כתב נושא: אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה  (נקרא 10177 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
בס"ד


אם משחררים מחבלים ערבים נאצים יש"ו שרצחו יהודים אז למה לא לשחרר את הגיבור שחיסל את הערבי?



http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/812/874.html
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק מנורה

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1485
  • ואהבת לרעך כמוך (אלא אם כן הוא טרוריסט ערבי)...
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #1 ב- : דצמבר 02, 2008, 22:45:57 »
יהודיה עלובה....איך היא מרשה לעצמה לצאת עם ערבוש?? גם כן עוד זונה במדינה הזאת... :P :P

מנותק Danielj

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 132
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #2 ב- : דצמבר 02, 2008, 22:58:56 »
גועל נפש איך יהודיה יכולה אפילו רק לדמיין להיות עם ערבוש ??? איך ???
כ ה נ א    צ ד ק

מנותק חד כתער

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2074
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #3 ב- : דצמבר 02, 2008, 23:24:05 »
בושה וחרפה שיהודיה יוצאת אם ערבוש כנראה שהיא לא מכבדת את עצמה ולא את המדינה שלה ובקשר לגיבור שחיסל את הערבי מגיע לו צ'לש כל הכבוד לו .

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #4 ב- : דצמבר 03, 2008, 05:40:07 »
יהודי צדיק!!!!!הוא מונע את חילולו הקב"ה
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק carmit3levi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #5 ב- : דצמבר 03, 2008, 06:55:23 »

כן אני יודעת שלא יאהבו את התגובה שלי
אבל "לא תרצח"

אותו רוצח בן הזוג הבדואי של היהודיה חטא בשפיכת דם ורצח
אותה יהודיה לא חטאה שיצאה עם הבדואי

היא אשמה אם היא יצאה עם מספר בני זוג במקביל (לא ידוע)
הרוצח אשם בשפיכות דמים בעיקר אם לא מדובר בבת זוג שלו ואחד שנואף איתה בכפיה.

זה ששמעון ולוי עשו משהו דומה זה לא תרוץ לפעול כך
הם עשו את זה בטרם הייתה ברית וכמו שהבנתי זה קרה בנחלת שמעון.

מנותק carmit3levi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #6 ב- : דצמבר 03, 2008, 06:57:53 »
כן אני יודעת שלא יאהבו את התגובה שלי
אבל "לא תרצח"

אותו רוצח בן הזוג הבדואי של היהודיה חטא בשפיכת דם ורצח
אותה יהודיה לא חטאה שיצאה עם הבדואי

היא אשמה אם היא יצאה עם מספר בני זוג במקביל (לא ידוע)
הרוצח אשם בשפיכות דמים בעיקר אם לא מדובר בבת זוג שלו ואחד שנואף איתה בכפיה.

זה ששמעון ולוי עשו משהו דומה זה לא תרוץ לפעול כך
הם עשו את זה בטרם הייתה ברית וכמו שהבנתי זה קרה בנחלת שמעון.

לפי חוקי הברית לארץ לא יכופר לדם שנשפך בה
וזה שרוצחי זדון נשארים בחיים זה בגלל שבית המשפט שופט לא לפי חוקי המורשת
ומחניף את הארץ

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #7 ב- : דצמבר 03, 2008, 07:10:52 »
כן אני יודעת שלא יאהבו את התגובה שלי
אבל "לא תרצח"

אותו רוצח בן הזוג הבדואי של היהודיה חטא בשפיכת דם ורצח
אותה יהודיה לא חטאה שיצאה עם הבדואי

היא אשמה אם היא יצאה עם מספר בני זוג במקביל (לא ידוע)
הרוצח אשם בשפיכות דמים בעיקר אם לא מדובר בבת זוג שלו ואחד שנואף איתה בכפיה.

זה ששמעון ולוי עשו משהו דומה זה לא תרוץ לפעול כך
הם עשו את זה בטרם הייתה ברית וכמו שהבנתי זה קרה בנחלת שמעון.
חחחחחחחח.....................
התגובה שלך מנוגדת להלכה די כבר להמציא הלכות!!!!!!!!!!
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק carmit3levi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #8 ב- : דצמבר 03, 2008, 07:32:31 »
חחחחחחחח.....................
התגובה שלך מנוגדת להלכה די כבר להמציא הלכות!!!!!!!!!!

לא המצאתי שום הלכות
אני אביא לך ציטוטים שלמים מהמקורות כדי שתראה כמה ההלכה מנוגדת לתורה
והאמת אם זה אכפת לרבנים שאנשים לא יחטאו ידאגו להגיד בדיוק את מה שאני אומרת כאן אין אפס
לדעתי אתה משקר שההלכה לא תומכת במה שאני אומרת
כדי להצדיק את חטא השנאה שלך והצדקת דין רשע... אתה לא שונה מהשמאל שעושים חטאים.
הנה ציטוטים אולי זה יעיר בך משהו מי יודע ותשוב מדרך הישר בעיניך...
גם לי נוח לשנוא
בעיקר בדואים
גם לי נוח שלא יהיה להם דין צדק
אבל זה תועבת ה' בגלל זה אני מתאפקת לא כמוך
לא בישביל הבדואי או היהודיה הזאת שמזנה את בית אביה או שאביה מזנה אותה (אי אפשר לדעת היום)
בישביל שמירת הברית

דברים פרק כ כתוב:"לא תרצח" כמו שאמרתי ואמרת שאני ממציאה הלכות. זה קודם כל

ויקרא פרק יט:

כג וְכִי-תָבֹאוּ אֶל-הָאָרֶץ, וּנְטַעְתֶּם כָּל-עֵץ מַאֲכָל--וַעֲרַלְתֶּם עָרְלָתוֹ, אֶת-פִּרְיוֹ; שָׁלֹשׁ שָׁנִים, יִהְיֶה לָכֶם עֲרֵלִים--לֹא יֵאָכֵל.   כד וּבַשָּׁנָה, הָרְבִיעִת, יִהְיֶה, כָּל-פִּרְיוֹ--קֹדֶשׁ הִלּוּלִים, לַיהוָה.   כה וּבַשָּׁנָה הַחֲמִישִׁת, תֹּאכְלוּ אֶת-פִּרְיוֹ, לְהוֹסִיף לָכֶם, תְּבוּאָתוֹ:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   כו לֹא תֹאכְלוּ, עַל-הַדָּם; לֹא תְנַחֲשׁוּ, וְלֹא תְעוֹנֵנוּ.   כז לֹא תַקִּפוּ, פְּאַת רֹאשְׁכֶם; וְלֹא תַשְׁחִית, אֵת פְּאַת זְקָנֶךָ.   כח וְשֶׂרֶט לָנֶפֶשׁ, לֹא תִתְּנוּ בִּבְשַׂרְכֶם, וּכְתֹבֶת קַעֲקַע, לֹא תִתְּנוּ בָּכֶם:  אֲנִי, יְהוָה.   כט אַל-תְּחַלֵּל אֶת-בִּתְּךָ, לְהַזְנוֹתָהּ; וְלֹא-תִזְנֶה הָאָרֶץ, וּמָלְאָה הָאָרֶץ זִמָּה.   ל אֶת-שַׁבְּתֹתַי תִּשְׁמֹרוּ, וּמִקְדָּשִׁי תִּירָאוּ:  אֲנִי, יְהוָה.   לא אַל-תִּפְנוּ אֶל-הָאֹבֹת וְאֶל-הַיִּדְּעֹנִים, אַל-תְּבַקְשׁוּ לְטָמְאָה בָהֶם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   לב מִפְּנֵי שֵׂיבָה תָּקוּם, וְהָדַרְתָּ פְּנֵי זָקֵן; וְיָרֵאתָ מֵּאֱלֹהֶיךָ, אֲנִי יְהוָה.  {ס}

לג וְכִי-יָגוּר אִתְּךָ גֵּר, בְּאַרְצְכֶם--לֹא תוֹנוּ, אֹתוֹ.  לד כְּאֶזְרָח מִכֶּם יִהְיֶה לָכֶם הַגֵּר הַגָּר אִתְּכֶם, וְאָהַבְתָּ לוֹ כָּמוֹךָ--כִּי-גֵרִים הֱיִיתֶם, בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.  לה לֹא-תַעֲשׂוּ עָוֶל, בַּמִּשְׁפָּט, בַּמִּדָּה, בַּמִּשְׁקָל וּבַמְּשׂוּרָה.  לו מֹאזְנֵי צֶדֶק אַבְנֵי-צֶדֶק, אֵיפַת צֶדֶק וְהִין צֶדֶק--יִהְיֶה לָכֶם:  אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר-הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם.  לז וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-כָּל-חֻקֹּתַי וְאֶת-כָּל-מִשְׁפָּטַי, וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם:  אֲנִי, יְהוָה.  {פ}

במדבר לה

ט וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.   י דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם:  כִּי אַתֶּם עֹבְרִים אֶת-הַיַּרְדֵּן, אַרְצָה כְּנָעַן.   יא וְהִקְרִיתֶם לָכֶם עָרִים, עָרֵי מִקְלָט תִּהְיֶינָה לָכֶם; וְנָס שָׁמָּה רֹצֵחַ, מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   יב וְהָיוּ לָכֶם הֶעָרִים לְמִקְלָט, מִגֹּאֵל; וְלֹא יָמוּת הָרֹצֵחַ, עַד-עָמְדוֹ לִפְנֵי הָעֵדָה לַמִּשְׁפָּט.   יג וְהֶעָרִים, אֲשֶׁר תִּתֵּנוּ--שֵׁשׁ-עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה לָכֶם.   יד אֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ מֵעֵבֶר לַיַּרְדֵּן, וְאֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ בְּאֶרֶץ כְּנָעַן:  עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה.   טו לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, וְלַגֵּר וְלַתּוֹשָׁב בְּתוֹכָם, תִּהְיֶינָה שֵׁשׁ-הֶעָרִים הָאֵלֶּה, לְמִקְלָט--לָנוּס שָׁמָּה, כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   טז וְאִם-בִּכְלִי בַרְזֶל הִכָּהוּ וַיָּמֹת, רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יז וְאִם בְּאֶבֶן יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יח אוֹ בִּכְלִי עֵץ-יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בּוֹ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יט גֹּאֵל הַדָּם, הוּא יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ:  בְּפִגְעוֹ-בוֹ, הוּא יְמִתֶנּוּ.   כ וְאִם-בְּשִׂנְאָה, יֶהְדֳּפֶנּוּ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו בִּצְדִיָּה, וַיָּמֹת.   כא אוֹ בְאֵיבָה הִכָּהוּ בְיָדוֹ, וַיָּמֹת--מוֹת-יוּמַת הַמַּכֶּה, רֹצֵחַ הוּא:  גֹּאֵל הַדָּם, יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ--בְּפִגְעוֹ-בוֹ.   כב וְאִם-בְּפֶתַע בְּלֹא-אֵיבָה, הֲדָפוֹ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו כָּל-כְּלִי, בְּלֹא צְדִיָּה.   כג אוֹ בְכָל-אֶבֶן אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ, בְּלֹא רְאוֹת, וַיַּפֵּל עָלָיו, וַיָּמֹת--וְהוּא לֹא-אוֹיֵב לוֹ, וְלֹא מְבַקֵּשׁ רָעָתוֹ.   כד וְשָׁפְטוּ, הָעֵדָה, בֵּין הַמַּכֶּה, וּבֵין גֹּאֵל הַדָּם--עַל הַמִּשְׁפָּטִים, הָאֵלֶּה.   כה וְהִצִּילוּ הָעֵדָה אֶת-הָרֹצֵחַ, מִיַּד גֹּאֵל הַדָּם, וְהֵשִׁיבוּ אֹתוֹ הָעֵדָה, אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ אֲשֶׁר-נָס שָׁמָּה; וְיָשַׁב בָּהּ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל, אֲשֶׁר-מָשַׁח אֹתוֹ, בְּשֶׁמֶן הַקֹּדֶשׁ.   כו וְאִם-יָצֹא יֵצֵא, הָרֹצֵחַ, אֶת-גְּבוּל עִיר מִקְלָטוֹ, אֲשֶׁר יָנוּס שָׁמָּה.   כז וּמָצָא אֹתוֹ, גֹּאֵל הַדָּם, מִחוּץ, לִגְבוּל עִיר מִקְלָטוֹ:  וְרָצַח גֹּאֵל הַדָּם, אֶת-הָרֹצֵחַ--אֵין לוֹ, דָּם.   כח כִּי בְעִיר מִקְלָטוֹ יֵשֵׁב, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל; וְאַחֲרֵי מוֹת, הַכֹּהֵן הַגָּדֹל--יָשׁוּב הָרֹצֵחַ, אֶל-אֶרֶץ אֲחֻזָּתוֹ.   כט וְהָיוּ אֵלֶּה לָכֶם לְחֻקַּת מִשְׁפָּט, לְדֹרֹתֵיכֶם, בְּכֹל, מוֹשְׁבֹתֵיכֶם.   ל כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ--לְפִי עֵדִים, יִרְצַח אֶת-הָרֹצֵחַ; וְעֵד אֶחָד, לֹא-יַעֲנֶה בְנֶפֶשׁ לָמוּת.   לא וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר לְנֶפֶשׁ רֹצֵחַ, אֲשֶׁר-הוּא רָשָׁע לָמוּת: כִּי-מוֹת, יוּמָת.   לב וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר, לָנוּס אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ, לָשׁוּב לָשֶׁבֶת בָּאָרֶץ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן.   לג וְלֹא-תַחֲנִיפוּ אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם בָּהּ, כִּי הַדָּם, הוּא יַחֲנִיף אֶת-הָאָרֶץ; וְלָאָרֶץ לֹא-יְכֻפַּר, לַדָּם אֲשֶׁר שֻׁפַּךְ-בָּהּ, כִּי-אִם, בְּדַם שֹׁפְכוֹ.   לד וְלֹא תְטַמֵּא אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ--אֲשֶׁר אֲנִי, שֹׁכֵן בְּתוֹכָהּ:  כִּי, אֲנִי יְהוָה--שֹׁכֵן, בְּתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל. {פ}

מנותק shevetdan

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 15
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #9 ב- : דצמבר 03, 2008, 07:37:37 »
כרמית תגידי את מתעלמת בכוונה מהמצווה שבנות יהודיות לא יצאו עם לא-יהודים? לא תרצח, באופן הגיוני מתכוון לזה שלא תרצח איש חף מפשע, ובכלל אם הוא יהודי, אבל לעומת זאת אם לדוגמא רץ אליך ערבי עם סכין, לך יש רובה ביד, לא תירה? זו הכוונה? כמובן שלא. היהודי הזה מנע חילול השם ועשה מצווה, ושלא תחשבי שהבדואים האלה כאלה טובים לבנות ישראל http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #10 ב- : דצמבר 03, 2008, 07:45:17 »
יהודי צדיק!!!!!הוא מונע את חילולו הקב"ה
בס"ד

מסכים.  הבדואי גם הפר את החוק החילוני בכך שיצא עם קטינה בת 16 (הוא עצמו היה בן 21).
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק carmit3levi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #11 ב- : דצמבר 03, 2008, 08:07:03 »
כרמית תגידי את מתעלמת בכוונה מהמצווה שבנות יהודיות לא יצאו עם לא-יהודים? לא תרצח, באופן הגיוני מתכוון לזה שלא תרצח איש חף מפשע, ובכלל אם הוא יהודי, אבל לעומת זאת אם לדוגמא רץ אליך ערבי עם סכין, לך יש רובה ביד, לא תירה? זו הכוונה? כמובן שלא. היהודי הזה מנע חילול השם ועשה מצווה, ושלא תחשבי שהבדואים האלה כאלה טובים לבנות ישראל http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906

היהודי הזה רצח ולא מנע שום חטא הוא ביצע חטא בעצמו וטימא את הארץ בדם של בדואי.

מנותק carmit3levi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #12 ב- : דצמבר 03, 2008, 08:10:40 »
כרמית תגידי את מתעלמת בכוונה מהמצווה שבנות יהודיות לא יצאו עם לא-יהודים? לא תרצח, באופן הגיוני מתכוון לזה שלא תרצח איש חף מפשע, ובכלל אם הוא יהודי, אבל לעומת זאת אם לדוגמא רץ אליך ערבי עם סכין, לך יש רובה ביד, לא תירה? זו הכוונה? כמובן שלא. היהודי הזה מנע חילול השם ועשה מצווה, ושלא תחשבי שהבדואים האלה כאלה טובים לבנות ישראל http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1393906

אגב גם אין מצוה כזאת שאוסרת על בנות יהודיות לצאת עם בדואים...
זה לא מהתורה ו"ביתו לא תקח לבנך" נאמר על עמי כנען שבהם חורמה...
מאז אסורה מלחמת חורמה מהסוג הזה כחלק מחוקי הברית.
גם אבותינו היו בדואים
גם אברהם התחתן עם שרה אחותו
גם יעקוב התחתן עם בנות דודות שלו
אבל  מאז הברית ויציאת מצרים הדברים האלה אסורים
ומאז הוחרמו והושמדו 7 עמי כנען ועמלק הדברים האלה אסורים!

תפסיק לסלף את התורה רק כדי להצדיק חטא תועבת ה'.

מנותק shevetdan

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 15
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #13 ב- : דצמבר 03, 2008, 08:16:31 »
את בעצמך אמרת עכשיו שהדברים האלה אסורים כבר מלפני אלפי שנים. הבעיה לא בגזע הבדואי או מה שלא יהיו אלא שהם לא יהודים.
ובין הלא יהודים נכללים בדואים כתת קטגוריה אם את רוצה.
החטא היה של היהודיה.
אני הולך לבית ספר

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #14 ב- : דצמבר 03, 2008, 08:34:12 »
אגב גם אין מצוה כזאת שאוסרת על בנות יהודיות לצאת עם בדואים...
זה לא מהתורה ו"ביתו לא תקח לבנך" נאמר על עמי כנען שבהם חורמה...
מאז אסורה מלחמת חורמה מהסוג הזה כחלק מחוקי הברית.
גם אבותינו היו בדואים
גם אברהם התחתן עם שרה אחותו
גם יעקוב התחתן עם בנות דודות שלו
אבל  מאז הברית ויציאת מצרים הדברים האלה אסורים
ומאז הוחרמו והושמדו 7 עמי כנען ועמלק הדברים האלה אסורים!

תפסיק לסלף את התורה רק כדי להצדיק חטא תועבת ה'.
בס"ד

עכשיו הבנתי!  לא רק שאת דוחה את ההלכה, אלא את דוחה גם את הנביאים והכתובים!  שהרי עיון בנ"ך מיד מראה שהלכות הגוי בא"י יושמו בתקופת הנ"ך לא רק על עמי כנען אלא על כל הגוים.  האם גם דוד, שלמה והמלכים האחרים סילפו את התורה כדי להצדיק חטאים ותועבות כביכול?!  האובססיה שלך עם גזענות מעבירה אותך על דעתך.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק jewlover and arabhater

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5996
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #15 ב- : דצמבר 03, 2008, 09:02:25 »
לא המצאתי שום הלכות
אני אביא לך ציטוטים שלמים מהמקורות כדי שתראה כמה ההלכה מנוגדת לתורה
והאמת אם זה אכפת לרבנים שאנשים לא יחטאו ידאגו להגיד בדיוק את מה שאני אומרת כאן אין אפס
לדעתי אתה משקר שההלכה לא תומכת במה שאני אומרת
כדי להצדיק את חטא השנאה שלך והצדקת דין רשע... אתה לא שונה מהשמאל שעושים חטאים.
הנה ציטוטים אולי זה יעיר בך משהו מי יודע ותשוב מדרך הישר בעיניך...
גם לי נוח לשנוא
בעיקר בדואים
גם לי נוח שלא יהיה להם דין צדק
אבל זה תועבת ה' בגלל זה אני מתאפקת לא כמוך
לא בישביל הבדואי או היהודיה הזאת שמזנה את בית אביה או שאביה מזנה אותה (אי אפשר לדעת היום)
בישביל שמירת הברית

דברים פרק כ כתוב:"לא תרצח" כמו שאמרתי ואמרת שאני ממציאה הלכות. זה קודם כל

ויקרא פרק יט:

כג וְכִי-תָבֹאוּ אֶל-הָאָרֶץ, וּנְטַעְתֶּם כָּל-עֵץ מַאֲכָל--וַעֲרַלְתֶּם עָרְלָתוֹ, אֶת-פִּרְיוֹ; שָׁלֹשׁ שָׁנִים, יִהְיֶה לָכֶם עֲרֵלִים--לֹא יֵאָכֵל.   כד וּבַשָּׁנָה, הָרְבִיעִת, יִהְיֶה, כָּל-פִּרְיוֹ--קֹדֶשׁ הִלּוּלִים, לַיהוָה.   כה וּבַשָּׁנָה הַחֲמִישִׁת, תֹּאכְלוּ אֶת-פִּרְיוֹ, לְהוֹסִיף לָכֶם, תְּבוּאָתוֹ:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   כו לֹא תֹאכְלוּ, עַל-הַדָּם; לֹא תְנַחֲשׁוּ, וְלֹא תְעוֹנֵנוּ.   כז לֹא תַקִּפוּ, פְּאַת רֹאשְׁכֶם; וְלֹא תַשְׁחִית, אֵת פְּאַת זְקָנֶךָ.   כח וְשֶׂרֶט לָנֶפֶשׁ, לֹא תִתְּנוּ בִּבְשַׂרְכֶם, וּכְתֹבֶת קַעֲקַע, לֹא תִתְּנוּ בָּכֶם:  אֲנִי, יְהוָה.   כט אַל-תְּחַלֵּל אֶת-בִּתְּךָ, לְהַזְנוֹתָהּ; וְלֹא-תִזְנֶה הָאָרֶץ, וּמָלְאָה הָאָרֶץ זִמָּה.   ל אֶת-שַׁבְּתֹתַי תִּשְׁמֹרוּ, וּמִקְדָּשִׁי תִּירָאוּ:  אֲנִי, יְהוָה.   לא אַל-תִּפְנוּ אֶל-הָאֹבֹת וְאֶל-הַיִּדְּעֹנִים, אַל-תְּבַקְשׁוּ לְטָמְאָה בָהֶם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.   לב מִפְּנֵי שֵׂיבָה תָּקוּם, וְהָדַרְתָּ פְּנֵי זָקֵן; וְיָרֵאתָ מֵּאֱלֹהֶיךָ, אֲנִי יְהוָה.  {ס}

לג וְכִי-יָגוּר אִתְּךָ גֵּר, בְּאַרְצְכֶם--לֹא תוֹנוּ, אֹתוֹ.  לד כְּאֶזְרָח מִכֶּם יִהְיֶה לָכֶם הַגֵּר הַגָּר אִתְּכֶם, וְאָהַבְתָּ לוֹ כָּמוֹךָ--כִּי-גֵרִים הֱיִיתֶם, בְּאֶרֶץ מִצְרָיִם:  אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם.  לה לֹא-תַעֲשׂוּ עָוֶל, בַּמִּשְׁפָּט, בַּמִּדָּה, בַּמִּשְׁקָל וּבַמְּשׂוּרָה.  לו מֹאזְנֵי צֶדֶק אַבְנֵי-צֶדֶק, אֵיפַת צֶדֶק וְהִין צֶדֶק--יִהְיֶה לָכֶם:  אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר-הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם.  לז וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-כָּל-חֻקֹּתַי וְאֶת-כָּל-מִשְׁפָּטַי, וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם:  אֲנִי, יְהוָה.  {פ}

במדבר לה

ט וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר.   י דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם:  כִּי אַתֶּם עֹבְרִים אֶת-הַיַּרְדֵּן, אַרְצָה כְּנָעַן.   יא וְהִקְרִיתֶם לָכֶם עָרִים, עָרֵי מִקְלָט תִּהְיֶינָה לָכֶם; וְנָס שָׁמָּה רֹצֵחַ, מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   יב וְהָיוּ לָכֶם הֶעָרִים לְמִקְלָט, מִגֹּאֵל; וְלֹא יָמוּת הָרֹצֵחַ, עַד-עָמְדוֹ לִפְנֵי הָעֵדָה לַמִּשְׁפָּט.   יג וְהֶעָרִים, אֲשֶׁר תִּתֵּנוּ--שֵׁשׁ-עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה לָכֶם.   יד אֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ מֵעֵבֶר לַיַּרְדֵּן, וְאֵת שְׁלֹשׁ הֶעָרִים, תִּתְּנוּ בְּאֶרֶץ כְּנָעַן:  עָרֵי מִקְלָט, תִּהְיֶינָה.   טו לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, וְלַגֵּר וְלַתּוֹשָׁב בְּתוֹכָם, תִּהְיֶינָה שֵׁשׁ-הֶעָרִים הָאֵלֶּה, לְמִקְלָט--לָנוּס שָׁמָּה, כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ בִּשְׁגָגָה.   טז וְאִם-בִּכְלִי בַרְזֶל הִכָּהוּ וַיָּמֹת, רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יז וְאִם בְּאֶבֶן יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יח אוֹ בִּכְלִי עֵץ-יָד אֲשֶׁר-יָמוּת בּוֹ הִכָּהוּ, וַיָּמֹת--רֹצֵחַ הוּא:  מוֹת יוּמַת, הָרֹצֵחַ.   יט גֹּאֵל הַדָּם, הוּא יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ:  בְּפִגְעוֹ-בוֹ, הוּא יְמִתֶנּוּ.   כ וְאִם-בְּשִׂנְאָה, יֶהְדֳּפֶנּוּ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו בִּצְדִיָּה, וַיָּמֹת.   כא אוֹ בְאֵיבָה הִכָּהוּ בְיָדוֹ, וַיָּמֹת--מוֹת-יוּמַת הַמַּכֶּה, רֹצֵחַ הוּא:  גֹּאֵל הַדָּם, יָמִית אֶת-הָרֹצֵחַ--בְּפִגְעוֹ-בוֹ.   כב וְאִם-בְּפֶתַע בְּלֹא-אֵיבָה, הֲדָפוֹ, אוֹ-הִשְׁלִיךְ עָלָיו כָּל-כְּלִי, בְּלֹא צְדִיָּה.   כג אוֹ בְכָל-אֶבֶן אֲשֶׁר-יָמוּת בָּהּ, בְּלֹא רְאוֹת, וַיַּפֵּל עָלָיו, וַיָּמֹת--וְהוּא לֹא-אוֹיֵב לוֹ, וְלֹא מְבַקֵּשׁ רָעָתוֹ.   כד וְשָׁפְטוּ, הָעֵדָה, בֵּין הַמַּכֶּה, וּבֵין גֹּאֵל הַדָּם--עַל הַמִּשְׁפָּטִים, הָאֵלֶּה.   כה וְהִצִּילוּ הָעֵדָה אֶת-הָרֹצֵחַ, מִיַּד גֹּאֵל הַדָּם, וְהֵשִׁיבוּ אֹתוֹ הָעֵדָה, אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ אֲשֶׁר-נָס שָׁמָּה; וְיָשַׁב בָּהּ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל, אֲשֶׁר-מָשַׁח אֹתוֹ, בְּשֶׁמֶן הַקֹּדֶשׁ.   כו וְאִם-יָצֹא יֵצֵא, הָרֹצֵחַ, אֶת-גְּבוּל עִיר מִקְלָטוֹ, אֲשֶׁר יָנוּס שָׁמָּה.   כז וּמָצָא אֹתוֹ, גֹּאֵל הַדָּם, מִחוּץ, לִגְבוּל עִיר מִקְלָטוֹ:  וְרָצַח גֹּאֵל הַדָּם, אֶת-הָרֹצֵחַ--אֵין לוֹ, דָּם.   כח כִּי בְעִיר מִקְלָטוֹ יֵשֵׁב, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן הַגָּדֹל; וְאַחֲרֵי מוֹת, הַכֹּהֵן הַגָּדֹל--יָשׁוּב הָרֹצֵחַ, אֶל-אֶרֶץ אֲחֻזָּתוֹ.   כט וְהָיוּ אֵלֶּה לָכֶם לְחֻקַּת מִשְׁפָּט, לְדֹרֹתֵיכֶם, בְּכֹל, מוֹשְׁבֹתֵיכֶם.   ל כָּל-מַכֵּה-נֶפֶשׁ--לְפִי עֵדִים, יִרְצַח אֶת-הָרֹצֵחַ; וְעֵד אֶחָד, לֹא-יַעֲנֶה בְנֶפֶשׁ לָמוּת.   לא וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר לְנֶפֶשׁ רֹצֵחַ, אֲשֶׁר-הוּא רָשָׁע לָמוּת: כִּי-מוֹת, יוּמָת.   לב וְלֹא-תִקְחוּ כֹפֶר, לָנוּס אֶל-עִיר מִקְלָטוֹ, לָשׁוּב לָשֶׁבֶת בָּאָרֶץ, עַד-מוֹת הַכֹּהֵן.   לג וְלֹא-תַחֲנִיפוּ אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם בָּהּ, כִּי הַדָּם, הוּא יַחֲנִיף אֶת-הָאָרֶץ; וְלָאָרֶץ לֹא-יְכֻפַּר, לַדָּם אֲשֶׁר שֻׁפַּךְ-בָּהּ, כִּי-אִם, בְּדַם שֹׁפְכוֹ.   לד וְלֹא תְטַמֵּא אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַתֶּם יֹשְׁבִים בָּהּ--אֲשֶׁר אֲנִי, שֹׁכֵן בְּתוֹכָהּ:  כִּי, אֲנִי יְהוָה--שֹׁכֵן, בְּתוֹךְ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל. {פ}

את לא מבינה את כוונת הפסוקים ובעזרת ניחושים את מעוות את המציאות שבתורה!!!!!!!!!!!!
היום כולם יודעים שהרב כהנא צדק!

מנותק carmit3levi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #16 ב- : דצמבר 03, 2008, 10:01:50 »
את לא מבינה את כוונת הפסוקים ובעזרת ניחושים את מעוות את המציאות שבתורה!!!!!!!!!!!!

אני מבינה טוב מאוד וגם אתה מבין טוב מאוד
הפוסל במומו פוסל
אני מקוה שריבונו של עולם יתן לך את היכולת להבחין בין רע לטוב בין שומר ברית לבין מי שלא שומר
אתה מתעקש ללכת בדרך רשעים
בדרך השנאה

בעיה שלך איתו לא שלי
לא אני חוטאת פה

בסך הכל רציתי להוכיח לך כדי שלא תחטא אבל אם אתה מקבל את זה ככה אני יצאתי ידי חובתי.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #17 ב- : דצמבר 03, 2008, 14:21:20 »
מדובר ברצח לפי החוק וגם לפי ההלכה אין אדם רשאי לעשות דין לעצמו ולהרוג מישהו.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #18 ב- : דצמבר 03, 2008, 14:31:34 »
מדובר ברצח לפי החוק וגם לפי ההלכה אין אדם רשאי לעשות דין לעצמו ולהרוג מישהו.
בס"ד

אם כן אז לדעתך גם עמי פופר הוא רוצח?  והרי הרב שבח את עמי פופר באופן פומבי.  אולי לדעתך גם פנחס בן אלעזר בן אהרן הכהן עבר על החוק ועל ההלכה?
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק shevetdan

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 15
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #19 ב- : דצמבר 03, 2008, 15:24:14 »
מדובר ברצח לפי החוק וגם לפי ההלכה אין אדם רשאי לעשות דין לעצמו ולהרוג מישהו.
בהנחה שיעשו לנאשם משפט צדק על פי ההלכה. בבתי המשפט היום עושים משפט צדק? ועוד על פי ההלכה? הם שמים על ההלכה? לא.
אני חושב שעל פי ההלכה הבדואי היה מקבל את אותו עונש שקיבל מהיהודי, אולי בדרכים אחרות כמו סקילה באבנים

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #20 ב- : דצמבר 03, 2008, 15:31:17 »
בהנחה שיעשו לנאשם משפט צדק על פי ההלכה. בבתי המשפט היום עושים משפט צדק? ועוד על פי ההלכה? הם שמים על ההלכה? לא.
אני חושב שעל פי ההלכה הבדואי היה מקבל את אותו עונש שקיבל מהיהודי, אולי בדרכים אחרות כמו סקילה באבנים
אני לא חושב כך, הוא לא כפה את עצמו. אני חושב שולי הבחורה ביצעה עברה הילכתית חמורה יותר מהערבי.

מנותק shevetdan

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 15
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #21 ב- : דצמבר 03, 2008, 15:59:40 »
אני לא חושב כך, הוא לא כפה את עצמו. אני חושב שולי הבחורה ביצעה עברה הילכתית חמורה יותר מהערבי.
אני חילוני בכלל אז רב היה יודע יותר ממני פה אבל אסור לתת לערבי לצאת מזה חופשי ולהעניש רק את היהודיה, כמו ברוב המקרים היום. זה לא צדק ולא היגיון וזה נותן לגיטימציה להם להמשיך להתחיל עם יהודיות כי למה לא.

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #22 ב- : דצמבר 03, 2008, 23:36:41 »
אני לא חושב כך, הוא לא כפה את עצמו. אני חושב שולי הבחורה ביצעה עברה הילכתית חמורה יותר מהערבי.
מתנצל שאני מצטט דווקא אותך,
אך זו דוגמא לכך שהרבה אנשים (וגם אני מדי פעם)
אומרים מה שיש להם בראש ואז נוצר סלט טונה ענק!

צריך לברר, ללמוד באור הרעיון/לשאול רב כ"ך'ניק...
וכדומה...
ואני מקווה לתת לכם תשובה אמיתית בנושא בקרוב! :)

מנותק carmit3levi

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #23 ב- : דצמבר 04, 2008, 08:05:30 »

מי אמר שאסור לו להתחיל עם יהודיה ולשאת אותה לאשה?
מי אמר שלך אסור להתחיל עם ערביות ולהתחתן איתם ולגייר אותן?

אין בכלל איסור כזה או אחר
האיסור היה קיים אם אביה של אותה בחורה אסר עליה ואז זה מתוקף כיבוד הורים
אבל גם אז
שאלת את עצמך אם מדובר באבא שהזנה את ביתו?
הוא דיבר איתה בכלל על עם מי היא יוצאת שהיא אחת שבחרה לעשות מה בא לה?
אם הוא לא דיבר איתה יש בשתיקתו הסכמה למעשיה!

מה זה מקרה כזה פשות שמחליטים מי ראוי למוות ומי לא
בשנאתו רצח הוא נפש דם נקי בישראל
ללא עדים
ללא משפט

אם באמת היה חשוב למישהו כאן שזה יהיה לפי משפט הלכה היו מקימים בית משפט הלכתי שהיה מוציא פסקי דין
לא לפי איך שמתחשק ורצון הלב
אלה לפי הישר בעיני ה'.

לא כמו הבית משפט שבמדינה עושים
והיו צריכים לתחזק שם אנשים שבאמת אכפת להם

אם היה בית משפט כזה כולי אמונה שריבונו של עולם היה עושה שכולם היו באים לשם ובית המשפט הקיים היה מאבד את הלגיטימציה שלו בעיני הציבור לטובת הבית משפט שעושה על פי חוקי ה'.

מנותק zelhar

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 4293
אופקים:יהודי חיסל ערבי שיצא עם יהודייה
« להגיב #24 ב- : דצמבר 04, 2008, 08:40:16 »
מה אומר שאסור ליהודיה להזדוג עם ערבי ? הגיון ברי. מדובר באויבי ישראל שמנסים להשמיד אותנו פיזית, רוחנית ומוסרית. צריך להרחיק אותם מקרבנו וכל מי שמזדווג עמם יש להרחיקו מכלל ישראל.