כתב נושא: העימות הצבאי בין ארה"ב ואיראן יחל בעוד כחודשיים  (נקרא 1983 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

Aaron

  • אורח
בלעדי ומיוחד למקורות הצבאיים והאיראנים של תיקדבקה: מוחסיין ראזאי, מי שהיה מפקד משמרות המהפכה, והנחשב לאחד האסטרטגיים האיראנים החשובים, העריך בימים האחרונים בטהרן כי העימות הצבאי בין ארצות הברית ואיראן יתחיל בעוד כחודשיים בסוף חודש מרס או תחילת חודש אפריל 2007. ראזאי אמר בפגישות סגורות כי העימות הצבאי לא יתחיל, לדעתו, במתקפה אמריקנית גדולה על מתקני הגרעין האיראנים, אלא בפשיטות של כוחות מיוחדים אמריקנים ואחרים לתוך איראן כדי לפגוע במטרות של משמרות המהפכה ובמטרות תשתית אסטרטגית. ראזאי סירב לומר אם המדובר גם במתקנים גרעיניים. איראן לא תשב בחיבוק ידיים מול ההתקפות האמריקניות והיא תגיב בעיראק ובמקומות אחרים במזרח התיכון. ההתקפות האמריקניות והתקפות הנגד האיראניות תבאנה לידי התדרדרות מהירה במצב שלאחריה יגיע תורן של פעולות צבאיות גדולות יותר מצד שני הצדדים. הערכת זמן דומה למועד התחלת ההתקפה האמריקנית על מטרות באיראן בחודש אפריל מגיעה בימים האחרונים גם ממקורות צבאיים בבולגריה וברומניה, שם ישנם 3 בסיסים אוויריים אמריקנים גדולים מסביב לים השחור.

יום שלישי, יא שבט תשס"ז, 11:17, 30 בינואר 2007

מוחסיין ראזאי אמר כי בידי האיראנים מצוי מידע מודיעיני המצביע על כך כי האמריקנים מאמנים ומחמשים את ארגון הגולים האיראנים המוג'אהדין חאלק, הנמצא בבסיסים במזרח עיראק ליד גבול איראן, לבצע פשיטות אלה.

המקורות הצבאיים של תיקדבקה: למוג'אהדין חאלק יש בעיראק כ-12.000 לוחמים, שעד עתה לא לקחו חלק בשום פעולה צבאית בתוך עיראק.

הערכת זמן דומה למועד התחלת ההתקפה האמריקנית על מטרות באיראן בחודש אפריל, מגיעה בימים האחרונים גם ממזרח אירופה. מקורות המקורבים לממשלה הבולגרית בסופיה מסרו כי האמריקנים עומדים להשתמש ב-3 בסיסים אוויריים שלהם, 2 בבולגריה, ובסיס אחד ברומניה, כולם ליד הים השחור, כדי לתקוף משם מטרות באיראן. הידיעות מבולגריה אומרות כי בימים האחרונים השלימו האמריקנים בבסיסים אלה התקנת עמדות תדלוק למפציצי B-52- החמקן.

לפי הידיעות מסופיה, ארצות הברית כבר הודיעה לממשלה הבולגרית כי היא תתגבר לקראת סוף מרס את שני הבסיסים האמריקנים בבולגריה ב-3000 אנשי צבא נוספים.

המקורות הצבאיים שלנו מוסרים כי המדובר בשני הבסיסים האוויריים הבולגריים הנמצאים זה ליד זה, בבזמאר Bezmer, ובגראף איגניטיווGraf Ignitievo , ובבסיס האווירי הרומני מיכאיל קוגאלניצ'אנו Mihail Kogalniceanu.

אחד העיתונים הגדולים בבוקרשט, בירת רומניה, 'אוונימנטוואל זילי' Evenimentual Zilei, פרסם כי ארצות הברית החלה להעביר בחשאי לבסיס הרומני טייסות של מטוסי קרב-הפצצה מהדגמים F-16 ו-F-15, וכן טייסות של מטוסי A10 לסיוע תקיפות קרקעיות. הרמטכ''ל הרומני האדמירל גיאורגי מאריןAdmiral Gheorghe Marin, אמר כי האמריקנים יציבו בקרוב לפי הגדרתו 'באורח זמני' 2000 חיילים אמריקנים נוספים ברומניה.

מאת: תיקדבקה

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
לא ממש מאמין לידיעות הללו.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i

מנותק נץ וגאה בזה

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6815
  • Hierosolyma Victor
האמריקאים פשוט לא לומדים מטעויות עבר, לא מזכיר לכם משהו? אפגניסטן 1979-1989? ארה"ב מחמשת, מאמנת ומממנת את המוג'אהידין באפגניסטן נגד הסובייטים, וכולנו יודעים מה קרה 4 שנים אחרי המלחמה, הפיגוע הראשון בתאומים, בדיוק מה שחיים בן פסח חזר והדגיש פעם אחר פעם, גם אם המהלך האמריקאי יצליח, מה שיקרא זה שהאירגון הזה יפנה את נשקו כלפי האמריקאים ביום מן הימים ואז שוב האמריקאים האידיוטים יקומו וישאלו: "איפה טעינו?" ושוב יחזרו על אותם טעויות, וחוזר חלילה, השם שךהם "מוג'אהידין חאלק" כל כך מסריח מריח של ג'יהאד וקומוניזם, שילוב מאוד מאוד מסריח ומסוכן, עד כדי שאני מהמר שהטימטום האמריקאי האחרון פשוט יעלה להם בסופו של דבר בהאצת התהליך של החלפת הדומיננטיות העולמית מארה"ב לסינים.
אלוף מיל. בני פלד ז"ל
"צאו החוצה וצלצלו בפעמון שנתן לי מפקד חיל הים. כשישאלו אתכם למה אתם מצלצלים, ענו שכאן מת יהודי משוגע, שחשב שהיהודים מסוגלים להקים מדינה-וטעה" מילותיו האחרונות לילדיו.