כתב נושא: נתפס ה"שתול" של חיזבאללה  (נקרא 1899 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
נתפס ה"שתול" של חיזבאללה
« ב- : ינואר 25, 2007, 13:31:34 »
כוח משותף של הימ"מ וצה"ל עצר היום בשכם את עימאר גוועד דמרה, מבוקש פעיל תנזים, החשוד בתכנון פיגועי התאבדות רבים. לאחרונה פעל דמרה כדי לרשת את מקום ראש התשתית הצבאית של הארגון בעיר, שחוסל לפני יותר מחודש.



בעקבות מידע איכותי שהועבר מהשב"כ, הגיעו היום כוחות הימ"מ וצה"ל לבית בשכם בו הסתתר המבוקש. הכוחות כיתרו את המבנה, וקראו לדמרה לצאת ולהיכנע. המבוקש הבכיר יצא ללא ירי או כל הפגנת התנגדות, והועבר לחקירת כוחות הביטחון.


על-פי החשד פעל דמרה להוצאת פיגועי התאבדות, בהכוונת ארגון חיזבאללה, והיה מעורב בהשגת מטעני חבלה וחגורות נפץ למחבלים מתאבדים משכם. כמו כן, נחשד איש התנזים במעורבות בירי ובהנחת מטעני חבלה נגד כוחות הביטחון בעיר.


בשבועות האחרונים פעל דמרה כדי להחליף את מוחמד רמאחדה, ראש התשתית הצבאית של התנזים בעיר, שחוסל לפני כ-40ימים והיה אחראי לעשרות פיגועים באזור נגד חיילים ואזרחים.

באוגדת איו"ש הביעו סיפוק רב ממעצרו של דמרה, המהווה פגיעה נוספת בתשתית הטרור בשכם. גורם צבאי אמר ל-nrg מעריב כי "מדובר בתשתית שמקבלת הנחיות מגורמים בכירים בפת"ח ברצועת עזה, אך למימון אחראי החיזבאללה, שעושה מאמץ גדול לגלגל פיגועים נגד חיילי צה"ל".


הגורם אף סיפר כי העלאת הכוננות באיו"ש וההנחיות להגביר את הלחץ בבידוק קפדני בכלי רכב פלשתינים נבע מהתרעות על פיגועים שהתכוון דמרה לבצע בטווח המיידי.


באירוע אחר, במהלכו פעל כוח צה"ל בטול-כרם, נהרג פלשתיני חמוש.
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i