אתם יודעים הרמב"ם פוסק "אין מעמידין מלך מקהל גרים, אפילו אחר כמה דורות--עד שתהיה אימו מישראל: שנאמר "לא תוכל לתת עליך איש נוכרי, אשר לא אחיך הוא" (דברים יז,טו). ולא למלכות בלבד, אלא לכל שררות שבישראל--לא שר צבא, ולא שר חמישים או שר עשרה, אפילו ממונה על אמת המים שמחלק ממנה לשדות; אין צריך לומר דיין או נשיא, שלא יהא אלא מישראל: שנאמר "מקרב אחיך, תשים עליך מלך" (שם)--כל משימות שאתה משים עליך, לא יהיו אלא "מקרב אחיך".(הלכות מלכים ומלחמות פרק א הל' ה').
בוא נגיד שהוא דיבר על זמנו כשלא היינו בא"י ולערבים לא הייתה אזרחות, אבל כיום אנחנו בא"י ולערבים יש אזרחות והם משתתפים בתהליך הדמוקרטי ומשלמים מיסים - יש מצווה למנות אותם לתפקידים בעלי שררה!
אולי באמת נאמר כך??
ולי יש ראיה ענקית הבנתי שהיום מינו שר ערבי חדש ותנועת ש"ס החרדית תמכה במהלך, אתם רואים אז כנראה יש היתר מובהק למנות ערבים לתפקידים בעלי שררה.
תחיו במאה ה-21 מספיק להפליה הגזעית, אתם רוצים שערבים ישארו בתפקידים של פועלים כל החיים שלהם, גם הם צריכים להתקדם, אל תהיו פרימטיבים.
ובקשר לגיוס נשים - אני באמת לא מבין מה הוויכוח הגדול הרי הרב כהנא אמר שזה אסור בתכלית האיסור, חשבתי שאנחנו ממשיכי דרכו, לא?