כתב נושא: פלסטינים ניסו לחטוף ישראלי בצומת עלי  (נקרא 1710 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
פלסטינים ניסו לחטוף ישראלי בצומת עלי
« ב- : פברואר 05, 2007, 07:01:37 »
שלושה פלסטינים בפיאט אדומה הגיעו לטרמפיאדה בצומת עלי וניסו לשדל אזרח שהמתין שם להיכנס לרכב. האזרח החשדן סירב, והשלושה נמלטו. כוחות הביטחון מיהרו לפרוס מחסומים בכל האזור בכדי לנסות ולאתר את הרכב. במחסום ביר זית עצרו כוחות מג"ב שלושה חשודים, אנשי חמאס, כשברכבם אקדחים ותחמושת.

אזרח ישראלי דיווח אמש (יום א') כי שלושה פלסטינים ניסו לחטוף אותו בשעות הערב מטרמפיאדה בצומת עלי שליד רמאללה. האיש לא נפגע. כוחות הביטחון פרסו מחסומים באזור ולכדו שלושה פלסטינים, אנשי חמאס, החשודים במעשה. השלושה הועברו לחקירה בניסיון לבחון את מעורבותם בפרשה.

תחילתו של האירוע בשעות הערב, אז הגיעו לטרמפיאדה שלושה פלסטינים בפיאט אדומה. על פי הדיווח של אותו אזרח, ניסו השלושה לשדלו להיכנס לרכב אולם הוא סירב והם נמלטו.


האיש דיווח במהרה לכוחות הביטחון על התקרית ואלו הגיעו למקום ופרסו מחסומים. באזור צומת ביר זית הצליחו כוחות מג"ב שעמדו במחסום לעצור רכב העונה לתיאור שנתן הישראלי. בתוך הרכב ישבו שלושה פלסטינים ונמצאו אקדחים ותחמושת. השלושה נלקחו לחקירה.


(צומת עלי, מקום ניסיון החטיפה)

עם זאת הפלסטינים ממעיטים בחשיבות האירוע. לדבריהם, מדובר בגנבי רכב שנעצרו על-ידי אנשי כוחות הביטחון ולא בחוטפים.


במערכת הביטחון שבים וקוראים לאזרחים ישראלים שלא לעלות על טרמפים. בידי מערכת הביטחון, אומרים בצה"ל, יש לא מעט התרעת על כוונה של ארגוני טרור לחטוף אזרחים ישראלים. לפני כחודשיים הפיץ צה"ל בשיתוף ראשי ההתיישבות קלטות בקרב התושבים ביהודה ושומרון-באולפנות ובבתי הספר המסבירים מדוע מסוכן לעצור טרמפים.


רק בחודש דצמבר האחרון הותר לפרסם כי נעצרה חולייה שתכננה על פי החשד לחטוף יהודים באזור ירושלים. שלושה פלסטינים חברי חמאס נעצרו בנובמבר על-ידי שירות הביטחון הכללי, צה"ל ומשטרת ירושלים. ממערכת הביטחון נמסר כי השלושה היו בשלבים מתקדמים לחטוף ישראלי, ניסיון שבעקבותיו תכננו השלושה לדרוש שחרור של אסירים פלסטינים הכלואים בישראל.


חברי החוליה נעצרו לאחר שרכשו נשק ותכננו לגייס חברים נוספים, בהם גם נהג תושב ירושלים לצורך ביצוע החטיפה. במהלך חקירת השלושה נתפסו סכומי כסף גדולים וכן רובה מסוג קלצ'ניקוב.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i