כתב נושא: בוש ובלייר "רוצחי תינוקות גרועים מסדאם"  (נקרא 1703 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
ראש ממשלת מלזיה לשעבר תקף בחריפות את נשיא ארצות הברית ובעל בריתו הבריטי בכנס שקורא להוציא את המלחמה אל מחוץ לחוק הבינלאומי. "ההיסטוריה תזכור את בלייר ובוש כ'רוצחי ילדים' או כ'ראש הממשלה והנשיא השקרנים'. הם פושעי מלחמה וצריכים לעמוד לדין.

כ-2,000 פעילי שלום מרחבי העולם התכנסו היום (ב') בקואלה לומפור שבמלזיה והאזינו לראש הממשלה לשעבר מהטיר מוחמד מאשים את נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש ואת ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר בפשעי מלחמה ורצח תינוקות, וקורא להעמידם לדין בבית משפט בינלאומי.


"בוש ובלייר זוכים לגינויים על ידי העולם כולו ועל ידי אזרחיהם. במידה מסויימת, הם עומדים למשפט על ידי אזרחיהם והתקשורת... צריך לכנות אותם בשם המתאים להם בשל המעשים הרעים שהם ביצעו", אמר מהטיר, כשמאחוריו תמונות של ילדים פצועים ועצירים מעונים.


(מהטיר בכנס)


"ראש ממשלת בריטניה בלייר התחרט על הוצאתו להורג של סדאם חוסיין אבל בה בעת קרא למאזיניו שלא לשכוח שסדאם היה 'הקצב מבגדד'. אבל מיהו בלייר אם לא שותף לרצח של 500 אלף ילדים עיראקים, ושקרן שאמר לבריטים שסדאם יכול לשגר על ארצם נשק להשמדה המונית תוך 45 דקות.


"ההיסטוריה תזכור את בלייר ובוש כ'רוצחי ילדים' או כ'ראש הממשלה והנשיא השקרנים'. מה שבוש ובלייר עשו גרוע יותר ממעשיו של סדאם חוסיין. אבל אל לנו לתלות את בלייר אם בית המשפט ימצא אותו אשם; הוא צריך לשאת תמיד את אות הקלון של 'פושע מלחמה', 'רוצח ילדים', 'שקרן', וכך צריך גם בוש, וגם הבובה של בוש בערבות אוסטרליה" (בכך הוא רומז לראש ממשלת אוסטרליה, ג'ון האוורד).


מהטיר היה הנואם המרכזי בכנס שמשתתפיו קראו להוציא את המלחמה אל מחוץ לחוק. ראש הממשלה הבוטה, שממשלתו הואשמה בעבר בהפרות של זכויות אדם ועינויים, מוביל את היוזמה החדשה ובמקביל מטיח חיצי ביקורת מחודדים כלפי מה שהוא מכנה הצביעות שבמאבק של ארצות הברית לדמוקרטיה במזרח התיכון.

 
לצד הנאום הוצגה בכנס תערוכה של מוצגים העוסקים בעינויים ופשעי מלחמה תחת הכותרת "מהירושימה עד עיראק". את התערוכה מלווה פס קול של צרחות וזעקות כאב של עצירים מעונים וילדים יתומים בוכים". אחד המוצגים בתערוכה הוא חדר עינויים "כמו זה המשמש את ארצות הברית במחנה המעצר בגואנטנמו, קובה ובאבו גרייב". בובות עירומות, כפותות ומכוסות עיניים, מציגות סצינות של עינויים, קשורות למיטת ברזל או לכיסא, משופדות על מסמרים או "מופצצות" במוזיקה מחרישת אזניים.


מוצגים אחרים בתערוכה מראים את טבח מאי לאי במלחמת וייטנאם והן את ההרג של האזרחים בהפצצות ישראליות במלחמת לבנון בקיץ החולף.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i