תקריות נוספות במחסום, דרומית לשכם. לפני כחודש נעצר פלסטיני שהגיע למחסום לאחר שברשותו נמצאה סכין באורך 10 סנטימטרים. לא היו נפגעים. הסכין הוחרמה ואילו הפלסטיני הועבר לידי המשטרה.


באירוע נוסף שאירע בחודש ינואר נמצאו בחפציו של פלסטיני שביקש לעבור במחסום רימון מאולתר, שני בקבוקי תבערה וסכין. חבלני מג"ב שהוזעקו למקום פוצצו באופן מבוקר את הרימון ואמצעי הלחימה הוחרמו. הפלסטיני הועבר לטיפול המשטרה.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i