כתב נושא: שתי רקטות קסאם נחתו בשער הנגב  (נקרא 1908 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
שתי רקטות קסאם נחתו בשער הנגב
« ב- : ינואר 25, 2007, 19:43:07 »
הרקטות נלו בשטחים פתוחים. פיצוצים חוזרים ונשנים שאין להם הסבר טורדים את מנוחתם של תושבי יישובי עוטף עזה. אחד התושבים: "יש תחושה שמשהו לא ברור מתרחש"


שתי רקטות קסאם נורו הערב (יום ה') מצפון לרצועת עזה ונחתו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. איש לא נפגע ולא דווח על נזק.


במהלך היום שמעו תושבי שדרות פיצוצים שעוררו בהלה בקרבם, ובכלל זה גם בקרב תלמידי האזור. ניסיונות לברר את פשר הפיצוצים מול גורמי צבא וביטחון עלו בתוהו. בצבא מסרו כי אין אימונים באזור.


אחד התושבים אמר: "יש תחושה שמשהו לא ברור מתרחש, כי גם כשנפלו רקטות קסאם לא ידענו להבחין אם מדובר ברקטות או בפיצוצים. אף אחד לא מוסר לנו מידע עדכני".


בימים האחרונים סיפרו תושבי שדרות כי נציגי הרווחה הגיעו לבתיהם וניהלו רישום של קשישים ונכים למקרה שהמצב יסלים וייאלצו לפנותם מהבתים. לדברי גורמי הרווחה, הדבר נעשה בהנחיית פיקוד העורף, שמבקש לרשום באופן מדויק את מספר התושבים שיתקשו להתפנות מבתיהם במקרה של הסלמה. גם במועצה האזורית שער הנגב הכינו תוכנית לפינוי התושבים במקרה כזה.


בתוך כך התלונן במשטרה ראש עיריית שדרות, אלי מויאל, על איומים שקיבל וגם על כך שצמיגי מכוניתו נוקבו. התלונה נבדקה והועברה ליחידת ימ"ר לכיש, ובעקבותיה נעצר תושב העיר, שלטענת המשטרה לו ולמויאל היכרות מוקדמת.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i