כתב נושא: שכם: חמושים עצרו "משת"פים" צרפתים  (נקרא 1882 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
שכם: חמושים עצרו "משת"פים" צרפתים
« ב- : ינואר 23, 2007, 15:42:16 »
הזרוע הצבאית של הפתח דיווחה כי עצרה שלושה אזרחים צרפתים בטענה כי הם אנשי יחידה ישראלית מיוחדת, כשברשותם נשק ומצלמות זעירות.

גדודי חללי אל אקצה, הזרוע הצבאית של הפתח, טוענים כי אנשיהם הצליחו לעצור היום (ג') שלושה אזרחים זרים, ככל הנראה צרפתים, שהתגלו בעיר העתיקה בשכם כשברשותם נשק ומצלמות זעירות. אנשי אל אקצה מסרו כי השלושה נעצרו לאחר שתנועותיהם העלו חשד בקרב תצפיתני הארגון בשכם.

 

בכיר בגדודים אמר ל-ynet כי השלושה נמצאים אצל אנשיו וכי הם נחקרים בחשד לשיתוף פעולה עם ישראל. "לדעתנו מדובר בשלושה אנשי יחידה ישראלית מיוחדת", אמר ל-ynet אבו נאסר, מפקד בכיר בגדודי חללי אל אקצה.

גורם פלסטיני שאישר את מעצרם של השלושה, סירב לאשר אם ברשותם אכן נתפסו נשק או מצלמות.

לפני ימים ספורים נהרג בשכם פעיל בגדודי חללי אל אקצה, ושלושה נוספים נפצעו במהלך פעולה של צה"ל. ההרוג, מוהנד אל גנדור, היה ממפקדי "גדודי השיבה" של הפתח. בפעולה השתתפו חיילים רבים ועשרות כלי רכב של צה"ל.

 

על פי דיווחי הפלסטינים - במהלך ההיתקלות התפתחו עימותים בין תושבים מקומיים לבין חיילי צה"ל. בכיר בגדודי חללי אל אקצה אמר ל-ynet כי אנשי הארגון, למרות היותם מחויבים לרגיעה, נאלצים להתמודד מדי יום ולילה עם פשיטות של חיילי צה"ל. לדבריו, החיילים הרגו בשבועות האחרונים יותר מעשרה פעילים של הארגון ועצרו אחרים: "הישראלים כנראה מנסים לבדוק את מידת האיפוק שלנו, אבל אנו נגיב בזמן ובמקום המתאימים והתגובה תהיה קשה".
יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i