כתב נושא: "מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים  (נקרא 5563 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« ב- : אוגוסט 28, 2008, 17:08:36 »
בס"ד
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
הרב משה צוריאל
השיעור ניתן בתשס"ז
נערך על ידי הרב

מוקדש לעלוי נשמת
רחל בת יקוט

"כי יקום בקרבך נביא או חולם חלום, ונתן אליך אות או מופת. ובא האות והמופת אשר דיבר אליך, לאמור: נלכה אחרי אלהים אחרים אשר לא ידעתם, ונעבדם. לא תשמע אל דברי הנביא ההוא, או אל חולם החלום ההוא. כי מנסה ה' אלוהיכם אתכם, לדעת הישכם אוהבים את ה' אלוהיכם בכל לבבכם ובכל נפשכם" (דברים יג, ב-ג).


פסוקים אלו תמוהים. הא כיצד יצליח נביא שקר לעשות נס ומופת? עונה התורה כי הקב"ה הוא שמסייע בידו לעשות נס זה. כלומר, תהיה באפשרותו גם להחיות את המת, או גם לעצור את מהלך השמש! ולא מדובר כאן רק על נכרי המתעתע בנו לעבוד עבודה זרה, אלא גם אם יהודי יעשה כך, ומוליך אותנו לנהוג הנהגות בלתי תורניות, אין להיות מושפע מנסיו ונפלאותיו.

וכך לשון הגאון ר' יעקב עמדין: "כי מנסה ה' אלוהיכם אתכם, לפיכך ודאי מסייעין לפעמים מן השמים להצליח מעשה שטן, לנסות בו ליבות הישרים והתמימים. ולא זו בלבד בעבודה זרה ונביא שקר, אלא אפילו בנסים גמורים הנעשים ע"י חכם וחסיד מחכמי התורה הקדושים, העוסקים בבניינו של עולם וכל מעשיהם לקיום וחיזוק הדת, לא השגיחו חז"ל לבטל בשביל כך [בשביל נסים ונפלאות שפעלו] אפילו דבר קל מהסכמת הרבים [כמו שחז"ל לא נטה לבם אחרי ר' אליעזר בן הורקנוס כאשר נעשו אותות ומופתים, בבבא מציעא נט ע"ב] וכו'. מכאן אתה דן קל וחומר לדברים הנוגעים בעיקרי האמונה ויסודי התורה, התחזק אל תרף, ולבך לא יחרף ולא יירך, מבעל הנס ולא מבעל השם ולא מבעל החלום. ולא אפילו ממלאך או ממלך, לא תירא ולא תיחת וכו'. ואמר, אל תיראי תולעת יעקב (ישעיה מא,יד), מי את ותיראי מאנוש ימות? (ישעיה נא, יב) הן גור יגור אפס מאותי (ישעיה נד, טו). כי מוראו של הקב"ה באמת מבריח כל מורא זולתו" ("מגדל עוז", עלית היראה, מהד' ברדיצ'וב, עמ' קלט).

על מה הדברים אמורים בימינו? ישנם כמה זוגות שלפני נישואיהם החתן והכלה הולכים אל "מקובלים" לבדוק אם יש התאמה בשמותיהם. והללו לפעמים שוללים את הזיווג, מפני שב"רוח קדשם" חשים הם שהשמות אינם ראויים זו לזו. ויש אנשים המחליפים דירה מפני שאיזה "מקובל" ראה פסול מסויים (וע"פ רוב איננו פסול ע"פ הלכות רמב"ם ושו"ע) באותיות שבמזוזה שהביאו לו. ויש זוגות שאין בין בני הזוג "שלום בית" ובמקום לחפש ייעוץ מקצועי, הם מסתמכים על "בודקי הכתובה". וכאשר הללו מצאו בו איזה שהוא פגם, פוסלים את הכתובה, ובמחיר אשר יושת על בני הזוג עורכים "כתובה" חדשה. וכמובן, בהרבה מקרים הבעיות בינו לבינה חוזרות, כי לא נעשה בכך שום טיפול. ויש "מקובל" שכאשר אחד מבני הזוג מביא (או מביאה) לפניו תמונה של בת הזוג, הוא על פי "רוח קדשו" מחליט אם פניהם לגירושין או להמשיך בנישואיהם. ויש "מקובלים" שבאים אליהם לקבל ייעוץ אם לערוך ניתוח רפואי שהרופא ממליץ עליו, או להמנע ממנו. או לייעץ אם להתנתח בארץ או לנסוע לחו"ל. וכמובן, בדיני נפשות נוראים מחליטים הללו לפי איזה "חוש" עליון שכביכול שורה עליהם. קצרה כאן היריעה לפרט כל הקלקולים הנעשים בשם "קבלה".

והנה שמענו על דורות רבים של מקובלים עצומים, רמ"ק, אר"י ז"ל, רמח"ל, גר"א, מחבר לשם שבו ואחלמה ועוד ועוד. מכולם לא שמענו שהלכו אליהם לשמוע עצות "מיסטיות" מהסוג הנ"ל. יתרה מזאת, בדורנו שאין נביא, אין טעם לשאול בדברים שאין להם מבוא לשכל פשוט. ידועה סמכותו העליונה של רבי שניאור זלמן מלאדי. כך הוא כותב בספר "תניא" (עמ' קלד): "לכו נא וניווכחה, איה איפה מצאתם מנהג זה באחד מכל ספרי חכמי ישראל הראשונים והאחרונים להיות מנהג ותיקון לשאול בעצה גשמית כדת מה לעשות בעניני העולם הגשמי? אף לגדולי חכמי ישראל הראשונים כתנאים ואמוראים, אשר כל רז לא אניס להון, ונהירין להו שבילין דרקיע. [וגם מהם לא היו שואלים מהם שאלות גשמיות] כי אם לנביאים ממש, אשר היו לפנים בישראל כמו שמואל הרואה אשר הלך אליו שאול לדרוש בענין האתונות שנאבדו לאביו. כי באמת כל עניני האדם, לבד מדברי תורה ויראת שמים, אינם מושגים רק בנבואה וכו'. ומה שאמרו חז"ל (אבות ו') ונהנין ממנו עצה ותושיה, היינו בדברי תורה הנקרא תושיה" עכ"ל לעניננו.

אבל עומד לנגדנו כאן שחלק מהמזוייפים הנ"ל הינם בכל זאת יודעים להגיד עתידות. וכן הם מסתכלים בפרצופו של אדם ויודעים גם מה שהוא חושב עכשיו [טלפתיה], ויתארו כמה פרטים ממה שעבר עליו בימים שהיו. כלום אין מכך ראיה ששורה עליהם רוח הקודש? והרי לפעמים הם מנבאים עתידות, ולפעמים קורה בדיוק כמו שהם אמרו? האם אין מכאן ראיה שלדבריהם יש סייעתא דשמיא?

שני דיחויים לדבר. ראשית כל, גם לגוים יש יכולת על טבעית זו. כתב על כך רמב"ן (דברים, פרק יג) וכתב על זה הרמב"ם (בהקדמתו למשנה, ברכות, מהד' הגר"י קאפח עמ' ו). לא מרוח הקודש באה להם ידיעה מופתית זו, אלא מרוח הטומאה. וזו תופעה ידועה אצל האומות גם בימינו. לפני כמאה שנה מפני התגנשות בקרחון טבעה בים הצפון אטלנטי אניית נוסעים בשם "טיטניק". וניספו אלף וחמש מאות נוסעים. אבל ארבעה עשרה שנה לפני זה כבר הזהיר על כך חוזה עתידות בשם מורגן רוברטסון, בספרו "פוטיליטי". שם קבע התאריך, המקום, וממדי האסון בדייקנות מדהימה. וכן לענין רציחת נשיא ארה"ב קנדי, צפתה זאת מראש מגידת עתידות בשם ג'ין דיקסון. קבעה את החודש, סוג המארב, תיאור הרוצח ועוד. וזאת פירסמה ארבע שנים לפני הרצח! וכן יש עוד תעודות רבות מגויים אחרים. יודעים אנו שלא שרתה עליהם רוח הקודש. ובארצנו ישנם חילונים גמורים בעלי כוחות על טבעים כמו אורי גלר והדומים לו. [חכמי האומות חקרו במאות מקרים מתועדים של "ידיעות בלתי חושיות", באוניברסיטה דוקס (מחלקה לפארא-פסיכולוגיה), בארה"ב. ע"ע ספרו של השופט יעקב בזק, "למעלה מן החושים", הוצ' דביר, עמ' 19-27].

על כל אלו, ועל הפונים לאותם "מקובלים" העוסקים בהגדת עתידות או צפונות, ציוה אותנו הקב"ה "תמים תהיה עם ה' אלוהיך" (דברים יח, יג). מבאר רש"י "התהלך עמו בתמימות ותצפה לו, ולא תחקור אחר העתידות". אבל יש בזה גם נזק קרוב ח"ו. כיון שהללו רק לפעמים צודקים, ולא בכל מה ששואלים מהם, הרי פעמים רבות הם גורמים נזקים עצומים. הם מפרקים זיווגים בין הבאים לשאול עצתם, או מחברים יחד מה שאין לחבר, וגורמים לאנשים להסב מקצוע בטרם הוכשרו לכך, או לעבור דירה (אפילו בהפסד גדול בערך הדירות) או מונעים מאנשים טיפול רפואי מתאים. הכל בגין אמונה "תמימה" בכח ברכותיהם במלל פיהם. ויש בזה סרך עבודה זרה.

וכבר בימי ה"אור שמח" הוא נתקל בתופעה מוזרה זו, של האמונה שהעם רוחש לאיש בעל כריזמה. וכך הוא כותב: "הנה ידוע התהוות הכבוד בעם, ישנו משני פנים. או מעוצם החכמה של הנכבד, ומדותיו האלוקיות והנהגתו הנפלאה [וזה טוב]. או מפעולות זרות בלתי מושגות, ופלאים יוצאים מגדר ההרגל הטבעי, עד שיחשבוהו לאלוקי [וזה רע] וכו'. (ואחר שמתאר את הכבוד של הסוג הראשון, עובר לתאר הסוג השני) אולם האיש המכובד מצד פעולותיו הזרות והנפלאות, הוא יהולל [משבחים אותו] תחילה מן ההמון [העם] וכו' ויטפלו עליו שקרים ופליאות זרות בסיפורים מפליאים, עד כי יתפרסם שמו אצל ההמון. וגודל הפרסום יעשה כנפיים גם בליבות הנבונים בעם, להטיל ספק בליבם לאמר, לא לחינם יתפרסם שמו אצל ההמון. עד כי גם הם יכבדוהו, והנסיון יוכיח על כך! [כלומר, מחבר "אור שמח" תמה על פתיותם של ה"נבונים" הללו] וכו' וכו'. כי המופת, אם יעשהו אדם פחות המעלה, לא יתפעלו ממנו הנבונים [האמתיים] ומבקשים להם סיבות וטענות לדחות". ("משך חכמה", שמות יא, ג).

וכבר כתב הגר"א: "כי דרך הצדיקים, הכל באתכסיא" [בהצנע] (על משלי יב, כח) ובורחים מהפרסום. כל שכן שחלק גדול מה"מקובלים" המזוייפים הנ"ל עוד מקבלים "פדיונות", כספים רבים על ברכותיהם. אמנם ע"פ רוב הם מנהלי מוסדות תורה וחסד, ובחיפוי זה נחשבו הכספים ל"צדקה". אבל אין שום פיקוח על חלוקת הכספים, וחלק גדול הולך להחזקתם ושל המקורבים להם.

לכן בימינו, למרות שלפעמים אנו נראה כיצד אנשים שאינם תלמידי חכמים, ויש מהם הרחוקים מדרכי החסידות האמתית, והם פועלים "מופתים", עלינו לזכור את הפסוקים בהם התחלנו מאמר זה. "כי מנסה ה' אלוהיכם אתכם". יש ללכת בדרכי אבותינו שלא חקרו בעניני גשמיות אצל "מקובלים". קבלה אמתית היא לימוד עיוני, חקירות נשגבות. צר לנו שבאו אנשים המייעצים לאנשים בשאלות גורליות ביותר, ועושים זאת בשקר, כביכול בשם "קבלה".
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 28, 2008, 17:23:06 »
הרמב"ם כותב על מעשה שאול ו"בעלת האוב" שזה הבל הבלים, זה שרלטנות בעלמא, זה לא כוחות ולא נעליים.
אורי גלר הוא מאחז עיניים ואיננו טוב יותר מאף קוסם מיקצועי, כל מה שהוא עושה גם דיוויד בליין ודיוויד קופרפילד וגם הארי הודיני יכלו לעשות.
והגויים שצפו ב"דייקנות" זה דברי פרשנות שנתנים גם לראותם אחרת בקונסטלציה כזו או אחרת, בדיוק כמו כתבי מישל דה נוסטרדאמוס.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 28, 2008, 23:03:41 על ידי נץ וגאה בזה »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 28, 2008, 20:13:21 »
וכך כותב הראשון לציון הרב עובדיה יוסף בסיפרו הליכות עולם חלק ז' פרשת פינחס עמ' ר"י: "הרמב"ם שכתב בעיניין השדים והרוחות הכשפים והלחשים שהכל שקר, ובביאורי הגר"א (הגאון מווילנה) יו"ד ס' קעט' ס"ק יג' כתב ע"ז בזה"ל :וכבר היכו על קודקדו. שהרי מצינו כמה מעשיות בגמרא על פי שמות וכשפים, כדאיתא בגמרא בשבת (דף פא' עמ א'), ובחולין (דף ק"ה עמ' ב'), ובסנהדרין (דף ס"ח עמ' א'), ובירושלמי (ס"פ ד' מיתות). וכו'. והפילוסופיא הארורה הטתו ברוב לקחה, לפרש הגמ' הכול בדרך הלציי, ולעקור אותן מפשטן".

והדברים נכוחים למביני עיניין, ויודעי ח"ן...
« עריכה אחרונה: אוגוסט 28, 2008, 20:15:00 על ידי eran »

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 28, 2008, 22:07:56 »
וכך כותב הראשון לציון הרב עובדיה יוסף בסיפרו הליכות עולם חלק ז' פרשת פינחס עמ' ר"י: "הרמב"ם שכתב בעיניין השדים והרוחות הכשפים והלחשים שהכל שקר, ובביאורי הגר"א (הגאון מווילנה) יו"ד ס' קעט' ס"ק יג' כתב ע"ז בזה"ל :וכבר היכו על קודקדו. שהרי מצינו כמה מעשיות בגמרא על פי שמות וכשפים, כדאיתא בגמרא בשבת (דף פא' עמ א'), ובחולין (דף ק"ה עמ' ב'), ובסנהדרין (דף ס"ח עמ' א'), ובירושלמי (ס"פ ד' מיתות). וכו'. והפילוסופיא הארורה הטתו ברוב לקחה, לפרש הגמ' הכול בדרך הלציי, ולעקור אותן מפשטן".

והדברים נכוחים למביני עיניין, ויודעי ח"ן...
כבר ערכו על זה ויכוח בעבר, אין לי מה לחזור על זה שובhttp://hayamin.org/forum/index.php?topic=3427.0
ובמיוחד זה- http://hayamin.org/forum/index.php?topic=670.0
וגם זה http://hayamin.org/forum/index.php?topic=865.16
« עריכה אחרונה: אוגוסט 28, 2008, 22:37:04 על ידי נץ וגאה בזה »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #4 ב- : אוגוסט 29, 2008, 00:45:36 »
מעניין להוסיף את דברי הרב נויגרשל שליט"א לשאלה: האם יש שדים לפי השקפת היהדות? מה יחס היהדות לשדים?
וזה תשובתו: "התלמודים והמדרשים מדברים במקומות רבים על מציאותם של כוחות טומאה המכונים שדים, הרמב"ם שלל מציאותם של שדים אם כי ברור שהרמב"ם מעולם לא סתר את דברי הגמרא ובהקדמתו למורה נבוכים מוסיף הוא אזהרה לבל יהין אדם ללמד דברים שהבין ממנו במידה ואינם עולים בקנה אחד עם מה שקדמו קודמיו ובכך הכריז כי מעולם לא סתר את דברי חז"ל. וכך נוהג הרמב"ם ביד החזקה ובכל כתביו - נשען הוא על דברי חז"ל מסתמך עליהם כעל אמת מוחלטת ומנסה להבינם.
ניתן לומר שהרמב"ם התכון לומר שבימיו כבר לא הופיעו שדים כלל וניתן לומר שהרמב"ם התכוון לשלול מציאותם של שדים במובן שהמוני העם התכוונו אבל כוחות טומאה רוחניים שאינם מופיעים בצורה גשמית כלשהי יש ויש". ע"כ.
http://www.moreshet.co.il/web/shut/shut2.asp?id=34739

גם הרב אמנון יצחק (תימני!) התייחס לרמב"ם הזה באותו יחס ואמר - שכישופים ושדים יש, הם מוזכרים במקרא ובחז"ל, ואין על הדבר עוררין!!

כל המקרא, התלמוד, הזוהר כולו, הקבלה, ומפרשי התלמוד, וספרי הרמח"ל, מלאים במלאכים, שמות והשבעות, שדים ורוחות, וכל מיני כוחות על טיבעיים, הרי זה פשוט שכמו שהקב"ה ברא בעולם כוחות רוחניים טובים, הוא ברא כוחות רוחניים טמאים, בבחינת: "זה לעומת זה עשה האלוקים".

ותראה מרן הגר"ע יוסף שליט"א שלו שיטה מאוד רציונלית בהלכה, וכמו שהוא כותב אין ספור פעמים: "בהלכה אין לי עסק בנסתרות". אפילו הכי הוא דחה את גישת הרמב"ם בזה, ואפילו בהלכה למעשה שבה מרן נוקט בשיטה הרציונאלית!

כל טוב!!!
« עריכה אחרונה: אוגוסט 29, 2008, 01:21:17 על ידי eran »

מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #5 ב- : אוגוסט 29, 2008, 01:41:35 »
"היו תמימים עם ה' אלקוכים"
תם זה גם מילה לשלם,והיו שלמים עם ה' אלקוכים היא גם הכוונה בלא להיצתרך שומדבר מלבדו,כי כשאתה שלם עם ה' אתה באמת לא צריך עוד שום דבר בחייך,בטח לא איזה מקובל שיעזור לך.
זה לפי נשיאי חב"ד..
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #6 ב- : אוגוסט 29, 2008, 05:09:08 »
וכך כותב הראשון לציון הרב עובדיה יוסף בסיפרו הליכות עולם חלק ז' פרשת פינחס עמ' ר"י: "הרמב"ם שכתב בעיניין השדים והרוחות הכשפים והלחשים שהכל שקר, ובביאורי הגר"א (הגאון מווילנה) יו"ד ס' קעט' ס"ק יג' כתב ע"ז בזה"ל :וכבר היכו על קודקדו. שהרי מצינו כמה מעשיות בגמרא על פי שמות וכשפים, כדאיתא בגמרא בשבת (דף פא' עמ א'), ובחולין (דף ק"ה עמ' ב'), ובסנהדרין (דף ס"ח עמ' א'), ובירושלמי (ס"פ ד' מיתות). וכו'. והפילוסופיא הארורה הטתו ברוב לקחה, לפרש הגמ' הכול בדרך הלציי, ולעקור אותן מפשטן".

והדברים נכוחים למביני עיניין, ויודעי ח"ן...
בס"ד

הרב שלך פסק שמותר למסור שטחי א"י תמורת "שלום אמיתי".  כל פעם שאני שומע או קורא את השם שלו, בא לי להקיא, וכך גם מרגישים רוב החילוניים, ששונאים יהודים ויהדות בגלל מפלגות מושחתות כמו ש"ס שמונהגות ע"י רבנים כמו הרב שלך.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #7 ב- : אוגוסט 29, 2008, 11:40:31 »
בס"ד

הרב שלך פסק שמותר למסור שטחי א"י תמורת "שלום אמיתי".  כל פעם שאני שומע או קורא את השם שלו, בא לי להקיא, וכך גם מרגישים רוב החילוניים, ששונאים יהודים ויהדות בגלל מפלגות מושחתות כמו ש"ס שמונהגות ע"י רבנים כמו הרב שלך.

א. קודם כל וודאי שאני מוחה בך...

ב. טוב לדעת שככה אתה מרגיש זה אחד מסממני הגאולה: "חכמת סופרים תסרח", "ויראי חטא חמאסו" - זה אומר שהגאולה קרובה!!

ג. הדברים שהבאתי לעיל מובאים בשם הגאון מוילנא, האם גם עליו אתה חולק?

ד. מוזר שככה אתה טוען, שהרי לאחרונה אני בדקתי וראיתי שלש"ס יש 156 חברי עיריות במונציפלי, 12 ח"כ, ו-4 שרים, וכמה יש לתנועת כ"ך?

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #8 ב- : אוגוסט 29, 2008, 12:43:20 »
א. קודם כל וודאי שאני מוחה בך...

ב. טוב לדעת שככה אתה מרגיש זה אחד מסממני הגאולה: "חכמת סופרים תסרח", "ויראי חטא חמאסו" - זה אומר שהגאולה קרובה!!

ג. הדברים שהבאתי לעיל מובאים בשם הגאון מוילנא, האם גם עליו אתה חולק?

ד. מוזר שככה אתה טוען, שהרי לאחרונה אני בדקתי וראיתי שלש"ס יש 156 חברי עיריות במונציפלי, 12 ח"כ, ו-4 שרים, וכמה יש לתנועת כ"ך?
א.) אתה מוחה לשווא ומבזבז את זמנך.
ב.) סממני הגאולה האחרים מרגשים אותי יותר.
ג.) כל מי שאומר "ברוך הוא וברוך שמו" לאחר שמו של ה' בחזרת הש"ץ בכל תפילה בכל יום במהלך השנה, חולק על הגר"א בהכרח שאומר שרק אומרים אמן בסוף הברכה ותו לא, אז חדל קשקשת.
ד.) אמור לי מי הם עיריות אלו ואומר לך מי הם מצביעי ש"ס לפי פילוח אזורי.
ועצם זה שהם יושבים בממשלה זו ויש להם 4 שרים שכל שהם יודעים לעשות זה לצווח ככרוכיה על תקציבי "אל-המעיין" וקיצבאות ילודה שממילא הולכים ברובם המוחץ לאויבנו המוסלמים הערבים היושבים במדינתנו ומוצצים את לשדנו,הרי שזה מהווה תעודת עניות עם חותמת בד"ץ בית יוסף.
ושאלתך לגבי תנועת כ"ך, היא יותר מאשר סרקאזם זול ועלבון לאינטלגנציה כי להווי ידוע שלתנועה זו כיום אין אפשרות של השתתפות במערכת הפוליטית, בין זו המוניציפאלית ובין זו הכלל מדינתית.
ותמהני מעבר לכך, בתור אחד שיצא כנגד קיום המדינה כשלעצמה לאור השקפתך לגבי ג' שבועות לאור הפרשנות הפוליטית של סאטמער, ערן, אתה שוב מראה כאן צביעות ברמה עליונה, הרי עתה, אתה משתמש בהשתתפות במערכת הפוליטית בתור תעודת כבוד וקרדום לחפור בו, אוי לבושה.
« עריכה אחרונה: אוגוסט 29, 2008, 12:46:26 על ידי נץ וגאה בזה »
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק נאור

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 387
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #9 ב- : אוגוסט 29, 2008, 13:37:07 »
בס"ד

הרב שלך פסק שמותר למסור שטחי א"י תמורת "שלום אמיתי".  כל פעם שאני שומע או קורא את השם שלו, בא לי להקיא, וכך גם מרגישים רוב החילוניים, ששונאים יהודים ויהדות בגלל מפלגות מושחתות כמו ש"ס שמונהגות ע"י רבנים כמו הרב שלך.

כדאי היית לחוב בעצמך, על שכינית את גדול דורנו מורנו ורבנו בשמות שלא ראוים. ידידי, לא הגיוני שתגיד שארץ ישראל מגיעה לך, בלי שאתה מאמין בתורה.
ואם אתה מאמין בתורה, הרי אתה ככלי ריק שאין בו מים, כי אם היה בך טיפת תורה, אתה לא היית מדבר על תלמיד חכם בשמות שלא ראויים, קל וחומר אם הוא גודל דורנו, מורנו ורבנו, הרב עובדיה יוסף. בן אדם שלומד תורה לא לשמה, רק בן אדם כזה יכול להגיע לכאלה תובנות, שהוא, האדם הדל, הריקני והחסר דעה יכול לכנות את גדול ישראל בשמות. וכידוע, אם הבור ריק ואין בו מים - אז פשיטא שיש בו נחשים ועקרבים.

אם אתה חילוני, הדיון לא עוסק כלל בך. שכן אתה אינך מאמין בכלום, ואתה חושב שא"י שייכת לך? לפי איזה טעם? ארץ ישראל של עם ישראל, שגם הוא מהתורה הקדושה, רק ע"פ התורה הקדושה, ולא לפי אלוהיך - הרצל. דע לפני מי אתה עומד, ודע מי אתה עתיד לתת דין וחשבון - ביזוי תלמיד חכם קשה יותר מהכל - ק"ו כמו שאמרתי אם הוא גדול ישראל. ואם בא לך להקיא - זה לא בגלל הסיבות שרשמת - אלא בגלל הצואה שלך, שמרב שהיא גדולה אי-אפשר לראות בין אדם בדמותך. כולך מלא רפש, שספק גדול מאוד מאוד אם הוא יתנקה מתי שהוא - לכן, הייתי ממליץ לך להקיא כמה שיותר - כי אם תקיא, יש סיכוי שתקיא גם את הנשמה שלך.


ואני אוסיף עוד דבר בעריכה , שאם זה הפורום של תנועת כ"ך, אין לי חלק איתכם. תדע לך, חיים בן פסח, האלקשי ושאר האנשים הנחמדים שמנהלים פה, שאם זה הלך הרוח בפורום המטונף הזה - ספק גדול אם פורום שבתוכו יש ביזוי תלמיד חכם גדול בצורה בוטה כזאת - יוכל להתרומם מתי שהוא. חיים, שלום ולהתראות - אם אלה מנהלי הפורום שלך - אני לא רוצה להיות בפורום שלך וערן, ידידי, אני אשמח אם גם אתה תעזוב - בן אדם שיש לו חלק בביזוי תלמיד חכם כה עצום הוא בבעיה. ולנו יש חלק כי אנחנו רשומים פה. ביי
« עריכה אחרונה: אוגוסט 29, 2008, 13:44:02 על ידי נאור »

מנותק גור-אריה

  • "אריה ישאג מי לא ירא"
  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3034
  • לָמוּת אוֹ לִכְבּוֹש אֶת הָהָר
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #10 ב- : אוגוסט 29, 2008, 15:44:39 »
כדאי היית לחוב בעצמך, על שכינית את גדול דורנו מורנו ורבנו בשמות שלא ראוים. ידידי, לא הגיוני שתגיד שארץ ישראל מגיעה לך, בלי שאתה מאמין בתורה.
ואם אתה מאמין בתורה, הרי אתה ככלי ריק שאין בו מים, כי אם היה בך טיפת תורה, אתה לא היית מדבר על תלמיד חכם בשמות שלא ראויים, קל וחומר אם הוא גודל דורנו, מורנו ורבנו, הרב עובדיה יוסף. בן אדם שלומד תורה לא לשמה, רק בן אדם כזה יכול להגיע לכאלה תובנות, שהוא, האדם הדל, הריקני והחסר דעה יכול לכנות את גדול ישראל בשמות. וכידוע, אם הבור ריק ואין בו מים - אז פשיטא שיש בו נחשים ועקרבים.

אם אתה חילוני, הדיון לא עוסק כלל בך. שכן אתה אינך מאמין בכלום, ואתה חושב שא"י שייכת לך? לפי איזה טעם? ארץ ישראל של עם ישראל, שגם הוא מהתורה הקדושה, רק ע"פ התורה הקדושה, ולא לפי אלוהיך - הרצל. דע לפני מי אתה עומד, ודע מי אתה עתיד לתת דין וחשבון - ביזוי תלמיד חכם קשה יותר מהכל - ק"ו כמו שאמרתי אם הוא גדול ישראל. ואם בא לך להקיא - זה לא בגלל הסיבות שרשמת - אלא בגלל הצואה שלך, שמרב שהיא גדולה אי-אפשר לראות בין אדם בדמותך. כולך מלא רפש, שספק גדול מאוד מאוד אם הוא יתנקה מתי שהוא - לכן, הייתי ממליץ לך להקיא כמה שיותר - כי אם תקיא, יש סיכוי שתקיא גם את הנשמה שלך.


ואני אוסיף עוד דבר בעריכה , שאם זה הפורום של תנועת כ"ך, אין לי חלק איתכם. תדע לך, חיים בן פסח, האלקשי ושאר האנשים הנחמדים שמנהלים פה, שאם זה הלך הרוח בפורום המטונף הזה - ספק גדול אם פורום שבתוכו יש ביזוי תלמיד חכם גדול בצורה בוטה כזאת - יוכל להתרומם מתי שהוא. חיים, שלום ולהתראות - אם אלה מנהלי הפורום שלך - אני לא רוצה להיות בפורום שלך וערן, ידידי, אני אשמח אם גם אתה תעזוב - בן אדם שיש לו חלק בביזוי תלמיד חכם כה עצום הוא בבעיה. ולנו יש חלק כי אנחנו רשומים פה. ביי

וכשהרב שלכם פסק נגד בתורה אין בזה ביזוי תלמידי חכמים? בין התלמידי חכמים שביזו הרבנים מהסוג הזה:
הרמב"ן,הגר"א,הרמב"ם ועוד גדולי ישראל שפסקו על מלחמת מצווה זו אף בזמן גלות כאמור.

ידידי,הבעיה שלכם שאתם מתייחסים אך ורק לידיעות מי שהוא "תלמיד חכם" כלומר שהוא בקי בתורה הוא גם צדיק וזהו שקר גמור!
אדם נבחן על פי מעשיו לא ע"פ לימודו,מי שבקיא בתורה ולא מקיימה מצבו גרוע אף יותר מכיוון שהוא מזיד.
וידועים דברי חז"ל על רבי אליעזר בן הורקנוס שהיה תלמיד חכם עצום אך מאחר שפסק שלא כמו התורה אף שיצאה בת קול לטובתו החרימו אותו!
מכיוון שהתורה לעולם לא משתנת וכך פסק הרמב"ם שגם אם יבוא צדיק ותלמיד חכם ויאמר שיש להוריד מצווה אחת מהתורה ביודע שהוא נביא שקר
וחייב מיתה!

ואם אתה לא מסוגל להתמודד עם הטיעונים ומעדיף לברוח זה רק מוכיח שאין לך כלום ביד מלבד סיסמאות ומנטרות ולא שום דבר כהוכחה לצדקת דרכיך
אז אל תטען שאתה בא מכח התורה,תגיד שיותר נוח לך להאמין שאתה תשב בבית ולא תעשה כלום והמשיח יבוא לגאול אותך בלי שאתה תלחם
למען הבאתו. תגיד שיותר נוח לך לשבת במזגן מאשר להשרף בשמש בגבעות והלסכן את חייך.

תָּגָר- עַל כָּל מַעֲצוֹר וּמֵצָר אִם תַּעַל אוֹ תֵרֶד
בְּלַהַב הַמֶּרֶד שָׂא אֵש לְהַצִּית - אֵין דָּבָר !
כִּי שֶקֶט הוּא רֶפֶש הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶש
לְמַעַן הַהוֹד הַנִּסְתָּר.

מנותק eran

  • חבר(ה) מקצועי(ת)
  • *
  • הודעות: 662
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #11 ב- : אוגוסט 29, 2008, 17:04:29 »
א.) אתה מוחה לשווא ומבזבז את זמנך.
ב.) סממני הגאולה האחרים מרגשים אותי יותר.
ג.) כל מי שאומר "ברוך הוא וברוך שמו" לאחר שמו של ה' בחזרת הש"ץ בכל תפילה בכל יום במהלך השנה, חולק על הגר"א בהכרח שאומר שרק אומרים אמן בסוף הברכה ותו לא, אז חדל קשקשת.
ד.) אמור לי מי הם עיריות אלו ואומר לך מי הם מצביעי ש"ס לפי פילוח אזורי.
ועצם זה שהם יושבים בממשלה זו ויש להם 4 שרים שכל שהם יודעים לעשות זה לצווח ככרוכיה על תקציבי "אל-המעיין" וקיצבאות ילודה שממילא הולכים ברובם המוחץ לאויבנו המוסלמים הערבים היושבים במדינתנו ומוצצים את לשדנו,הרי שזה מהווה תעודת עניות עם חותמת בד"ץ בית יוסף.
ושאלתך לגבי תנועת כ"ך, היא יותר מאשר סרקאזם זול ועלבון לאינטלגנציה כי להווי ידוע שלתנועה זו כיום אין אפשרות של השתתפות במערכת הפוליטית, בין זו המוניציפאלית ובין זו הכלל מדינתית.
ותמהני מעבר לכך, בתור אחד שיצא כנגד קיום המדינה כשלעצמה לאור השקפתך לגבי ג' שבועות לאור הפרשנות הפוליטית של סאטמער, ערן, אתה שוב מראה כאן צביעות ברמה עליונה, הרי עתה, אתה משתמש בהשתתפות במערכת הפוליטית בתור תעודת כבוד וקרדום לחפור בו, אוי לבושה.

א) תקרא את תחילת ספרו של הרב כהנא "אור הרעיון", בנושא הזה של "למחות אפילו שזה נופל על אוזניים ערלות".

ב) ממש מעניין אותי...

ג) כן אבל פה זה מחלוקות קצת שונה "מברוך הוא ברוך שמו", ואם תדייק בגאון מוילנא, הוא אומר (ולא חלילה אני!): "והפילוסופיא הארורה הטתו ברוב לקחה, לפרש הגמ' הכול בדרך הלציי, ולעקור אותן מפשטן"!

ד) נתניה שזה עיר חילונית יש לנו 10 מנדטים יושבים בעיריה!!

ה) מעולם לא אמרתי שאני סאטמר, אמרתי שיש דרך ושיטה כזאת, וגם דיברהם דברי אלוקים חיים, ולפעמים לדבריהם יש נפקותה הלכתית גם לנו!

נאור אתה צודק באלף אחוז, אנשים מסכנים הם, פעם הייתי כועס עליהם, היום אני פשוט מרחם עליהם. הם תוצר עלוב של האבסה של התשקורת החילונית, ביחד עם שיתוף של "שכל -ישר" כפי שהם קוראים לזה, אבל אל תדאג, לא לנו משפט הבכורה, כי לאלוקים, ודע "על הכל יביאך האלוקים במשפט", שהקב"ה מוחל על כבודו ואין מוחל על כבודו של הצדיק...

והוא רחום יכפר עוון...

נ.ב - נץ, אהבתי את העקיצות העסיסיות שלך...
« עריכה אחרונה: אוגוסט 29, 2008, 17:29:17 על ידי eran »

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #12 ב- : אוגוסט 30, 2008, 20:55:41 »
א) תקרא את תחילת ספרו של הרב כהנא "אור הרעיון", בנושא הזה של "למחות אפילו שזה נופל על אוזניים ערלות".
ב) ממש מעניין אותי...
ג) כן אבל פה זה מחלוקות קצת שונה "מברוך הוא ברוך שמו", ואם תדייק בגאון מוילנא, הוא אומר (ולא חלילה אני!): "והפילוסופיא הארורה הטתו ברוב לקחה, לפרש הגמ' הכול בדרך הלציי, ולעקור אותן מפשטן"!
ד) נתניה שזה עיר חילונית יש לנו 10 מנדטים יושבים בעיריה!!
ה) מעולם לא אמרתי שאני סאטמר, אמרתי שיש דרך ושיטה כזאת, וגם דיברהם דברי אלוקים חיים, ולפעמים לדבריהם יש נפקותה הלכתית גם לנו!
נאור אתה צודק באלף אחוז, אנשים מסכנים הם, פעם הייתי כועס עליהם, היום אני פשוט מרחם עליהם. הם תוצר עלוב של האבסה של התשקורת החילונית, ביחד עם שיתוף של "שכל -ישר" כפי שהם קוראים לזה, אבל אל תדאג, לא לנו משפט הבכורה, כי לאלוקים, ודע "על הכל יביאך האלוקים במשפט", שהקב"ה מוחל על כבודו ואין מוחל על כבודו של הצדיק...
והוא רחום יכפר עוון...
נ.ב - נץ, אהבתי את העקיצות העסיסיות שלך...
א.) לפעמים גם צריך לדעת מתי לשתוק, עצם זה שאתה מוחה כמו אוטומט לא יוצר כל אפקט בצד השני, בזבוז אנרגיה, קראתי את דברי הרב כהנא, מצד שני צריך לזכור שאדם זה לא רובוט.

ג.) זו דעתו של הגאון מוילנא, וכמו שאני לא נוהג על פיו באלף ואחד דברים אחרים, בין השאר גם בחזרת הש"ץ, גם בזה אינני נוהג על פיו, סה טו.
ההתנגדויות לרמב"ם ולמשנתו ידועות עוד הרבה לפני מסכת חייו של הגר"א, כך שהוא לא הראשון ולא האחרון בנושא, ועדיין אינני מתרגש מזה למרות עוצם גדולתם בתורה של מתנגדיו, ואני לא תימני.

ד.) בנתניה יש הרבה אנשים ממוצא מזרחי שהם בהגדרה מסורתיים ומצביעים ש"ס בגלל הזדהות עדתית, כמה מחבריי הטובים גרים בנתניה ויכולים להעיד על כך.

ה.) זה לא נפקותא הלכתית, זה פרשנות פוליטית של מצב הסטורי מסויים, כפי שהראיתי לך בויכוח בינינו http://hayamin.org/forum/index.php?topic=11471.80, לצערי מנהיגי המגזר החרדי אמצו לעצמם תפיסה גלותית ומתוך זה נובעת פרשנות פוליטית, אותה הם אמצו מהאדמו"ר מסאטמער ופועל יוצא מכך הוא גישתם ההלכתית לנושא, אחרי שעושים סיכום לכל הדברים בסופו של דבר זה מתמצה בזה.

נ.ב. תודה על המחמאה
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.

מנותק דוקא_כך

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3620
  • ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה
"מקובלים" מתחזים, והם הכוזבים
« להגיב #13 ב- : אוגוסט 31, 2008, 09:11:30 »
כדאי היית לחוב בעצמך, על שכינית את גדול דורנו מורנו ורבנו בשמות שלא ראוים. ידידי, לא הגיוני שתגיד שארץ ישראל מגיעה לך, בלי שאתה מאמין בתורה.
ואם אתה מאמין בתורה, הרי אתה ככלי ריק שאין בו מים, כי אם היה בך טיפת תורה, אתה לא היית מדבר על תלמיד חכם בשמות שלא ראויים, קל וחומר אם הוא גודל דורנו, מורנו ורבנו, הרב עובדיה יוסף. בן אדם שלומד תורה לא לשמה, רק בן אדם כזה יכול להגיע לכאלה תובנות, שהוא, האדם הדל, הריקני והחסר דעה יכול לכנות את גדול ישראל בשמות. וכידוע, אם הבור ריק ואין בו מים - אז פשיטא שיש בו נחשים ועקרבים.

אם אתה חילוני, הדיון לא עוסק כלל בך. שכן אתה אינך מאמין בכלום, ואתה חושב שא"י שייכת לך? לפי איזה טעם? ארץ ישראל של עם ישראל, שגם הוא מהתורה הקדושה, רק ע"פ התורה הקדושה, ולא לפי אלוהיך - הרצל. דע לפני מי אתה עומד, ודע מי אתה עתיד לתת דין וחשבון - ביזוי תלמיד חכם קשה יותר מהכל - ק"ו כמו שאמרתי אם הוא גדול ישראל. ואם בא לך להקיא - זה לא בגלל הסיבות שרשמת - אלא בגלל הצואה שלך, שמרב שהיא גדולה אי-אפשר לראות בין אדם בדמותך. כולך מלא רפש, שספק גדול מאוד מאוד אם הוא יתנקה מתי שהוא - לכן, הייתי ממליץ לך להקיא כמה שיותר - כי אם תקיא, יש סיכוי שתקיא גם את הנשמה שלך.


ואני אוסיף עוד דבר בעריכה , שאם זה הפורום של תנועת כ"ך, אין לי חלק איתכם. תדע לך, חיים בן פסח, האלקשי ושאר האנשים הנחמדים שמנהלים פה, שאם זה הלך הרוח בפורום המטונף הזה - ספק גדול אם פורום שבתוכו יש ביזוי תלמיד חכם גדול בצורה בוטה כזאת - יוכל להתרומם מתי שהוא. חיים, שלום ולהתראות - אם אלה מנהלי הפורום שלך - אני לא רוצה להיות בפורום שלך וערן, ידידי, אני אשמח אם גם אתה תעזוב - בן אדם שיש לו חלק בביזוי תלמיד חכם כה עצום הוא בבעיה. ולנו יש חלק כי אנחנו רשומים פה. ביי

בס"ד

גועל נפש, לא שווה תגובה.
יהונתן פולארד
ראובן מנינג
יגאל עמיר
חגי עמיר
עופר גמליאל
שלמה דביר
ירדן מורג
דוד אמויאל
חזקיהו עמי פופר
גור המל
ישי שליסל
דני טיקמן
ג'וליאן סופיר
ארנולד ישראלוב
רחמים לוטטי
חברי מחתרת בת-עין
יונה אברושמי
יבגני גרוסמן
אלכסנדר רבינוביץ'
מורדי הראל
אליצור הראל