כתב נושא: חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין  (נקרא 7081 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
המאמר נלקח מהחוברת שמוציאה הישיבה "לדוד מזמור".

חוסיין אובאמה טוב ליהודים? 
בן ציון גופשטיין

האם אובאמה טוב ליהודים? פרשנים רבים התחבטו בשאלה זו מההיבטים השונים שלה וכל אחד העלה תשובה משלו לעניין,אבל אף לא אחד מהם העלה את השקפת הרעיון היהודי בנושא.

מורנו ורבנו הרב מאיר כהנא הי"ד ייסד בישיבה "שיעור עיתון" שבו למדו את העיתון,לא בקריאה בעלמא אלא בלימוד ממש כדי להבין מכל ידיעה את מקומה בתהליך הגאולה של עם ישראל,כך גם אנחנו ננסה לבדוק את הסוגיא הזאת בצורה לימודית לאור הרעיון היהודי שלימד אותנו הרב.

כאשר הפרשנים השונים דנים האם נשיא אמריקאי טוב ליהודים הם בודקים את עמדתו והשקפתו של הנשיא (או הנשיאה) כלפי מדינת ישראל.כולם מציינים את האהבה למדינת ישראל של בוש האב והבן,או את קלינטון,על העזרה הרבה שלהם למדינת ישראל ועל חיבה שלהם לרבין,שרון אולמרט.אבל אנחנו רואים בכל רגע את הצרות שאותם נשיאים ומנהיגים הביאו על עם ישראל:קמפ דיויד,הסכמי אוסלו,ההתנתקות וחזון בוש המיטו עלינו אלפי הרוגים,הרס ישובים וחילול ה' שאין כמותו.ברור לנו שהנשיאים האלו רעים לישראל.לכן את השאלה מי מהמעומדים לנשיאות בארה"ב טוב ליהודים,נבחן בהסתכלות שונה.


מי גרם לצדיקים שיתבזבז שולחנן לעתיד לבא?

הרב חזר עשרות פעמים על ההבנה שכדי שנוכל להגיע לגאולה השלמה,עם ישראל ומדינת ישראל חייבים להיות מבודדים,וזאת כדי שנוכל לבטוח בה' לבדו ולא נתלה את הצלחתנו בשום מדינה או מנהיג גוי,"אפילו אם רק טוגו או מיקרונזיה תתמוך בישראל,תמיד היהודים יתלו את הניצחוחן בהם ולא בה'" כך ואמר הרב.

וכך כתב הרב בספרו החשוב "אור הרעיון":"לאדם המחוסר אמונה או אפילו מקטני האמונה,המצב של בידוד מפחיד ומזעזע,אפילו לשומרי הדת ולחרדים יחריד המושג של בידוד,כי האדם החלש-באמונתו-שואף לידידים,לבעלי ברית,לעזרה מגוים חזקים מול הסכנות שמסביב.מכל מקום מי שסומך על הגוי ועזרתו,וחושש שללא עזרת בשם ודם לא יוכלו ישראל להתקיים,הוא אדם שנתפס ברשת של חוסר בטחון מוחלט בה'.ואבק כפירה במציאותו,ולא יסולח לאדם בישראל ולעם ישראל המשליך לאחר גוו את אמונתו בה',כמלך מלכי המלכים,הכל יכול,שמושל בכולם ובגוים ושרק הוא ישועתנו.
ואפילו צדיקים גמורים ויראי ה' יישכלו בחטא הנורא של חוסר בטחון,וכמו שאמרו חז"ל (סוטה מח: ) : "מאי דכתיב 'כי מי בז ליום קטנות'? מי גרם לצדיקים שיתבזבז שולחנן לעתיד לבא? קטנות שיהיה בהן שלא האמינו בקב"ה" אילו לא אמרו כך חז"ל,לא היינו מעיזים להעלות מחשבה זו על דל שפתינו.
אך הנה קבעו חז"ל כלל גדול ומחריד:שאפשר להיות צדיק,כלומר שומר תורה ומצוות,המקיים את כל הפולחן התורני,ומכל מקום להיות קטן אמונה.על זה ראוי לבכות,כי את סימני החטא הנורא הזה יש לראות בגלוי בדור יתום זה"

במאמר מוסגר,אספר על מקרה מזעזע הקשור לדברים אלו של הרב.ראובן מנינג היה מאנשי "הליגה להגנה יהודית" בארה"ב,הוא נלחם רבות כנגד אנטישמים וכנגד דיפלומטים רוסים כדי לפתוח את שערי בריה"מ,לאחר שהוא עלה לארץ,הרשויות בארה"ב עשו כמיטב יכולתם כדי להסגירו לארה"ב ולהעמידו לדין שם.חברינו ניסו להלחם בהסגרה,וכידוע איסור התורה החמור על הסגרת יהודי לגוים,הם פנו לעשרות אישים ורבנים כדי שיצטרפו למאבק כנגד הסגרתו לח"ול,חלק מהרבנים,מ"הגדולים" שבהם,סירבו לעזור,אחד חשש מהפסקת התרומות מחו"ל ואחד לא רצה לקלקל את יחסיו הטובים עם הממשל האמריקאי,ולצערינו ראובן מנינג הוסגר ונמצא עד עתה בתנאים קשים מאוד בכלא האמריקאי.אכן קטנות שהיתה בהן שלא האמינו בהקב"ה.


וישכן ישראל בטח בדד

בשיעוריו האחרונים של הרב בישיבה לאחר שהוא סיים לכתוב את הספר "אור הרעיון" הוא חזר והדגיש מספר נושאים ובהם חשיבות של הר הבית וקלקול היחסים עם הגוים,הרב כרך בין שני נושאים:
"אני חושש ממה שהולך להיות.זה מתסכל,כי היינו יכולים להביא את המשיח ביום אחד בקידוש שם,אילו היו עולים אלפי יהודים להר הבית ועושים פרוגרום.זה היה מביא בידוד,וזה המפתח לגאולה.כל עוד יהיה לנו בעד ברית אחד,היהודים יגידו שהכל בזכותו.הקב"ה יביא פילוג והתנגשות בינינו לבין האמריקאים... אנו חייבים להביא על עצמנו בידוד.  "...ויגרש מפניך אויב ויאמר השמד.וישכן ישראל לבדד..."(דברים לג:כז-כח).
בלי בדד אין בטח,ובלי השמד אין בדד,וכמו שכתב אור החיים:|"וישכן ישראל בטח'-אימתי?כשיהיה בדד.ומאמר ו'ישכן' נמשך עם מאמר שלמעלה ממנו שהוא 'ויאמר השמד',שציווה ה' לישראל להשמיד כל נשמה מיושבי הארץ ובזה 'וישכן ישראל בטח בדד'" אנחנו מפחדים מכולם חוץ מקב"ה,בעוד צריך להיות ההיפך"(צופה ומנהיג עמ' 437,ד' אלול התש"ן,שבע ברכות לרב אליצור סגל)

ויום קודם,בשיעור האחרון שזכינו לשמוע מהרב בישיבה אומר הרב:
"מי שאומר "יהיה טוב",פשוט חי בחילול ה'.מה שצריך לעשות הוא לקלקל את היחסים עם הגויים,ןזה מה שעושה משיח בן יוסף.רק אז נתייאש מהגוים,ונהיה בבידוד.רק אז אז יבוא משיח,כי בלי  זה אין ביטחון בה'.וצריך למחות את החילול מהר הבית...חייבים לקלקל את היחסים עם הגוים,ואין שום רב שאומר זאת.
מביאים גאולה על ידי אמונה!אמונה היא לא דבר קל,מפחיד לקלקל יחסים ולגרום בידוד לעצמנו.אך לא מבינים שאם לא יהיה כך,יבוא עלינו ייסורים וחבלי משיח שעוד לא טעמנו כלל.תפקידנו הוא לבוא לעם עם מסר שהעם לא רוצה ולא מוכן לשמוע.העם יזלזל בנו ויקרא למסר שלנו הסתה והמרדה וגזענות,אבל בלי זה אין גאולה ב"אחישנה".אם מחר נקום ונחסל את חילול ה'  תהיה גאולה  ב"אחשינה",ואם  לא תהיה רק ב"עתה",כי  בחילול ה' לא תבוא גאולה"(שם,עמ' 433-434).
לצערנו,הדברים נשארו כשהיו,עדיין אין רב המבין שהגאולה לא יכולה לבוא כל עוד נבטח ב"ידידתנו הגדולה" ולכן אף אחד לא קורא לקלקל את היחסים עם הגוים.


גאולה,ב"על כרחנו"!
בהגדה של פסח אנו אומרים את הפיוט "דיינו","כמה מעלות טובות למקום עלינו:אילו הוציאנו ממצרים ולא עשה בהם שפטים דיינו...אילו נתן לנו את התורה ולא היכנסנו לארת ישראל דיינו,אילו הכניסנו לארת ישראל ובנה לנו את בית הבחירה דיינו" ולכאורה קשה האם היינו מסתפקים ביציאה ממצרים ללא התורה? האם היינו מוכנים להישאר במדבר ולא בארץ ישראל ובבית המקדש?

ישראל ז"ל הסביר את הפיוט ביחס  עם ישראל לגאולה,עם ישראל תמיד נטה להסתפק במועט ולא עשה כדי להתקדם הלאה,לעם ישראל הספיק לצאת מהעבודה במצרים או להישאר במדבר כרצון המרגלים ולא להיכנס לארץ ישראל,וכך גם בגאולה של ימינו עם ישראל לא רצה לעלות לארץ ישראל עד שהוכרח ע"י צרות הגלות,היינו מוכנים להסתפק במדינה ללא ירושלים ויהודה ושומרון עד שנכפתה עלינו מלחמה.

וכך גם ביחס שלנו לגוים עם ישראל עושה כמירב יכולתו כדי שלא לפגוע ביחסנו עם מדינות העולם,אבל הגאולה צריכה לבוא,"לא למענכם אני עושה,בית ישראל:כי אם לשם קודשי אשר חיללתם"(ישעיה ל"ו),ולכן לא תהיה ברירה אלא או שנהיה מבודדים מבחירתנו או יכפו זאת עלינו.

לכן,אולי,אם אובאמה יהיה נשיא בארה"ב יהיה צעד נכון בכיוון הגאולה מכיון שאז לעם ישראל הפשוט יהיה קשה לבטוח במוסלמי שרוצה בקשרים עם איראן כידיד גדול של ישראל,אולי  הדבר גם יגביר את העליה לארץ ישראל כאשר יהודים שם יחושו שהאדמה בוערת מתחת לרגליהם.לא בטוח שכך יהיה,יכול להיות שהיחס שלו ליהודים יהיה הפוך על הפוך כדי להוכיח שהוא לא מוסלמי,אבל ודאי שמקלינטון או מהעומד השני לא תבוא הגאולה שהרי הם נחשבים כ"ידיד ישראל" ר"ל.

אבל מכל מקום חובה עלינו לדעת שלא ניתן לבטוח בגוי אלא לסמוך על ה',ועל ידי מעשים של קידוש ה' עלינו לקלקל את היחסים עם ארה"ב,ואכן המפתח לגאולה כפי שלימד אותנו הרב הוא הר הבית,בימים אלה כשמדברים על חלוקת ירושלים עלינו להבהיר לכולם שירושלים בכלל לא בידינו "פלטרין של מלך מלכי המלכים לא כבשנו" ואם אנחנו רוצים להצליח במלחמה על ירושלים חובה עלינו להתחיל במלחמה על הלב-הרב הבית.
ונסיים בדברי הרב בסוף השיעור האחרון שהוא נתן בישיבה,לדעתי,ניתן להתסכל ליהם כצוואה מעשית של הרב:
"אני חושב שאנו צריכים לצאת בקריאות הרבה יותר קיצוניות,כי אין זמן.חייבים להגיד את זה למרות שזה יוריד תשעים אחוז מהתומכים.עם עשרת האחוזים הנותרים נביא את הגאולה,וזאת בעיקר על ידי קלקול היחסים עם הגוים.תמיד נאמר זאת-להתבודד..לא קרה אף פעם שאנחנו בחרנו בבידוד,תמיד זה נכפה עלינו.אני חושב שיש לנו עדיין משימה ללכת להסביר לעם,אך ייתכן מאוד מאוד שבעתיד נצטרך לעשות לבד ללא הסברה,אלא רק מעשים,ואני מגיע בסיכומו שכנראה נצטרך לעשות בעצמנו" (שם).

בואו ונביא את הגאולה,וכסיסמת הבחירות של ברק חוסיין אובאמה ימ"ש:
"YES WE CAN!"


כשלא תשאר שום אומה בעולם שתאהב את ישראל וכולן יבדלו ממנה-תבוא הגאולה השלמה

"האהבה שאומות העולם מראים לישראל ניא פגם בקדושתם,ולעומת זאת הנשאה לישראל היא להם לשבח ועילוי...
בעקבתא דמשיחא,שהוא הזמן שבו צריך להתגלות ההבדל התהומי שבין ישראל לעמים  בכל פרטיו ובכל דקדוקיו,מתגברת הנשאה עם העם ישראל מכל העמים השונים.וכאשר תושלם השנאה הזאת בשלמותה,שלא תשאר שום אומה בעולם שתהיה מוקירה את ישראל,יתגלה ההבדל הזה בכל מלואו ואז תהיה מוקירה את ישראל,יתגלה ההבדל הזה בכל מלואו ואז תהיה הגאולה,שכן כל הבדל שהין ישראל לעמים-גאולת ישראל ושחרורם מן העמים הוא,והמילוי הגמור של ההבדל הזה הוא  המילוי של הגאולה השלמה"

הגאון רבי יעקב חרל"פ זצ"ל,בספרו מעיני הישועה
« עריכה אחרונה: מרץ 22, 2008, 20:26:14 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #1 ב- : מרץ 22, 2008, 20:25:10 »
בין המאמרים הטובים שיצא לי לקרוא בתקופה הנוכחית.

שני מילים:   כ     ה    נ   א     צ   ד   ק
« עריכה אחרונה: מרץ 22, 2008, 20:42:44 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #2 ב- : מרץ 22, 2008, 20:46:14 »
לפי זה גם היטלר וסטאלין ופרעה טובים לישראל,זה הגיון עקום ומעוות.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #3 ב- : מרץ 22, 2008, 20:58:26 »
לפי זה גם היטלר וסטאלין ופרעה טובים לישראל,זה הגיון עקום ומעוות.
אן לי מושג איך הבנת את המאמר אבל אם אפשר לשמוע מה נשמע כל כך עקום ומעוות?
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #4 ב- : מרץ 22, 2008, 21:25:26 »
נניח שאובאמה נבחר לנשיאות.ראשית השמאל כאן רוצה שילחצו עליו והמשמעות תהיה חזרה לגבולות אושוויץ ופינוי התנחלויות.אובאמה יכול להפסיק את הסיוע הצבאי לישראל בבת אחת וזאת בעיה קשה כי אין לנו לטווח קצר אלטרנטיבה.
מאיפה תביא אף 16 או חלפים?בינתיים אין לביא.
אני לא יכול לשמוח אם מוסלמי רוצח יהודי בצרפת או בארה"ב אפילו אם זה מעודד עליה כי גם כאן רוצחים יהודים.
מדינה זקוקה לידידים ויחסי סחר:יבוא יצוא.
הבעיה היא שילוב של ראש ממשלה שמאלני ונשיא ארה"ב שמאלני שתגרום להשתלטות מוחלטת של השמאל,למשל ירצחו יהודים ואנו לא נגיב בכלל כי אובאמה לא ירשה.
מק'יין הבטיח להפציץ את הכור האירני שזאת סכנה קיומית.
מדוע הקים חיים בן פסח את התנועה יהודים נגד אובאמה אם אובאמה טוב ליהודים?
להזכירך אתה מנהל בפורום של חיים בן פסח ומפיץ סרטונים של חיים בן פסח נגד אובאמה!
אם אובאמה יעזור לאירן עם הכור הגרעיני זה סופה של מדינת ישראל ולכן גופשטיין הוא אדיוט שהולך הפוך על הפוך.
לפי ההגיון הזה צריך לעזור לנסראללה לפוצץ את שגרירות ישראל בארגנטינה כי זה יעזור לעליה.
אני הבנתי מצויין את המאמר ואין שום דבר חיובי ברצח יהודים גם בגולה.
למה הגנה הליגה להגנה יהודית על יהודים בארה"ב מול פורעים מוסלמים כושים אנטישמים?
הרי הרב כהנא זצ"ל יכל לומר ליהודים עלו לישראל ולא להגן עליהם בכלל ואז לא צריך ליגה להגנה יהודית אלא נסתפק בסוכנות היהודית.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #5 ב- : מרץ 22, 2008, 21:54:12 »
  ^רגע, אני הבנתי את המאמר אחרת, אם יורשה לי. אין כאן הוראה מפורשת לקום ולקלקל בכוונה את יחסינו עם הגויים בלי שום סיבה מוצדקת. המאמר רוצה להדגיש שכשיש סיבה ואנו בכל-זאת מתרפסים לפניהם,- זאת כבר קטנות-אמונה, חילול ה' וצביעות. ועם המסר הזה אני מסכים.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #6 ב- : מרץ 22, 2008, 22:31:31 »
ציטוט
נניח שאובאמה נבחר לנשיאות.ראשית השמאל כאן רוצה שילחצו עליו והמשמעות תהיה חזרה לגבולות אושוויץ ופינוי התנחלויות.אובאמה יכול להפסיק את הסיוע הצבאי לישראל בבת אחת וזאת בעיה קשה כי אין לנו לטווח קצר אלטרנטיבה.
כך נבין שכל שליט אמריקאי הוא לא דואג לעם ישראל ולא לארץ ישראל אלא הם פועלים על פי אינטרסים אישיים גם הרפובליקנים כמה שהם נראים אוהבי ישראל לפי דעתי זה פשוט בגלל ש"במקרה" הדעות הבריאות שלנו הם כמו שלהם,כי הם מבינים טוב מאוד מה קורה.
בעבר רשמתי את זה אולי זה יישמע "קיצוני" ו"הזוי" אני בעד חרם על המדינה הישראלית מצד הגוים ושישראל תוחרם בפני כל העולם כי רק כך נבין שלבד אנחנו נשרוד ולא ע"י בני ברית
וגם בתורה עצמה "הוזהרנו" שרק לבד אנחנו ננצח.
ציטוט
מאיפה תביא אף 16 או חלפים?בינתיים אין לביא.
אני לא יכול לשמוח אם מוסלמי רוצח יהודי בצרפת או בארה"ב אפילו אם זה מעודד עליה כי גם כאן רוצחים יהודים.
מדינה זקוקה לידידים ויחסי סחר:יבוא יצוא.
האנטר אני לא רוצה להיראות כאחד שמתנשא או משהו שלא תבין שאני רושם שכאילו אני מבין דברים שאתה לא מבין,רק רציתי להבהיר את זה.
אני בתור יהודי לא אמור לסמוך על גוים גם אם הם נראים כאהובים שלנו כי אם אני תלוי בעם אחר אני מנפץ את כל הדבר שנקרא אמונה ובז לתורה עצמה.
ארה"ב היא בדרך לנפילה וכל העולם המערבי אז לחשוב מאיפה יגיע הנשק זה לא כל כך מדאיג אותי כי הם בעצמם בבעיות.
עם ישראל לא זקוק לידידים ראינו למשך כך ההיסטוריה מי היו הידידים שלנו,אם נהיה כנים ידידות בין מדינות מבוססת רק על אינטרסים וכשאינטרסים לא יעבדו יותר אז במילא אנחנו נהיה לבד,עדיף עכשיו מאשר אחר-כך.
לגבי נשק ברגע שצה"ל יירצה גם בלי טכנולוגיה מודרנית הוא יכול לרמוס ערבים כל עוד הוא ייפעל על פי שיקולים יהודים ולא שיקולים זרים למינהם.
מלחמת לבנון ה-2 היא הוכחה טובה וזה לא משנה למה הפסדנו היה לנו ייתרון בטכנולוגיה והכל ופשוט הפסדנו.

 

ציטוט
הבעיה היא שילוב של ראש ממשלה שמאלני ונשיא ארה"ב שמאלני שתגרום להשתלטות מוחלטת של השמאל,למשל ירצחו יהודים ואנו לא נגיב בכלל כי אובאמה לא ירשה.
מק'יין הבטיח להפציץ את הכור האירני שזאת סכנה קיומית.
היו גם בארץ שלטון ימני וראינו את התוצאות שלו.
זה שאובאמה לא מרשה זאת לא בעיה,הבעיה היא אנחנו שאנחנו כל הזמן מפחדים מחרם ומה יגידו אומות העולם.
גם הימניים והשמלאנים בארץ מפחדים ממה שיגידו וגם אם יהיה שלטון ימני בארץ ושלטון ימני בארה"ב עדיין ישראל לא תפעל משיקולים שלה ועדיין יהיה לשלטון פחד מאומות העולם.
גם בשואה נרצחו 6 מיליון יהודים,אז הוא אמר,מישהו הוא הבטיח שהוא יקיים את זה?
גם שמעון פרס חושב שזאת סכנה קיומית.
ציטוט
מדוע הקים חיים בן פסח את התנועה יהודים נגד אובאמה אם אובאמה טוב ליהודים?
האמת אני לא ממש יודע למה הוא הקים אבל אני בטוח שזה בא ממקום שיכול להציל את ארץ ישראל ואת עם ישראל.
ברגע שאובאמה ייבחר יהדות ארה"ב בסכנה גדולה אבל לגבי ארץ ישראל גם אם יהיה מועמד ריפובלקני אנחנו נתאבד כי התפסיה הגלותית עדיין נמצאת בראש היהודי,במקום לחסל את הגלותיות אנחנו יותר מביאים גלות בזה שאנחנו תולים את עצמנו בבשר ודם.
ציטוט
להזכירך אתה מנהל בפורום של חיים בן פסח ומפיץ סרטונים של חיים בן פסח נגד אובאמה!
האנטר אני מכבד את חיים ואני מסכים עם חיים כמעט עם 95 אחוז ממה שהוא אומר אבל זה לא אומר שלא יכולות לי להיות דעות משלי.
כמו שאתה לא מסכים עם דברים אחרים שאומרים פה.
ציטוט
אם אובאמה יעזור לאירן עם הכור הגרעיני זה סופה של מדינת ישראל ולכן גופשטיין הוא אדיוט שהולך הפוך על הפוך.
אולמרט לא עוזר לכור הגרעיני של איראן?
ש"ס לא עוזרת לכור הגרעיני של איראן?   ביבי לא  עוזר?
אולי הם לא עוזרים אבל בעקיפין זה מה שיוצא שהם עוזרים לאיראן להתחמש בזה שהם לא עושים כלום אבל שוב אין מה לצפות מפוליטקאים.


ציטוט
לפי ההגיון הזה צריך לעזור לנסראללה לפוצץ את שגרירות ישראל בארגנטינה כי זה יעזור לעליה.
זה לא ההיגיון על פי מה שאני הבנתי.
כותב המאמר לא מעודד לרצח יהודים ח"ו  כי זה יביא תועלת אלא שאם לא נתעורר יהיה רצח של יהודים ומאותו רצח יהודים יתחילו להתעורר עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר.
זה כמו לומר שהסכם אוסלו היה צעד כלשהו שגרם להתעוררות בעם,אתה בעצמך היית בהפגנות בהסכמי אוסלו והזהרת יהודים שאם ייתבצע ההסכם יהודים יירצחו וזה באמת מה שקרה וע"י יהודים שנהרגו יהודים אחרים התחילו להתעורר.

ציטוט
למה הגנה הליגה להגנה יהודית על יהודים בארה"ב מול פורעים מוסלמים כושים אנטישמים?
כי יהודים סבלו מאנטישמיות וכותב המאמר לא חושב שצריך להפקיר את את היהודים בתפוצות.
ציטוט
הרי הרב כהנא זצ"ל יכל לומר ליהודים עלו לישראל ולא להגן עליהם בכלל ואז לא צריך ליגה להגנה יהודית אלא נסתפק בסוכנות היהודית
כותב המאמר הוא בדיוק עם אותה דרך של הרב כהנא הי"ד.
הרב כהנא הי"ד תמך בזה שישראל תהיה מבודדת מהעולם כי זאת דרכה של התורה.
ואם תרצה הוכחות שהרב תמך בזה אני מוכל להביא מאמרים שלו מהספרים.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #7 ב- : מרץ 22, 2008, 22:58:47 »
הקלדת את זה בעצמך, איתן?

לגבי התוכן אני מסכים עם האנטר, התסריט בו התנתקות מהגויים, חזרה ליהדות והגאולה נגרמות
על ידי עליית מלך קשה כהמן זה תסריט של גאולה בעיתה בה יש לנו אפשרויות מועטות בלבד להשפיע.
בתסריט של גאולה אחישנה, ההתנתקות מהגויים צריכה לבוא מרצונינו ולא בגלל גזרות חיצוניות, ולכן אין
שום סיבה לייחל לכך שכל העולם יתגבר בשנאת היהודים.

במקום זאת צריך למקד את העבודה שלנו בחיזוק הייחוד היהודי ואז ממילא יהיה פחות אכפת לנו ממה
שיאמרו הגויים, ואני דווקא סבור שכשיהודים יתנהגו כמו יהודים ויחדלו להתרפס - גם הגויים יכבדו אותנו.
« עריכה אחרונה: מרץ 22, 2008, 22:59:22 על ידי האלקשי »

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #8 ב- : מרץ 22, 2008, 23:06:41 »
הקלדת את זה בעצמך, איתן?

לגבי התוכן אני מסכים עם האנטר, התסריט בו התנתקות מהגויים, חזרה ליהדות והגאולה נגרמות
על ידי עליית מלך קשה כהמן זה תסריט של גאולה בעיתה בה יש לנו אפשרויות מועטות בלבד להשפיע.
בתסריט של גאולה אחישנה, ההתנתקות מהגויים צריכה לבוא מרצונינו ולא בגלל גזרות חיצוניות, ולכן אין
שום סיבה לייחל לכך שכל העולם יתגבר בשנאת היהודים.

במקום זאת צריך למקד את העבודה שלנו בחיזוק הייחוד היהודי ואז ממילא יהיה פחות אכפת לנו ממה
שיאמרו הגויים, ואני דווקא סבור שכשיהודים יתנהגו כמו יהודים ויחדלו להתרפס - גם הגויים יכבדו אותנו.
כן.
אני מסכים עם הדעה שאם נתנהג כמו יהודים גם הגוים יכבדו אותנו כי זה לא יעניין אותנו הכבוד שלהם כי נוכל להתקיים לבד מבלי התלות בגוים.
אבל לפי הידע שלי והידע שלי מועט לעומתך בתורה שכל עוד אנחנו נהיה תלויים בגוים אנחנו רק נסבול,אי אפשר לרקד על 2 חתונות גם גאולה וגם עזרה מהגוים.
אם ההתנתקות מהגוים לא תבוא מאיתנו זה לא יבוא בעל כרחנו? שזה למעשה גאולה ב"עתה" שהיא תבוא בייסורים.


« עריכה אחרונה: מרץ 22, 2008, 23:41:09 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #9 ב- : מרץ 22, 2008, 23:13:46 »
לא היה שלטון ימני בישראל.מי היה ימני?בגין שנסוג מסיני?שמיר שהלך לועידת מדריד?ביבי שהלך לואי?
לנין כתב שבשביל שיהיה טוב צריך שיהיה יותר גרוע וזאת גישה לניניסטית.
היהודים בארה"ב שמאלנים ואובאמה לא מסכן אותם,להפך יועציו שמאלנים ומרבית היהודים בוחרים במפלגה הדמוקרטית.
בארה"ב קובעים מה שממשלת ישראל תעשה ולא היה לנו נשיא ממש עוין שיכפה על ישראל נסיגות.
אובאמה מסוגל לנקוט סנקציות כלכליות במקום נגד אירן נגד ישראל.
העובדה שמישהו דתי איננה אומרת שעליו להבנות מאמונה בלבד ולא מהשתדלות,זוהי גישה חרדית של לימוד תורה ותפילות מבלי למשל לישב את ארץ ישראל או לגרש ערבים או להרוג אותם.
ציטטת אותי ואחר כך לקחת את דברי והסקת מהם מסקנות מרחיקות לכת.
למשל אובאמה כמוסלמי יעזור לכור גרעיני אירני גם אפילו משיקול כספי אמריקני.
אולמרט,בוש,בראון,סרקוזי,פוטין הסכימו על סנקציות כלכליות נגד אירן שזאת לא עזרה.
מק'יין הבטיח להפציץ את הכור והוא אדם אמין,למשל כשהיה שבוי בוייטנאם יכל להשתחרר כי הציעו לו שחרור מוקדם כי אביו היה אדמירל אבל מק'יין סירב להשתחרר עד שישתחררו כל השבוים ובינתים סבל עינויים.
מבחינה מעשית כלכלת ישראל תלוייה בסחר,יבוא ויצוא ואנו לא ארה"ב שיכולה לספק את מרבית צרכי המדינה לבד.
אם אתה רוצה להרגיז את הגויים תזרוק פצצה אטומית על טהרן,תפוצץ את סכר אסוואן.תפתח במלחמה מול ירדן,סוריה,מצרים,אירן ביחד.
מעניין שצה"ל לא טוב,בג"ץ לא טוב,המשטרה לא טובה,הממשלה לא טובה,מק'יין לא טוב ומי טוב ליהודים?אובאמה!
מה שמרגיז בפורום הזה שיצא שנלחמנו במרזל,בן גביר,פייגלין,בני אילון,אפי איתם,נתניהו ורבנו אחד עם השני,חשדנו אחד בשני,קראו כאן ליהודים נאצים,בוגדים,משתפי פעולה,ערב רב ומי בסדר בכל הסיפור?אובאמה המוסלמי טוב ליהודים.
באנגלית יש ביטוי שאומר קומן סנס כלומר הגיון בריא.
המסקנה של חיים בן פסח נכונה ובגללה חזרתי לפורום:יהודים נגד אובאמה.אובאמה רע ליהודים.
שליט מוסלמי רע ליהודים במרוקו,במצרים,בסוריה,באירן,בירדן וגם בארה"ב.
הפורום באנגלית מגוייס כולו ללחימה באובאמה!
אם מוסלמי בשם חוסיין טוב ליהודים כנשיא ארה"ב בשביל מה אנו כאן?!
הרי בגדול אנו מסכימים.אין לי ויכוח עם נועם פדרמן,גיל אברהם,איתן,אהרון,רן הכהניסט במרבית הנושאים.
ויכולתי להמשיך בתמיכה שקטה מבחוץ כלומר קריאת הפורום,הפצת הסרטונים כי לא רציתי במלחמות היהודים בימין האמיתי ולא התחשק לי להפיץ סרטונים נגד מרזל או נגד איתם או נגד פייגלין.
זה לא שאפי איתם הוא כוס התה שלי אבל הוא טוב מאחמד טיבי.
על הימין האמיתי להלחם בעד גירוש ערבים ולהלחם בשמאל ולא להלחם במתנחלים כמו פייגלין או חנן פורת או אליקים העצני אפילו אם יש חילוקי דעות.
לכן לא יכולתי לנהל ולכן מספר הכותבים מצטמצם כי אמרו לי תומכי אלדד למשל שאינם מרגישים כאן בנוח קל וחומר שמאלנים.
אור לי עזבה גם כי תקפו את פייגלין ועוד רבים וטובים נאמר תומכי ש"ס.
לכן הפצת הפורום היא קטנה והכתיבה בו קטנה אבל הוא מעניין ורבים מאד קוראים אותו וחוששים לכתוב בו לא מאימת השב"כ אלא מאימת גולשים מסוימים שתקפו אותם והבריחו אותם למשל גל ים.  
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #10 ב- : מרץ 22, 2008, 23:24:12 »
אלקשי אתה אדם חכם ובקיא במקורות ותענה לי אם החרדים אינם יהודים?אם המתנחלים אינם יהודים?האם תלמידי מרכז הרב הם יהודים או ממלכתים?
רבע מליון מתנחלים הם יהודים או לא?אליקים העצני יהודי?אריה אלדד יהודי?
המפד"ל יהודים?אורלב יהודי?אפי איתם יהודי?
האם רק הכהניסטים הם יהודים בגישתם כוונתי לפי ההלכה?
האם הרב עובדיה יוסף הוא יהודי בגישתו?
האם עוזי לנדאו הוא יהודי?
בזמנו המחתרת היהודית בעירק ביימה פיגועים בכדי לזרז את עליית יהדות עירק.
לשיטתכם על מחתרת יהודית להרוג יהודים בארה"ב בכדי לגרום לעלייתם לארץ!וזאת עבירה על מצוות התורה!
האם אני יהודי,אני בן לאמא יהודיה וגר בארץ ישראל.
האם הרבי מלובביץ' היה יהודי בגישתו כי הוא סירב לעלות לארץ וגר בניו יורק?
ומי שם מישהו מהפורום לקבוע מיהו יהודי ומיהו ערב רב?
האם האדמ"ור מבוסטון הוא יהודי?
האם בני בגין הוא יהודי?האם מיכאל קליינר הוא יהודי?
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #11 ב- : מרץ 22, 2008, 23:38:37 »
לא היה שלטון ימני בישראל.מי היה ימני?בגין שנסוג מסיני?שמיר שהלך לועידת מדריד?ביבי שהלך לואי?
לנין כתב שבשביל שיהיה טוב צריך שיהיה יותר גרוע וזאת גישה לניניסטית.
היהודים בארה"ב שמאלנים ואובאמה לא מסכן אותם,להפך יועציו שמאלנים ומרבית היהודים בוחרים במפלגה הדמוקרטית.
בארה"ב קובעים מה שממשלת ישראל תעשה ולא היה לנו נשיא ממש עוין שיכפה על ישראל נסיגות.
אובאמה מסוגל לנקוט סנקציות כלכליות במקום נגד אירן נגד ישראל.
העובדה שמישהו דתי איננה אומרת שעליו להבנות מאמונה בלבד ולא מהשתדלות,זוהי גישה חרדית של לימוד תורה ותפילות מבלי למשל לישב את ארץ ישראל או לגרש ערבים או להרוג אותם.
ציטטת אותי ואחר כך לקחת את דברי והסקת מהם מסקנות מרחיקות לכת.
למשל אובאמה כמוסלמי יעזור לכור גרעיני אירני גם אפילו משיקול כספי אמריקני.
אולמרט,בוש,בראון,סרקוזי,פוטין הסכימו על סנקציות כלכליות נגד אירן שזאת לא עזרה.
מק'יין הבטיח להפציץ את הכור והוא אדם אמין,למשל כשהיה שבוי בוייטנאם יכל להשתחרר כי הציעו לו שחרור מוקדם כי אביו היה אדמירל אבל מק'יין סירב להשתחרר עד שישתחררו כל השבוים ובינתים סבל עינויים.
מבחינה מעשית כלכלת ישראל תלוייה בסחר,יבוא ויצוא ואנו לא ארה"ב שיכולה לספק את מרבית צרכי המדינה לבד.
אם אתה רוצה להרגיז את הגויים תזרוק פצצה אטומית על טהרן,תפוצץ את סכר אסוואן.תפתח במלחמה מול ירדן,סוריה,מצרים,אירן ביחד.
מעניין שצה"ל לא טוב,בג"ץ לא טוב,המשטרה לא טובה,הממשלה לא טובה,מק'יין לא טוב ומי טוב ליהודים?אובאמה!
מה שמרגיז בפורום הזה שיצא שנלחמנו במרזל,בן גביר,פייגלין,בני אילון,אפי איתם,נתניהו ורבנו אחד עם השני,חשדנו אחד בשני,קראו כאן ליהודים נאצים,בוגדים,משתפי פעולה,ערב רב ומי בסדר בכל הסיפור?אובאמה המוסלמי טוב ליהודים.
באנגלית יש ביטוי שאומר קומן סנס כלומר הגיון בריא.
המסקנה של חיים בן פסח נכונה ובגללה חזרתי לפורום:יהודים נגד אובאמה.אובאמה רע ליהודים.
שליט מוסלמי רע ליהודים במרוקו,במצרים,בסוריה,באירן,בירדן וגם בארה"ב.
הפורום באנגלית מגוייס כולו ללחימה באובאמה!
אם מוסלמי בשם חוסיין טוב ליהודים כנשיא ארה"ב בשביל מה אנו כאן?!
הרי בגדול אנו מסכימים.אין לי ויכוח עם נועם פדרמן,גיל אברהם,איתן,אהרון,רן הכהניסט במרבית הנושאים.
ויכולתי להמשיך בתמיכה שקטה מבחוץ כלומר קריאת הפורום,הפצת הסרטונים כי לא רציתי במלחמות היהודים בימין האמיתי ולא התחשק לי להפיץ סרטונים נגד מרזל או נגד איתם או נגד פייגלין.
זה לא שאפי איתם הוא כוס התה שלי אבל הוא טוב מאחמד טיבי.
על הימין האמיתי להלחם בעד גירוש ערבים ולהלחם בשמאל ולא להלחם במתנחלים כמו פייגלין או חנן פורת או אליקים העצני אפילו אם יש חילוקי דעות.
לכן לא יכולתי לנהל ולכן מספר הכותבים מצטמצם כי אמרו לי תומכי אלדד למשל שאינם מרגישים כאן בנוח קל וחומר שמאלנים.
אור לי עזבה גם כי תקפו את פייגלין ועוד רבים וטובים נאמר תומכי ש"ס.
לכן הפצת הפורום היא קטנה והכתיבה בו קטנה אבל הוא מעניין ורבים מאד קוראים אותו וחוששים לכתוב בו לא מאימת השב"כ אלא מאימת גולשים מסוימים שתקפו אותם והבריחו אותם למשל גל ים.  
לגבי הויכוח לנושא המאמר סטינו מהנושא כי זה הגיע לנושאים אחרים שלא קשורים אליו ולכן אני לא מגיב,מצטער.
האנטר לגיטמי שיהיו דעות שונות אבל לעזוב בגלל שתקפו מועמד פוליטי כזה או אחר לא לענין בכלל.
אם חשבתי שפייגלין טעה אז צריך לעזוב? או שעם ש"ס טועה אז צריך לעזוב?,לגבי קללות גם אני נגד זה אבל חילוקי דעות מה נכון ומה לא אני לא רואה בזה שום דבר רע בגלל זה אנחנו פה.
ואני מסכים איתך לגבי זה שתמיד מדברים פה על הדברים כמו התבכיינות על התקשורת ועל פוליטקאים כאלו  ואחרים במקום להשקיע את הזמן בדברים יותר חושבים כמו הפצת הפורום ופעילות כזאת או אחרת שתתרום לרעיון היהודי אבל סטינו קצת מהנושא וזה לא קשור לאשכול לכן אין טעם לדבר על זה באשכול הזה,תפתח אשכול ונדון בנושא הזה.

"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #12 ב- : מרץ 22, 2008, 23:43:20 »
כן.

ישר כח!  :V:

אני מסכים עם הדעה שאם נתנהג כמו יהודים גם הגוים יכבדו אותנו-כי אם נתהג כמו יהודים לא נצטרך את הגוים בכלל כדבר תלותי כמו עכשיו.
אבל לפי הידע שלי והידע שלי מועט לעומתך בתורה שכל עוד אנחנו נהיה תלויים בגוים אנחנו רק נסבול,אי אפשר לרקד על 2 חתונות.
אם ההתנתקות מהגוים לא תבוא מאיתנו זה לא יבוא בעל כרחנו? שזה למעשה גאולה ב"עתה" שהיא תבוא בייסורים.

התלות בגויים אין מקורה בגויים אלא בתודעה שלנו.
יש שתי שיטות לשנות את התודעה: האחת היא תשובה מאהבה, שהיא גאולה אחישנה והיא באה מתוך חקר האמת ואהבת הטוב
והשניה היא תשובה מיראה, שהיא גאולה בעיתה, מפני מלך שגזרותיו קשות כהמן ומקורה מתוך פחד וקטנות מוחין. במשך
ההיסטוריה האפשרות השניה היתה דומיננטית, הגויים שמשו כמקל המאיים על עם ישראל שיחזור לאלוקיו בבחינת "אשור שבט אפי",
אבל להכניס בפועל את עם ישראל לסכנה פיסית על מנת להצילו מסכנת התלות בגויים לא צריכה להיות שיטת העבודה שלנו,
אנחנו לעולם צריכים לחתור לשיטה הראשונה, שיטת הלכתחילה, שיטת האמת.

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #13 ב- : מרץ 22, 2008, 23:44:10 »
אלקשי אתה אדם חכם ובקיא במקורות ותענה לי אם החרדים אינם יהודים?אם המתנחלים אינם יהודים?האם תלמידי מרכז הרב הם יהודים או ממלכתים?

.Whatever

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #14 ב- : מרץ 22, 2008, 23:52:42 »
ישר כח!  :V:

התלות בגויים אין מקורה בגויים אלא בתודעה שלנו.
יש שתי שיטות לשנות את התודעה: האחת היא תשובה מאהבה, שהיא גאולה אחישנה והיא באה מתוך חקר האמת ואהבת הטוב
והשניה היא תשובה מיראה, שהיא גאולה בעיתה, מפני מלך שגזרותיו קשות כהמן ומקורה מתוך פחד וקטנות מוחין. במשך
ההיסטוריה האפשרות השניה היתה דומיננטית, הגויים שמשו כמקל המאיים על עם ישראל שיחזור לאלוקיו בבחינת "אשור שבט אפי",
אבל להכניס בפועל את עם ישראל לסכנה פיסית על מנת להצילו מסכנת התלות בגויים לא צריכה להיות שיטת העבודה שלנו,
אנחנו לעולם צריכים לחתור לשיטה הראשונה, שיטת הלכתחילה, שיטת האמת.

את זה הבנתי שזה קשור לתודעה ולאמונה אצלנו ולא בתלות בגוים אלא פגם אמונה שיש אצלנו כרגע בעם.
אבל השאלה שלי היא אם לא ננסה להתנתק מהם זה לא יזיק ונקבל את זה בייסורים כלשהם וזה יבוא בסופו של דבר מבלי שנרצה?
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק Juda-Yoda

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 294
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #15 ב- : מרץ 23, 2008, 00:04:51 »
אף-פעם אל תיתנו לדעה של מישהו אחר לגרום לכם לא להגיד את דעתכם. הדעה שלנו זה ה' שׂם אותה שׁם בשביל שנגיד אותה!
כמובן שצריך לדעת תזמון וגם לדעת מה צריך להגיד ולמי, אבל לא לפחד מקריאות כמו "גזען!" או "בור!". אם מישהו יגיד לכם "גזען", תגידו: "בגזענים נלחמים רק בגזענות. אני שונא את כל הגזענים".
כי הרי הערבים הטיפשים חשפו סוף-סוף את פרצופם השפל, שהם בעצם נאצים!
הם תמיד אומרים שזה מיעוט. הם אומרים שהטרוריסטים הם מיעוט, שהטרורסטים הנאצים הם מיעוט.
מיעוט זה גם נשק של הערבים. כל עוד זה מיעוט, הם חושבים שמותר להם להחזיק באיזה דעות שהם רוצים ולעשות מה שהם רוצים.
מאחר שלא צריך אימון בשביל לשים חגורת-נפץ, אתה אף-פעם לא יכול לדעת את הכמות האמיתית של הלוחמים שלהם (שזה בטח רובם), אז הם יכולים להגיד לעולם מה שבראש שלהם. הערבים עובדים על העולם המערבי פעם אחר פעם והם נופלי לאימרות של שלום מרומה וכו', כי הם גם מנצלים את רצון העולם המערבי לשלום!
והשיטה היחידה להתנתקות אמיתית מהגויים היא פשוט הבנה שה' איתנו, ולבטוח בו ובעמנו.
להפסיק תלויות מכל מה שאתה תלוי בו, בין אם זה סמים, סיגריות, אלכוהול, טלוויזיה, מזון מהיר, פורנו, סקס מזדמן וכל דבר ממכר אחר...להתנתק במוח מכל הפיתויים של הגויים. לבסוף זה יביא קץ לתרבות הגוית שהם ניסו לזרוע פה...חשיש זה טוב רק לאנשים מסויימים, וגם במידות מאוד מסויימות. לשנות את התת-מודע זה דבר מסוכן.

אם לא נתתק מהם במוח, איך תבוא הגאולה? אני חושב שנעכב את הגאולה פצצות, כי הרי אתה לא ממצה את הפונטציאל המלא שלך כיהודי.
אם לא נתנתק מהם פיזית....עדיין תהייה השפעה מסויימת על המוח, אלא-אם-כן אתה בעל יכולת התעלמות חזקה ולא נותן להבלי-פה להשפיע עליך...

אני לא מבין בעניין כ"כ, רק מנחש...שאם לא נתנתק מדינית, ה' ינתק אותם ממדינתנו או שהם פתאום יחליטו לעזוב.... לך תדע. בכל מקרה זה ממש לא משנה כל עוד המוח שלך יהיה נקי מטמטום.
« עריכה אחרונה: מרץ 23, 2008, 04:32:54 על ידי גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד »
תורה צווה לנו משה מורשה,קהלת יעקב.
קרוב אלייך הדבר מאד בפיך ובלבבך לעשותו.
יגעתי ולא מצאתי - אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי - אל תאמין, יגעתי ומצאתי - תאמין.
בכל דור ודור חייב אדם לראות עצמו כאילו הוא יצא ממצרים.
בראשית ברא ה' את השמים ואת הארץ.
שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

מנותק האלקשי

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 2820
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #16 ב- : מרץ 23, 2008, 00:05:56 »
את זה הבנתי שזה קשור לתודעה ולאמונה אצלנו ולא בתלות בגוים אלא פגם אמונה שיש אצלנו כרגע בעם.
אבל השאלה שלי היא אם לא ננסה להתנתק מהם זה לא יזיק ונקבל את זה בייסורים כלשהם וזה יבוא בסופו של דבר מבלי שנרצה?


צריך להתנתק, אין ספק. אבל לא צריך לחתור להגברת האנטישמיות בקרב הגויים.

אני מבין בדיוק למה מתכוון כותב המאמר - הוא יוצא נגד ההבנה העקומה כאילו אותם נשיאי ארה"ב שהיו כביכול
"אוהבי ישראל"  כמו קרטר וקלינטון רצו בטובתינו, ובכך כביכול גרמו לנו לבטוח בגויים במקום בקב"ה.

כך גם לגבי הערבים, אמנם נכון שהחמאס עדיף מהפתח מכיון שהוא פחות ערמומי ויותר ישיר וכך מונע את האפשרות
לתהליך ההתאבדות - אבל כפי שאנחנו רואים, היהודונים לעולם ימצאו את הדרך להתרפס, גם אם מדובר בחמאס.

אם בנצי גופשטיין חושב שמדינת ישראל תפסיק להתרפס אם ארה"ב תהפוך את פניה מאנטישמיות ערמומית ורכה
לאנטישמיות חזקה יש בידו טעות מרה וחמורה. בעלי מנטליות של התרפסות תמיד ימצאו מקל קנה רצוץ להשען עליו.
כל עוד לא נשנה את המנטליות, כל עוד לא נוציא את הגלות מהיהודי - אין על מה לדבר.

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #17 ב- : מרץ 23, 2008, 00:08:21 »
צריך להתנתק, אין ספק. אבל לא צריך לחתור להגברת האנטישמיות בקרב הגויים.

אני מבין בדיוק למה מתכוון כותב המאמר - הוא יוצא נגד ההבנה העקומה כאילו אותם נשיאי ארה"ב שהיו כביכול
"אוהבי ישראל"  כמו קרטר וקלינטון רצו בטובתינו, ובכך כביכול גרמו לנו לבטוח בגויים במקום בקב"ה.

כך גם לגבי הערבים, אמנם נכון שהחמאס עדיף מהפתח מכיון שהוא פחות ערמומי ויותר ישיר וכך מונע את האפשרות
לתהליך ההתאבדות - אבל כפי שאנחנו רואים, היהודונים לעולם ימצאו את הדרך להתרפס, גם אם מדובר בחמאס.

אם בנצי גופשטיין חושב שמדינת ישראל תפסיק להתרפס אם ארה"ב תהפוך את פניה מאנטישמיות ערמומית ורכה
לאנטישמיות חזקה יש בידו טעות מרה וחמורה. בעלי מנטליות של התרפסות תמיד ימצאו מקל קנה רצוץ להשען עליו.
כל עוד לא נשנה את המנטליות, כל עוד לא נוציא את הגלות מהיהודי - אין על מה לדבר.
:V:
קיבלתי הפנמתי.
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #18 ב- : מרץ 23, 2008, 04:34:45 »
צריך להתנתק, אין ספק. אבל לא צריך לחתור להגברת האנטישמיות בקרב הגויים.

אני מבין בדיוק למה מתכוון כותב המאמר - הוא יוצא נגד ההבנה העקומה כאילו אותם נשיאי ארה"ב שהיו כביכול
"אוהבי ישראל"  כמו קרטר וקלינטון רצו בטובתינו, ובכך כביכול גרמו לנו לבטוח בגויים במקום בקב"ה.

כך גם לגבי הערבים, אמנם נכון שהחמאס עדיף מהפתח מכיון שהוא פחות ערמומי ויותר ישיר וכך מונע את האפשרות
לתהליך ההתאבדות - אבל כפי שאנחנו רואים, היהודונים לעולם ימצאו את הדרך להתרפס, גם אם מדובר בחמאס.

אם בנצי גופשטיין חושב שמדינת ישראל תפסיק להתרפס אם ארה"ב תהפוך את פניה מאנטישמיות ערמומית ורכה
לאנטישמיות חזקה יש בידו טעות מרה וחמורה. בעלי מנטליות של התרפסות תמיד ימצאו מקל קנה רצוץ להשען עליו.
כל עוד לא נשנה את המנטליות, כל עוד לא נוציא את הגלות מהיהודי - אין על מה לדבר.

יפה. :V:
מסכים בדיוק.

מנותק אבי 1

  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3773
  • הבוחר החליט ממשלת ימין
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #19 ב- : מרץ 23, 2008, 12:26:43 »
אין מדינה בלי יחסים כלכלים,יחסי סחר ויבוא ויצוא.נפט צריכים,דלק למכוניות.הבעיה איננה מזון מהיר ובורגר ראנץ' היא רשת ישראלית.אוכלים מזון מהיר נאמר בעבודה שאין זמן לאכול.
מנבר מכר נשק כימי לאירן ולפי גופשטיין עדיף שלאירן יהיה נשק כזה בכדי לקרב את הקץ ולהביא את הגאולה במקרה של מלחמה אטומית.
אתם מדברים ברמה של סיסמאות.אבל המציאות שונה.
אנו לא בימי הביניים של משק אוטרקי ולא נגדל בחצר עגבניות.
הבא להורגך השכם להורגו

מנותק omri

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 67
  • שונא ערבי בדם!
חוסיין אובאמה טוב ליהודים? בן ציון גופשטיין
« להגיב #20 ב- : מרץ 30, 2008, 01:12:12 »
דעתי אסור שאומבמה יבחר כי זה יהיה רע לעם היהודי האסלאם יתחיל לגדול וגדול וכך זה יחסל אותנו .....
אוברמה חוסין+נשיא איראן=שואה שניה לעם היהודי